Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 3/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 3/8

    Tverskov spiller med og er tydeligvis tænkt som starter, men han gemmer sig altså en smule ... jeg tror de passer på ikke at provokere noget frem.

    Ellers er det sådan set det forventede.
    Anders K. starter ikke.
    Marco Lund starter.
    Medmindre der sker noget helt til sidst.

    Jebali spiller med, men starter helt sikkert ikke og er vel slet ikke med i truppen ... havde ekstra løb til sidst.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Tak for update.

    Jebali er tidligst klar mod Randers, har han været så venligt at udtale i den lokale avis. Han fik et trælår i en træningskamp lige inden han skrev med OB.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Tak for update.

      Jebali er tidligst klar mod Randers, har han været så venligt at udtale i den lokale avis. Han fik et trælår i en træningskamp lige inden han skrev med OB.
      Det ved jeg, men det er ikke alle der læser det ... derfor lige en opdatering :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #4
        Jeppe Tverskov er med i truppen i morgen, det er Jebali ikke
        siden 1887

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Tverskov spiller med og er tydeligvis tænkt som starter, men han gemmer sig altså en smule ... jeg tror de passer på ikke at provokere noget frem.

          Ellers er det sådan set det forventede.
          Anders K. starter ikke.
          Marco Lund starter.
          Medmindre der sker noget helt til sidst.

          Jebali spiller med, men starter helt sikkert ikke og er vel slet ikke med i truppen ... havde ekstra løb til sidst.
          Tak for update

          Det bliver vel

          Oliver Christensen
          Ramon-Tver-Marco
          Ryan-Barret
          JJ-Drachmann-Kløve
          Kadrii-Svendsen

          Jeg er simpelthen ikke tosset med JJ i den 8`er rolle og syntes han er et svagt led. Specielt i presspillet. Man savner helt Casper Nielsen.
          I min verden skal JJ og Drachmann ikke spille samtidig. Er det ikke snart på tide at Opondo får chancen?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tak for update

            Det bliver vel

            Oliver Christensen
            Ramon-Tver-Marco
            Ryan-Barret
            JJ-Drachmann-Kløve
            Kadrii-Svendsen

            Jeg er simpelthen ikke tosset med JJ i den 8`er rolle og syntes han er et svagt led. Specielt i presspillet. Man savner helt Casper Nielsen.
            I min verden skal JJ og Drachmann ikke spille samtidig. Er det ikke snart på tide at Opondo får chancen?
            Jo, ellers skal der ske noget i sidste øjeblik ... men Tverskov så ikke helt stabil ud, det ligner at de gambler en anelse.

            Jens Jacob er konstant tapet op, jeg tror ikke den fysik han har, passer til at blive presset fysisk i en sådan grad, som man gør som professionel fodboldspiller.

            Opondo fejler intet og så er OB`s midtbane heller ikke stærkere, det er i mine øjne ret middelmådigt hele vejen ... så jo, det burde I.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Jo, ellers skal der ske noget i sidste øjeblik ... men Tverskov så ikke helt stabil ud, det ligner at de gambler en anelse.

              Jens Jacob er konstant tapet op, jeg tror ikke den fysik han har, passer til at blive presset fysisk i en sådan grad, som man gør som professionel fodboldspiller.

              Opondo fejler intet og så er OB`s midtbane heller ikke stærkere, det er i mine øjne ret middelmådigt hele vejen ... så jo, det burde I.
              Hvis JJ ikke er på 100% syntes jeg ikke han skal spille. Og det havde han heller ikke gjort hvis Casper stadig havde været her.
              Det har virkelig kostet her i opstarten at han ikke er erstattet med en på samme niveau. Specielt med Kløve og Drachmann på 80-90% og en svækket defensiv...
              jeg er til dels enig i at vores midtbane pt ikke er skræmmende

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hvis JJ ikke er på 100% syntes jeg ikke han skal spille. Og det havde han heller ikke gjort hvis Casper stadig havde været her.
                Det har virkelig kostet her i opstarten at han ikke er erstattet med en på samme niveau. Specielt med Kløve og Drachmann på 80-90% og en svækket defensiv...
                jeg er til dels enig i at vores midtbane pt ikke er skræmmende
                Det er jo klart midtbanen er svækket når den vigtigste spiller er solgt, og der ikke er købt en fuldgod erstatning. Genpresset ligger i ruiner efter Casper Nielsens afgang.
                Der skal simpelthen hentes noget til midtbanen hvis de mener det seriøst i OB.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Det er jo klart midtbanen er svækket når den vigtigste spiller er solgt, og der ikke er købt en fuldgod erstatning. Genpresset ligger i ruiner efter Casper Nielsens afgang.
                  Der skal simpelthen hentes noget til midtbanen hvis de mener det seriøst i OB.
                  Enig. Men man hentede vel Opondo som erstatning for Casper...

                  Comment

                  Working...
                  X