Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vølmos! (..?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    MortenF
    Vi elsker allerede Møllemos. Kan du hjælpe at bringe det op til RMN?
    Meget gerne! En klar opgradering i forhold til den nuværende målsparksremse, som det i øvrigt må være et spørgsmål om tid, før klubben begynder at få bøder for ...

    Beklager det sene svar i øvrigt. Jeg skal lige vænne mig til det nye forum med tagging, notifikationer og alt muligt halløj.
    SLO

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

      Meget gerne! En klar opgradering i forhold til den nuværende målsparksremse, som det i øvrigt må være et spørgsmål om tid, før klubben begynder at få bøder for ...

      Beklager det sene svar i øvrigt. Jeg skal lige vænne mig til det nye forum med tagging, notifikationer og alt muligt halløj.
      Det bliver fedt - og helt sikker også en overraskelse for Grytebust når han vender tilbage. Han kender den ja ikke og må gerne overveje hvad det er og om det er en særlig hilsen til ham eller hvad...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Husker lige denne tråd og det ville være fedt at hilse Grytebust ved udspark i dag med "MØLLEMOS".
        Hvordan kunne det blive bedst? Som
        "MMMMØLLEMOS!
        "OOOOOG MØLLEMOS!"
        eller med en nedtælling som
        "3-2-1 MØLLEMOS"
        Eller nogen med et andet bud?

        Ville i hvert fedt hvis vi sætte det i gang og sprede det på RMN.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment

        Working...
        X