Nå men som forventet var der klasseforskel. Lyngby får det svært hvis de kun har kondition til 60 minutter.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Lyngby 22.juli 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNå men som forventet var der klasseforskel. Lyngby får det svært hvis de kun har kondition til 60 minutter.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Lækker sejr idag og klasse debut af vores nye stjerne - jeg savnede lige lidt overskud fra Kadrii til sidst, han måtte gerne have ladet Sander sparke det frispark. Aner ikke om manden er stærk på frispark, men når man føre 4-1 og Sander i sin debut har mulighed for et hattrick, så skal manden da bare have lov til at give den et skud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så længe han kommer godt i gang, får lavet nogle flere og modstanderne giver Kadrii lidt mere plads forvat holde styr på Sander kan man leve med at det er heldigt ....Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægChristian sørensen? Jeg mindes ihvertfald at han scorede i en kamp mod lyngby, men ved ikke om det var i hans debut
Endte den kamp ikke også 4-1. Og så var der længe til næste sejr. Men det var før JMGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg2 mål af Sander. Det er kanon. Det jeg bider mest mærke i er nu hans hurtighed, kæft nogen omstillinger vi kan få i nærmeste fremtid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
Yes. Det er ham. Og jeg tror det var hans debut. Og han spillede godt. Han blev vist skadet og kom aldrig tilbage. Har set han spillede 1. division. Han var kæreste med en fra ...Enhedslisten. Dem tror jeg ikke han stemte på ;-)
Endte den kamp ikke også 4-1. Og så var der længe til næste sejr. Men det var før JM
Comment
-
Hvad skal vi med Robert Skov? Vi har Kløve!!!
Kløve topscorer i superligaen sammen med Gytkjær. Det havde jeg ikke forventet..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Ser ud som Sander er den spiller vi havde brug for: gode og hurtuge første berøringee, hurtige vendinger, kan det lidt ekstraordinære i offensiven!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment