Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hvor kan jeg se kampen i Svendborg fredag aften?
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #32
      Tror at Venbar sender bold. Men er ikke sikker. Venbar sgu eftersigende være en sportsbar og svendborgs eneste af slagsen :) Den ligger: frederiksgade 4

      Comment


        #33
        Så er vi ved at være der. Det er kampen der betyder meget for sæsonen. Vinder OB, så er man virkelig med hvor det sner - tabes kampen bliver det en dogfight om top 6.

        Her er opstillingen der kan vinde kampen

        Bash Jebali Svendsen
        Opondo
        ​​​ Oliver Lund Drachmann Ryan
        Lund Tverskov Leeuwin
        Oliver C


        Altså en 3-4-3, 5-2-3 eller 5-4-1 om man vil. Uanset hvad, så har OB spillere der kan gøre ondt på Nordsjælland. Jeg ville nok gå med 5-4-1 med Jebali på top og Bash og Svendsen på kant

        ​​​​​
        Last edited by Københavnstinker; 13-08-2019, 16:30.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Så er vi ved at være der. Det er kampen der betyder meget for sæsonen. Vinder OB, så er man virkelig med hvor det sner - tabes kampen bliver det en dogfight om top 6.

          Her er opstillingen der kan vinde kampen

          Bash Jebali Svendsen
          Opondo
          ​​​ Oliver Lund Drachmann Ryan
          Lund Tverskov Leeuwin
          Oliver C


          Altså en 3-4-3, 5-2-3 eller 5-4-1 om man vil. Uanset hvad, så har OB spillere der kan gøre ondt på Nordsjælland. Jeg ville nok gå med 5-4-1 med Jebali på top og Bash og Svendsen på kant

          ​​​​​
          Det er helt sikkert ikke en opstilling jeg vil afvise der er bid i. Jeg tror bare stadig at Jebali starter på bænken indtil vi når på den anden side af landskampspausen.

          Oliver
          leuwin, tverskov, M. Lund
          ryan, drachmann, O. Lund
          Opondo, kløve/Greve
          Svendsen, Bash

          kløve starter hvis han er klar. Ellers tror jeg det bliver greve. Jeg tror Opondo får chancen fra start efter flere fine indhop og angiveligt en stærk præstation fot reserverne.
          ​​​​​

          Comment


            #35
            https://www.fyens.dk/sport/FCN-marke...rtikel/3372426
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Det er et stort cirkus med den klub. Alt for meget gejl uden for banen efter min mening.

              Comment


                #37
                Et nødvendigt initiativ, men fremragende at de gør det og alle andre klubber burde følge op!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Et nødvendigt initiativ, men fremragende at de gør det og alle andre klubber burde følge op!
                  Synes også det er en gid idé og ville være godt hvis andre er med med en ekstratrøje.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Det er et stort cirkus med den klub. Alt for meget gejl uden for banen efter min mening.
                    Synes det er en god initiativ. Og hvorfor ikke bruge en ekstratrøje? Det er en god idé.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Kian Hansen ar alliwl med mod OB

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...oedt-til-gult/
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        AK og Mandé er med igen

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...rdsjaelland-2/

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Lidt mærkeligt at Obbekjær er ikke med. Så er Olli Lund eneste backup for alle positioner i bagkæden.
                          Det må intet gå galt med skader i Farum.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Lidt mærkeligt at Obbekjær er ikke med. Så er Olli Lund eneste backup for alle positioner i bagkæden.
                            Det må intet gå galt med skader i Farum.
                            Og derfor starter han nok ude..

                            Comment


                              #44
                              Obbekjær er ikke med da AK har fået pladsen.. de er ved at omskole ham til centerforsvarer da de har set hans kvaliteter for at holde bolden ude af målet..

                              Tak... Finder selv ud.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                                Obbekjær er ikke med da AK har fået pladsen.. de er ved at omskole ham til centerforsvarer da de har set hans kvaliteter for at holde bolden ude af målet..

                                Tak... Finder selv ud.

                                Comment

                                Working...
                                X