Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Moses Opondo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Man kan næsten kun elske vores nye unge ven

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-efter-guldet/
    På mine vegne kan du gerne krydse ud "næsten". :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      På mine vegne kan du gerne krydse ud "næsten". :-)
      skal vi ikke også lige se ham spille først

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        skal vi ikke også lige se ham spille først
        Hmmm...ja, o.k.
        Men alt man hører og læser fra ham og om ham lyder rigtig godt. Glæder mig allerede meget at se ham på banen for os.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Hmmm...ja, o.k.
          Men alt man hører og læser fra ham og om ham lyder rigtig godt. Glæder mig allerede meget at se ham på banen for os.
          Ja det skal nok blive godt. Men konkurrencen er stor på midten og hvis han har et lille efterslæb er det nok klart at han ikke sådan lige slår nogen ud af start 11 lige i første omgang

          Comment


            #50
            Mentaliteten fejler i hvert fald ikke noget

            Comment


              #51
              Vi fik en god snak med Moses Opondo efter dagens træning. Han fortæller bl.a. om overvejelserne bag hans skifte til OB, hans ambitioner, hvad vi kan forvente af ham, buddet fra Brøndby, hans første dag i Ådalen mm.

              http://obstruktion.dk/opondo-jeg-droemmer-om-min-debut/

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi fik en god snak med Moses Opondo efter dagens træning. Han fortæller bl.a. om overvejelserne bag hans skifte til OB, hans ambitioner, hvad vi kan forvente af ham, buddet fra Brøndby, hans første dag i Ådalen mm.

                http://obstruktion.dk/opondo-jeg-droemmer-om-min-debut/
                Dejligt at få bekræftet at han har sagt nej til et konkret tilbud fra BIF

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Dejligt at få bekræftet at han har sagt nej til et konkret tilbud fra BIF
                  Ja, Jeppe, håber du læser med herinde!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Dejligt at få bekræftet at han har sagt nej til et konkret tilbud fra BIF
                    Kommer for mig an på hvor meget vores overbud har været . Det ville være fedt hvis vi havde budt i samme lag som BIF og han ud fra det valgte os , men at vi “ vinder” ved at give et måske for stort overbud og give en løn som klart overstiger evnerne så forsvinder det fede for mig.

                    Men så er det jo godt JH fik ryddet ud i alle de dyre kontrakter som hans forgængere havde lavet og som man kunne tørre de elendige resultater og indkøb af på i starten af hans regerings periode.
                    Last edited by Magge; 18-06-2019, 06:34.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Kommer for mig an på hvor meget vores overbud har været . Det ville være fedt hvis vi havde budt i samme lag som BIF og han ud fra det valgte os , men at vi “ vinder” ved at give et måske for stort overbud og give en løn som klart overstiger evnerne så forsvinder det fede for mig.

                      Men så er det jo godt JH fik ryddet ud i alle de dyre kontrakter som hans forgængere havde lavet og som man kunne tørre de elendige resultater og indkøb af på i starten af hans regerings periode.
                      Tror du misforstår. Brøndby bød mere men Opondo valgte OB pga projektet. Bare fedt.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Tror du misforstår. Brøndby bød mere men Opondo valgte OB pga projektet. Bare fedt.
                        Hvis det er korrekt så deler jeg begejstringen .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Tror du misforstår. Brøndby bød mere men Opondo valgte OB pga projektet. Bare fedt.
                          Kilde?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Kilde?
                            Har heller ikke set det nævnt nogle andre steder , ej heller herinde
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #59
                              https://www.ob.dk/foersteholdet/moses-opondo/
                              Ikke ligefrem det bedste billede af moses opondo
                              siden 1887

                              Comment


                                #60
                                Opondo virker som en gennemført sympatisk gut med god humor. Håber han bliver en succes!
                                 

                                Comment

                                Working...
                                X