Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp 6/7-2019: OB-Roskilde FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Pause 1-0. Vi dominerer totalt men “mangler lige det sidste”

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Mon ikke det er planlagt? Det er da 10 min længere end sidste kamp om ikke andet.
      Helt sikkert planlagt. Han skal bygges op langsomt og skal vel have 20-30 min mod FCK
      Og havde vi ikke haft et salg og et hav af skader på midten havde det været problemfrit. Men vi er sgu godt nok lidt tynde og det begynder at se ekstremt svært ud mod FCK mm vi henter noget kvalitet de næste par dage

      Comment


        #33
        AK til 2-0.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Hvem lavede den første? Skal AK have en god sæson efter en dårlig. Ville være fedt hvis han kunne komme i den forfatning han havde i den sidste del af grundspillet.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Hvem lavede den første? Skal AK have en god sæson efter en dårlig. Ville være fedt hvis han kunne komme i den forfatning han havde i den sidste del af grundspillet.
            Greve.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Hvem lavede den første? Skal AK have en god sæson efter en dårlig. Ville være fedt hvis han kunne komme i den forfatning han havde i den sidste del af grundspillet.
              AK fik stor ros for hans præstation idag

              Comment


                #37
                Oliver fik 90 min idag og vi kan vel godt konstatere at det er ham der står mod FCK

                Comment


                  #38
                  Stod OC hele kampen .. hvis han gjorde ændre jeg omgående mening, og tror han er den foretrukne på næste søndag mod FCK.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Er der nogen der ved hvor Helenius var henne i dag?
                    Han stod som værende i truppen...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Stod OC hele kampen .. hvis han gjorde ændre jeg omgående mening, og tror han er den foretrukne på næste søndag mod FCK.
                      I følge twitter spillede OC hele kampen

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        AK fik stor ros for hans præstation idag
                        Det burde han også have fået , og forhåbentlig mange andre med det hold FCR stillet op med..
                        Halvdelen er næsten spiller der har spillet U19 i år, samt mange fra laver division. Så ikke kampen desværre, men håber vi har domineret på alle parameter.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg
                          Er der nogen der ved hvor Helenius var henne i dag?
                          Han stod som værende i truppen...
                          Godt spottet. Han kom ikke på banen ihvertfald. Ved ikke om han var tilstede

                          Skal vi ikke alle lige krydse fingre

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg

                            Det burde han også have fået , og forhåbentlig mange andre med det hold FCR stillet op med..
                            Halvdelen er næsten spiller der har spillet U19 i år, samt mange fra laver division. Så ikke kampen desværre, men håber vi har domineret på alle parameter.
                            I følge Twitter gjorde vi. Men ja. Det burde have været en meget større sejr mod det hold

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Godt spottet. Han kom ikke på banen ihvertfald. Ved ikke om han var tilstede

                              Skal vi ikke alle lige krydse fingre
                              Jeg var derude, og synes ikke han var til at få øje på..
                              siden 1887

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg

                                Det burde han også have fået , og forhåbentlig mange andre med det hold FCR stillet op med..
                                Halvdelen er næsten spiller der har spillet U19 i år, samt mange fra laver division. Så ikke kampen desværre, men håber vi har domineret på alle parameter.
                                Vi spillede som man kunne forvente, vil jeg mene. Vi havde det meste af spillet. Og blev farlige på lave indlæg. Samtidig med det lavede vi stadigvæk lidt fejl som helt sikkert havde kostet mod en bedre modstander. Kampen kunne sagtens havde endt 4-1
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X