Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Skandaløs udlevering af sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Der Kom lige til mindst en undskyldning per e-mail fra OB. Som "plaster på såret" kan alke sæsonkortholdere tage en ven med til Lyngby-kampen:
    "Uanset om du oplevede den lange ventetid eller ej, tilbyder vi alle sæsonkortholdere at tage en ven med gratis til næste hjemmekamp, som spilles mandag den 22. juli kl. 19.00 mod Lyngby Boldklub. Du møder blot op på Nature Energy Park med din ven og dit sæsonkortkort, og så scanner vi jer begge ind ved indgangen.

    Så lad os sammen skabe endnu en flot ramme for spillerne, når oprykkerne fra Lyngby BK kommer forbi i sæsonens anden kamp på hjemmebane.

    Hvis du stadig ikke har fået fingrene i dit nye sæsonkort, så vil vi opfordre dig til at komme i god tid, hvis du vil afhente dit sæsonkort på stadion til næste hjemmekamp. Vi åbner for udleveringen to timer før kampstart foran hovedindgangen.

    Du kan med fordel afhente dit sæsonkort i receptionen på OCC, Ørbækvej 350, 5220Odense i løbet af ugen, hvor der er åbent døgnet rundt."
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Jammen det er da ganske fint men jeg skal jo stadigt bruge tid på at stå i en ny kø eller køre til OCC .....I burde satme sende dem gratis ud

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Har du mulighed for at dokumentere det. da jeg aldrig har hørt om det... ?
        Fandt dette eksempel

        https://brondby.com/nyhed/2013/10/04...bold-til-tiden

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Må bakke op om at det simpelthen var helt skandaløst. Jeg vidste heldigvis også fra tidligere år at de sædvanligvis kager rundt, så mødte op kl. 14.55 og fik mit kort ca. 25 min senere. Til gengæld havde jeg en kammerat, som måtte komme 10 min efter kampstart, fordi han møder så ukristeligt sent ind kl. 15.30.
          Generelt er der brok til alle kampe med med flere end 8000 tilskuere, fordi der er så få luger åbent at køerne hober sig op. Det kan jeg forstå man ikke agere på, ved at gøre det voldsomt meget billigere at købe billetterne online. Men til den ene kamp, hvor de mest trofaste fans skal møde op og afhente deres sæsonkort, så sætter man simpelthen en ekstra vogn op, som udelukkende tager sig af det, i stedet for at blande lortet sammen, hvor Palle, Polle og Ruth flere gange ramler hovederne sammen, fordi de skal på kryds og tværs i vognen for at finde de skide kort.
          Det er nok ikke deres skyld, men det er respektløst at behandle sine mest trofaste fans så råddent år efter år.

          Og så se da for helvede at sæt kuverterne i alfabetisk orden efter efternavn i stedet for fornavn. Der er et hav af familier, som møder ind sammen og henter deres kort. Så går det altså noget mere gelinde når rasmus og cathrine severinsen kommer sammen, hvis man blot skal søge under S i stedet for R og C. Bare et fif.
          ​​​​
          Kampafviklings og billethåndterings opgaven må vel rangere på en ret flot 1.plads for et administrativt personale i en professionel fodboldklub? Det afvikler OB så himmelråbende amatøragtigt, at det ganske enkelt udstiller en basal inkompetence, som bare ikke må være der. Det peger tilbage på den eller de ansvarlige, som man slet og ret burde degraderes eller fyres på gråt papir.

          Comment


            #20
            Heh, jeg hentede tre sæsonkort til fan-dagen, og det tog 20 minutter, fordi de der normalt udleverede kortene, ikke lige kunne finde mine, da de lå i “den specielle bunke”

            I samme omgang foreslog jeg vores SLO at opsætte en vogn KUN til sæsonkort på kampdagen, samt at skilte tydeligt med det.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Heh, jeg hentede tre sæsonkort til fan-dagen, og det tog 20 minutter, fordi de der normalt udleverede kortene, ikke lige kunne finde mine, da de lå i “den specielle bunke”

              I samme omgang foreslog jeg vores SLO at opsætte en vogn KUN til sæsonkort på kampdagen, samt at skilte tydeligt med det.
              Så det er SLO fyren der har ansvaret for udleveringen?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                Så det er SLO fyren der har ansvaret for udleveringen?
                For “””mine” kort””, ja - hvem der står for “””pøblens””” kort, aner jeg ikke

                Comment


                  #23
                  Jeg kan også bekræfte ovenstående da jeg netop i dag havde en snak med en kollega som oplevede nøjagtig det sammen problem. Det er rystende at man ikke har mere indsigt i hvad der foregår.

                  Det er dog desværre det samme som da vi og mange andre ventede +20 minutter på at få vores fadbamser og hotdogs og derfor ikke nåede kampen til kickoff.. Det bliver man træt af.

                  Comment


                    #24
                    Jeg kommer fra KBH, brugte 400 kr på togbilletter, står i kø fra 15.30 til 16.30 og så kan de ikke finde mit sæsonkort.......

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
                      Jeg kommer fra KBH, brugte 400 kr på togbilletter, står i kø fra 15.30 til 16.30 og så kan de ikke finde mit sæsonkort.......
                      Hold nu kæft, den fik mig altså lige til at bryde ud i et spontant grin ... undskyld.
                      Det er skidt planlagt, at de ikke har lavet en specifik kø/bod til udlevering af sæsonkort.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Jeg bestilte midt i juni og modtog dem før den 1/7 .
                        Hvad er grunden til at man skal afhente på
                        stadion?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jeg bestilte midt i juni og modtog dem før den 1/7 .
                          Hvad er grunden til at man skal afhente på
                          stadion?
                          For mit vedkommende var årsagen at jeg bestilte i torsdags, og derfor ikke ville kunne nå at få tilsendt kortet.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jeg bestilte midt i juni og modtog dem før den 1/7 .
                            Hvad er grunden til at man skal afhente på
                            stadion?
                            Sparer 50 kr på porto. Jeg har dog lige været ude ved OSE på Ørbækvej, og fået mit kort udleveret.

                            Comment


                              #29
                              https://www.fyens.dk/sport/Koe-kaos-...rtikel/3366475

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Det var dybt rystende at komme på stadion idag og konstatere, at OB intet har lært, og stadig behandler sine faste kunder som skrald. Åbenbart var man ikke kompetent nok til at forudse, at der ville komme mange og hente deres sæsonkort til sæsonens første kamp, så ressourcerne var ikke afsat. Så man endte i en 100 meter lang kø, der rykkede sig langsommere end køen til radiobilerne i Dahlgårds tivoli. Efterhånden nærmere man sig kampstart, og efter 40 min.i køen, var man end ikke tæt på at få sit kort. I Brøndby og i Parken ville man udskyde kampstart 10-15 min. men nææ nej ikke i Odense, men gør vel ikke engang forsøget. Til sidst blev presset så voldsomt, at nogle piger blev sat til at udlevere fribilletter til folk, men i første omgange vidste de ikke hvilken kø de skulle henvende sig til, og da de fandt ud af den rette kø, gik de bagerst i køen og udleverede til dem først, men dem der havde ventet længst måtte måbende se til. Ufatteligt, at man ikke justerer bemandingen, så de ret korte køer til billetter blev lagt sammen, så der kunne udleveres flere kort. Man må sige, at OB stadig bevæger sig på et totalt amatørstadie når det gælder kampafvikling og behandling af kernepublikum, der vel som sædvanligt bliver opfattet som tåbeligt kvæg. Det er som om, at Jack og Andreas, eller hvad de nu hedder alle de smarte drenge, står med svaberen og tisser ud over folk, mens de med den anden hånd snakker historie og commitment og andre bullshit. Jeg fik aldrig mit kort....
                                HEY HEY HEY!! Intet - INTET - ondt om Dalgårds Tivoli!!

                                Comment

                                Working...
                                X