Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EfB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
True, Mads, men derfor kan jo stadig godt opdrageTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Mange af de gamle som har trukket sig - på godt og ondt
Ja, det var både vildt og "grimt" førhen.... jeg havde nogle ugelange udvekslinger med bl.a. Stinkebjørn og MadX..... og Gorm, der bare var "grum"
I dag er forummet mere som et alderdomshjem, hvor mange kun kommer med oneliners og ikke rigtigt bidrager med noget udover deres "kærlighed" til JH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ikke alle, men nye navne.... kunne ikke logge ind, da der blev skiftet server (eller hvad det nu var, det var ).
Ja, det var både vildt og "grimt" førhen.... jeg havde nogle ugelange udvekslinger med bl.a. Stinkebjørn og MadX..... og Gorm, der bare var "grum"
I dag er forummet mere som et alderdomshjem, hvor mange kun kommer med oneliners og ikke rigtigt bidrager med noget udover deres "kærlighed" til JH
Gorm tabte 100kg og blev gammel ... og skræmmende positiv
Comment
-
Mad X er her stadig, også bare under et nyt navn
Gorm tabte 100kg og blev gammel ... og skræmmende positiv
Kan du ikke stikke Gorm en pakke flødeboller eller tre, så han kommer tilbage i sit "rette" element igen ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, ved godt MadX er her..... glemmer aldrig vores "snakke" om "Uran i Iran", "TATP i Vollsmose" og andre meget fodboldrelaterede emner
Kan du ikke stikke Gorm en pakke flødeboller eller tre, så han kommer tilbage i sit "rette" element igen ?
Gorm har det fint virker som en der har sadlet lidt om, efter noget uro i privaten, så ved jeg lige ved - så ham kunne jeg ikke drømme om at ændre på
Men altså, han kysser sgu fint!
Comment
Comment