Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKakt/Chat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    SKakt/Chat.

    Kan vi ikke få en skakt/chat, som man har det på andre fan-fora?(Det er en funktion hvor man lynhurtigt kan snakke/skrive til hinanden)

    #2
    Jeg mener det er teknisk muligt, meeeen det er forsøgt tidligere, og afgik ret hurtigt ved inaktivitets-døden

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Jeg mener det er teknisk muligt, meeeen det er forsøgt tidligere, og afgik ret hurtigt ved inaktivitets-døden
      Tænker at det vil blive brugt under kampe på udebane .....
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Chuck.Jeg bor i Nordsjælland,ret langt fra Odense og savner derfor mange gange andre OB`ere at snakke med. Plum,Enig.

        Comment


          #5
          Husker ikke det har været prøvet, men det er måske før 2007.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Vildt Kasper.Lad os indføre det igen .En gang Odense altid ODENSE:_):_)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Husker ikke det har været prøvet, men det er måske før 2007.
              Stop med at få mig til at føle mig gammel ...

              Snothvalp! (Sur admin sidder og ryster med knyttet næve i luften, mens folk omkring ham kigger forundret på.)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Hey1989 Se indlæg
                Chuck.Jeg bor i Nordsjælland,ret langt fra Odense og savner derfor mange gange andre OB`ere at snakke med. Plum,Enig.
                Som udgangpunkt var der ikke brugere nok til at holde liv i dengang, og jeg må indrømme at jeg tror der er endnu færre pt.

                Comment


                  #9
                  Chuck.Det er ikke godt for os OB ére, der bor langt fra Odense.Vi har dog Facebooks De Stribede på Sjælland,som vi kan tale lidt sammen på,men så hellere at der også var en chat her på siden:M.v.h Troels Secher.

                  Comment


                    #10
                    P.S.Jeg er optaget de næste par timer.I må have en god dag,vi skrives ved.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Hey1989 Se indlæg
                      Chuck.Det er ikke godt for os OB ére, der bor langt fra Odense.Vi har dog Facebooks De Stribede på Sjælland,som vi kan tale lidt sammen på,men så hellere at der også var en chat her på siden:M.v.h Troels Secher.
                      Indtil videre er der vel ikke rigtig andre end dig der har ytret ønsket - og det bliver vel lidt kedeligt at snakke med sig selv? :-)

                      Comment


                        #12
                        Den skakt-chat skal nok komme....

                        Comment

                        Working...
                        X