Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp 6/7-2019: OB-Roskilde FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Han kom også frem til flere chancer end usynlige baskim
    Bash har kredit. Han skal nok være der hvis han har/får nogle gode legekammerater

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Jeg så kampen live. Vi brugte alle fra bænken, og Helenius var ikke i truppen.
      Godt der er andre der er mere opmærksomme end jeg selv var i dag!

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Jeg så kampen live. Vi brugte alle fra bænken, og Helenius var ikke i truppen.
        Sjovt at han så var det efter den afsluttende træning fredag.. Something is cooking no doubt

        Comment


          #64
          Lidt fra Jacob

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fysisk...vi-skal-vaere/

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lidt fra kampen

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sejr-i-sidste-test/

            spændende at se om man kunne finde på at tage ham Mikkel Hyllegaard ind på en kort kontrakt for at se ham an. Lyder som en spændende og hurtig angriber
            Fysisk lille og lynende hurtig, kommer med frem til chancerne. Minder om Jesper Olsen fra 80`er landsholdet, hvis nogen stadig kan huske ham. Han kreerede også chancer, jeg husker især en tilbagelægning til Lars Høgh i en landskamp mod Spanien. Mikkels niveau er svært at vurdere efter denne kamp, men jeg ville nok give ham en kort kontrakt.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Fysisk lille og lynende hurtig, kommer med frem til chancerne. Minder om Jesper Olsen fra 80`er landsholdet, hvis nogen stadig kan huske ham. Han kreerede også chancer, jeg husker især en tilbagelægning til Lars Høgh i en landskamp mod Spanien. Mikkels niveau er svært at vurdere efter denne kamp, men jeg ville nok give ham en kort kontrakt.
              Han skulle være en god dribler også. Han skulle lige været blevet færdig på Oure. Giv ham dog en kontrakt indtil 1/12 og se ham lidt an

              Comment


                #67
                Nogen der kan åbne denne og se om de kommentere på fraværet af Helenius?

                https://www.fyens.dk/sport/OB-spadse...rtikel/3364247

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nogen der kan åbne denne og se om de kommentere på fraværet af Helenius?

                  https://www.fyens.dk/sport/OB-spadse...rtikel/3364247
                  Der er intet om Helenius, men der står at det nu er lysende klart at det bliver OC der han vundet kampen om den position .. stærkt af ham. Det var en kamp i spadseretempo for at undgå flere skrammer. Opondo er langt fra topform endnu, men dynamikken var tydelig i nogen sekvenser. OB testede Mikkel Hyllegård fra SfB/Oure som er omtrent ligeså hortig som Mathias Jørgensen. Jonas Skytte og Kristian Petesen fra Næsby blev også testet i kampen som bliver sammenlignetmed et godt træningspas.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Der er intet om Helenius, men der står at det nu er lysende klart at det bliver OC der han vundet kampen om den position .. stærkt af ham. Det var en kamp i spadseretempo for at undgå flere skrammer. Opondo er langt fra topform endnu, men dynamikken var tydelig i nogen sekvenser. OB testede Mikkel Hyllegård fra SfB/Oure som er omtrent ligeså hortig som Mathias Jørgensen. Jonas Skytte og Kristian Petesen fra Næsby blev også testet i kampen som bliver sammenlignetmed et godt træningspas.
                    Tak

                    Comment


                      #70
                      Niels Abildtrup skriver at Helenius måske er på vej til AGF - og derfor han ikke spillede med.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #71
                        2 træningskampe (har der været flere end Holstein Kiel og "Roskilde-prøvespiller- og ungdomshold".
                        For mig at se meget tyndt, men hvordan ser i fans det?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          2 træningskampe (har der været flere end Holstein Kiel og "Roskilde-prøvespiller- og ungdomshold".
                          For mig at se meget tyndt, men hvordan ser i fans det?
                          Også en kamp mod Sønderjyske + en opvisningskamp mod Næsby hvis den tæller me
                          siden 1887

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            2 træningskampe (har der været flere end Holstein Kiel og "Roskilde-prøvespiller- og ungdomshold".
                            For mig at se meget tyndt, men hvordan ser i fans det?
                            Vi har også tabt 0-1 til Sønderjyske, men som fan, ser jeg mest på superligakampene

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              Også en kamp mod Sønderjyske + en opvisningskamp mod Næsby hvis den tæller me
                              Det er sandt, Sønderjyske også, så er det antalsmæssigt passende ... så er det bare med styrken.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Niels Abildtrup skriver at Helenius måske er på vej til AGF - og derfor han ikke spillede med.
                                Mon ikke han bare har læst et tweet fra Søren Sorgenfri som alle os andre?

                                Comment

                                Working...
                                X