Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Det er ikke den bedste måde at starte på, ... for år tilbage var forum noget andet og adskillige herinde stak det brugeren skriver, i forhold til manglende respekt, tror desværre jeg var med der :D.
    True, Mads, men derfor kan jo stadig godt opdrage

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      True, Mads, men derfor kan jo stadig godt opdrage
      Enig, kom bare til at tænke på hvor slemt det var førhen :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Enig, kom bare til at tænke på hvor slemt det var førhen :D.
        Mange af de gamle som har trukket sig - på godt og ondt

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

          Mange af de gamle som har trukket sig - på godt og ondt
          Ikke alle, men nye navne.... kunne ikke logge ind, da der blev skiftet server (eller hvad det nu var, det var ).

          Ja, det var både vildt og "grimt" førhen.... jeg havde nogle ugelange udvekslinger med bl.a. Stinkebjørn og MadX..... og Gorm, der bare var "grum"

          I dag er forummet mere som et alderdomshjem, hvor mange kun kommer med oneliners og ikke rigtigt bidrager med noget udover deres "kærlighed" til JH

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Ikke alle, men nye navne.... kunne ikke logge ind, da der blev skiftet server (eller hvad det nu var, det var ).

            Ja, det var både vildt og "grimt" førhen.... jeg havde nogle ugelange udvekslinger med bl.a. Stinkebjørn og MadX..... og Gorm, der bare var "grum"

            I dag er forummet mere som et alderdomshjem, hvor mange kun kommer med oneliners og ikke rigtigt bidrager med noget udover deres "kærlighed" til JH
            Mad X er her stadig, også bare under et nyt navn

            Gorm tabte 100kg og blev gammel ... og skræmmende positiv

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

              Mad X er her stadig, også bare under et nyt navn

              Gorm tabte 100kg og blev gammel ... og skræmmende positiv
              Ja, ved godt MadX er her..... glemmer aldrig vores "snakke" om "Uran i Iran", "TATP i Vollsmose" og andre meget fodboldrelaterede emner

              Kan du ikke stikke Gorm en pakke flødeboller eller tre, så han kommer tilbage i sit "rette" element igen ?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Ja, ved godt MadX er her..... glemmer aldrig vores "snakke" om "Uran i Iran", "TATP i Vollsmose" og andre meget fodboldrelaterede emner

                Kan du ikke stikke Gorm en pakke flødeboller eller tre, så han kommer tilbage i sit "rette" element igen ?
                Ved du hvad Mad X har som brugernavn i dag?

                Gorm har det fint virker som en der har sadlet lidt om, efter noget uro i privaten, så ved jeg lige ved - så ham kunne jeg ikke drømme om at ændre på
                Men altså, han kysser sgu fint!

                Comment

                Working...
                X