Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV - OB 20/04/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Udtalelse fra TB :
    '" De havde tre skud på mål. Vores målmand havde én redning. Ikke at vi selv vælter os i chancer, vi har dog det dobbelte antal skud på mål. Desværre kunne vi så kun score på deres, siger Troels Bech med henvisning til Daniel Høeghs selvmål.

    - Jeg har stor respekt for det, FC Vestsjælland har gang i. Det er kanon flot, det stykke arbejde, Ove Pedersen leverer, men de spiller jo kampen i dag, som - for mig at se - de har gjort i de fleste andre kampe, siger Troels Bech. "

    Siger alt om en træner som ikke formår at lægge en tilstrækkelig taktik.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
      Udtalelse fra TB :
      ... - Jeg har stor respekt for det, FC Vestsjælland har gang i. Det er kanon flot, det stykke arbejde, Ove Pedersen leverer, men de spiller jo kampen i dag, som - for mig at se - de har gjort i de fleste andre kampe, siger Troels Bech. "

      Siger alt om en træner som ikke formår at lægge en tilstrækkelig taktik.
      ...ja, noget af en indrømmelse fra TB...: jeg ved hvordan de spiller, så jeg vælger en taktik der ikke virker...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
        Jeg syntes folk har for urealistisk forventninger. Ob's budget for sportsdelen er i de senere år skåret kraftigt ned og målsætningen er ikke vi skal i europa længere. Så længe vi ligger og kæmper om pladsen til at spille i europa (altså bedre end forventet/målet sat a ledelsen) så skal i ikke forvente Bech stopper lige foreløbigt.
        At vi taber 0-1 på udebane til FCV er en langt mindre overraskelse end fx vi formår at slå FC Midtjylland to gange i år.
        Ja holdet er ringe, men der er heller ikke penge til de samme spillere længere.
        det da noget vrøvl - det vi forventer er vel at spillerne er sat op og klar til kamp fra første fløjt. At der fightes og og udvises kampgejst. At der er en klar plan for hvordan vi skal spille. Og det mangler desværre alt sammen. Troels flytter rundt på spillerne i et væk og formår åbenabrt ikke at få det bedste ud af dem - for der bør sgu være lidt mere i truppen end det vi så i dag.
        Jeg ser naturligvis helst vi er i klar afstand af nedrykningstregen - men om vi ligger nr 5 og derved til EL kval eller nr 8 er for mig knap så vigtigt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
          Udtalelse fra TB :
          '" De havde tre skud på mål. Vores målmand havde én redning. Ikke at vi selv vælter os i chancer, vi har dog det dobbelte antal skud på mål. Desværre kunne vi så kun score på deres, siger Troels Bech med henvisning til Daniel Høeghs selvmål.

          - Jeg har stor respekt for det, FC Vestsjælland har gang i. Det er kanon flot, det stykke arbejde, Ove Pedersen leverer, men de spiller jo kampen i dag, som - for mig at se - de har gjort i de fleste andre kampe, siger Troels Bech. "

          Siger alt om en træner som ikke formår at lægge en tilstrækkelig taktik.
          ja det er sgu da noget af en erkendelse....

          Comment


            Daniel H´s kommentar var også sigende: vi skal have et spark i røven før vi præsterer noget.

            Præcis hvad jeg og andre har sagt uge efter uge - mentaliteten på det hold er ikke ligaen værdig!

            Comment


              Har ikke set mange af FCV´s kampe, men så dog de nulstillede Esbjerg fuldstændig derovre lige for nylig, så selve kamp forløbet og antal af chancer til dem og os overrasker mig ikke, så bare pissetrist vi taber. Jeg har stor respekt for mit hold går indtil en fodboldkamp med det formål at have bolden og spille sig igennem, men kæft hvor jeg savner en plan "vælg selv bogstav", der hedder noget fysik på angriber pladsen. En Pusic, en Patrick Mortensen!!!, Marcus Pedersen, en eller anden der jernes langt efter for rent faktisk at kunne fastholde bolden og sætte andenbølgen i scene.

              Troels, njarh, tjah hverken godt eller skidt, selvfølgelig har han ansvaret, men vi er ikke et sted hvor det er relevant at tale om fyring. Truppen havde ikke fået mange flere point med en anden træner. José havde måske nok fået os over 40 nu, men altså............

              Comment


                http://www.bt.dk/superligaen/fc-vest...e-paa-selvmaal

                Bider mærke i følgende :
                " Ove Pedersens tropper levede igen på organisationen mod et fynsk mandskab, der for anden kamp i træk tabte 0-1 efter en tam, tam indsats drænet for vilje og synligt koncept set i forhold til, hvordan en sejr nærmest havde været en sikring mod fynsk nedrykning. "

                og :

                "OB er fortsat i pæn afstand af nedrykning, men med pauvert spil og syv point ned til Viborg før mandagens kampe, kan man langt fra vide sig sikker i Troels Bech-lejren."




                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                  http://www.bt.dk/superligaen/fc-vest...e-paa-selvmaal

                  Bider mærke i følgende :
                  " Ove Pedersens tropper levede igen på organisationen mod et fynsk mandskab, der for anden kamp i træk tabte 0-1 efter en tam, tam indsats drænet for vilje og synligt koncept set i forhold til, hvordan en sejr nærmest havde været en sikring mod fynsk nedrykning. "

                  og :

                  "OB er fortsat i pæn afstand af nedrykning, men med pauvert spil og syv point ned til Viborg før mandagens kampe, kan man langt fra vide sig sikker i Troels Bech-lejren."
                  Dejligt at medierne endelig vågner op og ikke lader sig besnakke af demagogen Bech!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Daniel H´s kommentar var også sigende: vi skal have et spark i røven før vi præsterer noget.

                    Præcis hvad jeg og andre har sagt uge efter uge - mentaliteten på det hold er ikke ligaen værdig!
                    og det er nok ikke Troels' stil at uddele de verbale spark inden en kamp....eller også formulerer han dem så finurligt at spillerne ikke fatter hvad der bliver sagt - og derfor bruger de første 30-40 min. på at undre sig over "hvad-var-det-manden-sagde" , mens de febrilsk losser bolden væk så de kan få tid til at tænke.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Har ikke set mange af FCV´s kampe, men så dog de nulstillede Esbjerg fuldstændig derovre lige for nylig, så selve kamp forløbet og antal af chancer til dem og os overrasker mig ikke, så bare pissetrist vi taber. Jeg har stor respekt for mit hold går indtil en fodboldkamp med det formål at have bolden og spille sig igennem, men kæft hvor jeg savner en plan "vælg selv bogstav", der hedder noget fysik på angriber pladsen. En Pusic, en Patrick Mortensen!!!, Marcus Pedersen, en eller anden der jernes langt efter for rent faktisk at kunne fastholde bolden og sætte andenbølgen i scene.

                      Troels, njarh, tjah hverken godt eller skidt, selvfølgelig har han ansvaret, men vi er ikke et sted hvor det er relevant at tale om fyring. Truppen havde ikke fået mange flere point med en anden træner. José havde måske nok fået os over 40 nu, men altså............
                      Fuldstændig enig. FCV har lukket fem mål ind de sidste ni kampe. Vi er langt fra ene om at have svært ved netop FCV.

                      Mht. TB er jeg også enig. Vi stiller med et meget ungt hold i dag hvor ingen har tung erfaring de andre kan trække på. Vi mangler en Arek, Ulrik Laursen eller Stokholm, de unge kan læne sig op ad. TB mangler nogle løjtnanter på banen. Jeg synes stadig vi har et hold med et kæmpepotentiale, der har bedre mulighed for at folde sig ud, hvis det styrkes med et par rutinerede med vinderattitude.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Dejligt at medierne endelig vågner op og ikke lader sig besnakke af demagogen Bech!
                        Lige netop .. mere af det tak.. Hvis vi som tilskuere skal lægge pres på vil det unægtelig hjælpe os hvis også medierne ser det samme som os.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Fuldstændig enig. FCV har lukket fem mål ind de sidste ni kampe. Vi er langt fra ene om at have svært ved netop FCV.

                          Mht. TB er jeg også enig. Vi stiller med et meget ungt hold i dag hvor ingen har tung erfaring de andre kan trække på. Vi mangler en Arek, Ulrik Laursen eller Stokholm, de unge kan læne sig op ad. TB mangler nogle løjtnanter på banen. Jeg synes stadig vi har et hold med et kæmpepotentiale, der har bedre mulighed for at folde sig ud, hvis det styrkes med et par rutinerede med vinderattitude.
                          Der er masser af rutine på holdet :
                          Ruud , Spellmann , Skoubo , AMC , alle 4 i den normale start 11ér.

                          Baskim nærmer sig 100 kampe , Rasmus Falk 75 , Høegh 70 , Emil 50 , så helt uerfarne er de ikke.

                          Skulason er 26 år og har spillet 20 landskampe og står heller ikke som helt grøn.

                          At vi mangler en rigtig leder er vi helt enige om , men jeg køber ikke den med manglende erfaring fordi vi er et ungt hold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                            Der er masser af rutine på holdet :
                            Ruud , Spellmann , Skoubo , AMC , alle 4 i den normale start 11ér.

                            Baskim nærmer sig 100 kampe , Rasmus Falk 75 , Høegh 70 , Emil 50 , så helt uerfarne er de ikke.

                            Skulason er 26 år og har spillet 20 landskampe og står heller ikke som helt grøn.

                            At vi mangler en rigtig leder er vi helt enige om , men jeg køber ikke den med manglende erfaring fordi vi er et ungt hold.
                            Erfaring er jo mange ting. Jeg er ikke sikker på 100 kampe på cv'et nødvendigvis ruster en spiller til at kunne agere mest optimalt i givne situationer. Det jeg savner er træet der står så solidt at folk kan læne sig op ad det uden at være nervøs for at vælte.Thomas Helveg havde masser erfaring fra europæiske topligaer og Ulrik Laursen havde masser erfaring fra Skotland. Jeg er overbevist om at de med deres ballast har styrket truppen rigtig meget. Jesper C er vel den eneste der har prøvet noget i nærheden. Skoubo til dels. Jeg tror dog ikke det er tvingende nødvendigt at finde en med Helvegs eller Laursens erfaringer for at give de andre et gevaldigt ryk men en Helvegsk eller Laursensk erfaring vil formentlig hjælpe en del. Stokholm er vel et meget godt eksempel på at lederegenskaber og attitude hos en spiller kan være med til at flytte et hold. Så bottom line: en ledertyper der har klaret situationer som vækker respekt hos de andre spillere vil være fantastisk at få ind i truppen.

                            Comment


                              Der er en anden disposition, jeg heller ikke helt forstår:

                              Man er (burde i hvert fald være) klar over, at Kadrii ikke er klar til ret meget mere end en halvleg. Om man hedder Kadrii, Messi, Ronaldo eller Jens Hansen og spiller på rimeligt topniveau, hvor kampene faktisk gælder et eller andet, så burde man i mine øjne ikke starte inde, når konditionen ikke er til mere end 45 min. Allerede dér har man jo en sikker udskiftning i vente, uagtet hvordan kampen ellers måtte forløbe. Måske havde han håbet på flere minutter fra ham, men ingen af kampene endnu i år har jo vist, at han er klar til ret mange minutter endnu.

                              Og som jeg skrev tidligere i tråden: Det hold vi stillede med i dag, må jo sådan cirka forventes at være vores stærkeste, når vi har rundet sommerferien - måske endda uden Mos også, hvis han ikke bliver købt fri. Det mangler sgu noget kvalitet. Mod et godt spillende hold er jeg overbevist om, at vi var blevet kvast.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Vores unge spillere må alt andet lige have høstet i del erfaring, trods alt... De fleste har stået i situationen her før, de har spillet EL, de har spillet CL-Kval, de har u-kampe, ja endda A-landsholskampe på CV´et...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X