Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK Kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Det bare ikke godt nok, føre 2-0 hjemme. Også tabe 2-3. I sådan en kamp skal det minimum 1 point på kontoen. Pinligt. Vi mangler virkelig en ny angriber

    Comment


      #77
      Godkendt præstation mod ligaens klart bedste hold. Især var Ramon, Kløve og Ryan dominerende på deres pladser og overfor deres modstandere i både dueller og spil mens AK og til dels Tværskov havde en off day. AK var nok mere standard end off.. Jeg hæfter mig ved et virkeligt stærkt udtryk i spillet og indstillingen og fraset 20 afgørende minutter op til og især efter pausen, var det sgu et OB hold, der giver tro på sagerne.

      En angriber og en midtbanespiller mere og vi ligner altså et godt bud på 4-5 pladsen, meget meget tidligt bedømt.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af matrix_xl Se indlæg

        Jeg syntes sgu godt nok også vi så mega gode ude i de første 40 min, der noget at bygge på, og ja med en par stykker mere til at styrke os vil være super
        Er skam helt enig. Det er derfor det er så frustrerende, at de kommer ind i kampen igen pga. hjerneblødninger. Men det er lidt problemet i forsvaret, vi har reelt set kun Tverskov og Leuwin der er top 6 forsvarspillere. Lund, Lund og Ludwig er alt for svingende og koster når det skal kører på 110%, som mod FCM, FCK og BIF.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Men sådan er det tit mod FCK på hjemmebane. Lige kampe, hvor kvaliteten er til forskel. Jeg savner en rigtig måltyv, men det er vi for nærige til (desværre)
          Nærige ? Kan du uddybe den ?

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

            Er skam helt enig. Det er derfor det er så frustrerende, at de kommer ind i kampen igen pga. hjerneblødninger. Men det er lidt problemet i forsvaret, vi har reelt set kun Tverskov og Leuwin der er top 6 forsvarspillere. Lund, Lund og Ludwig er alt for svingende og koster når det skal kører på 110%, som mod FCM, FCK og BIF.
            Helt enig så igen går min bekymring også på at mange siger bare vi får en angriber så køre det,er ikke helt enig i den betragtning, vi er foran med 2 er ikke sikker på et mål mere kunne gøre udslaget,enig med dig i vi generelt ikke er stærke nok mand mand på en del pladser, og med det i mængde skal vi ikke sætte næsen op efter at slå FCK

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Nærige ? Kan du uddybe den ?
              Ja da.

              Kvalitet koster penge. Og jeg tror ikke JH og NT vil betale de penge det koster, hvis vi skal have en rigtig målræv. Selvfølgelig kan vi være heldig med, at Sander er toppen af poppen, men tvivler.

              Comment


                #82
                Jeg udleder af idag at vi har en dygtig træner, fck gjorde klogt i at signe Gryte .... og OB burde få sig en ny sportsdirektør...dvs intet nyt under solen i virkeligheden
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #83
                  Utrolig ærgerlig start på sæsonen, så tæt på fodboldfeber og så glippede det alligevel. Det gælder også i årskort-billetvognen. Som en, der arbejder med optimering og automatisering af processer, piner det mig at opleve, hvordan årskortudleveringen foregik i dag. Hvordan kan det tage 5 minutter at udlevere ét årskort.. Allerede de gamle romere havde 100% styr på den slags. Jeg nåede ikke at få mit og er spændt på, hvor mange timer i forvejen man skal komme på mandag. Men det kan jo være OB flotter sig og åbner en luge til, hvem ved.
                  Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                  Comment


                    #84
                    Ja, hvad sker der lige med udleveringen af sæsonkort? Ærgerligt nederlag.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                      Ja da.

                      Kvalitet koster penge. Og jeg tror ikke JH og NT vil betale de penge det koster, hvis vi skal have en rigtig målræv. Selvfølgelig kan vi være heldig med, at Sander er toppen af poppen, men tvivler.
                      Alle klubber vil gerne have en "målræv", og de koster..... og vi står nok ikke øverst på deres ønskelister.... men må vente til sidst på vinduet, hvor flere af dem må "nøjes".

                      JH udtalte lige på TV, at vi vil få forstærkninger, bl.a. en angriber inden vinduet lukker
                      Last edited by Online; 14-07-2019, 18:18.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Alle klubber vil gerne have en "målræv", og de koster..... og vi står nok ikke øverst på deres ønskelister.... men må vente til sidst på vinduet, hvor flere af dem må "nøjes".

                        JH udtalte lige på TV, at vi vil få forstærkninger, bl.a. en angriber inden vinduet lukker
                        Vi mangler jo også kvalitet i forsvaret.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Pisse ærgerligt at tabe den efter 2:0 føring. Derudover så det ud på stadion at N'Doye var offside ved målet. Ved ikke om Bashkim var med men på før FCKeren men synes vi blev allerede snydt om straffe i 55. . Der blev Leeuwin holdt fast fuldstændigt da han ville til bolden ved hjørnespark. Men nok nu om dommeren men jeg måtte bare sige det...
                          Synes det var Leeuwin som spillede bedst i vores defensive. Tverskov kom med en rigtig dum fejl før 2:3 og var ikke så suverænt som i foråret.
                          Det var tydeligt at midtbanen var ikke god nok. Vi havde ikke kvalitet at smide ind. Frøkjær var desværre ret uheldig i flere situationer men det skyldes vel nervøsiteten.
                          Og vi har brug for en kvalitetsangriber ved siden af Bashkim. KOM I GANG, JESPER!!!
                          Ramon klart bedst i forsvaret. Tverskov har vel ikke spillet op til sit bedste siden efteråret 18. Dum dum fejl ved 2-3 målet.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                            Ja da.

                            Kvalitet koster penge. Og jeg tror ikke JH og NT vil betale de penge det koster, hvis vi skal have en rigtig målræv. Selvfølgelig kan vi være heldig med, at Sander er toppen af poppen, men tvivler.
                            Kan du så ikke, lidt som Carsten Hemmingsen der foreslog det samme i SFÅ, komme med navn, klub og pris på den 15+ angriber du gerne ser i OB? Jeg er helt enig, men hvorfor tror folk det bare lige er at åbne den pung vi ikke har, nede i supermarkedet, og så pling...

                            Comment


                              #89
                              Jeg er lidt bekymret for vores Målmands post i denne sæson, men det er også svært ikke at være det, når man kunne se Gryte redde 3 points til FCK.

                              Kan vi ramme et niveau fremad som i første halvleg, så kan det bilve en rigtig sjov Sæson for os.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                                Jeg er lidt bekymret for vores Målmands post i denne sæson, men det er også svært ikke at være det, når man kunne se Gryte redde 3 points til FCK.

                                Kan vi ramme et niveau fremad som i første halvleg, så kan det bilve en rigtig sjov Sæson for os.
                                Jeg er også bekymret. På stregen virker han sgu meget sikker udspark var en katastrofe og virkede ikke super sikker ved hjørne og indlæg. Vi må håbe at det kommer med tiden for det bliver nødvendigt

                                Comment

                                Working...
                                X