Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
    Hvis du lider af sadomasochisme, så kig på målscorene i pokalkampen Randers - Sønderjyske, 1-1 pt.
    Fedt at se de har succes, det glæder mig oprigtigt.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
      Hvis du lider af sadomasochisme, så kig på målscorene i pokalkampen Randers - Sønderjyske, 1-1 pt.
      AK har allerede scoret mere for sønderjyske end han har gjort for OB de sidste 2 sæsoner.

      Comment


        Hvor er det trist at vi pissede pokal chancen væk. Hold nu kæft den er billigt til salg i år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Fedt at se de har succes, det glæder mig oprigtigt.
          Helt enig - Det er bare så brandærgeligt, at den sportligeledelse i OB, ikke har kunne få deres potentiale bedre forløst.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Hvor er det trist at vi pissede pokal chancen væk. Hold nu kæft den er billigt til salg i år.
            Enten Horsens eller sønderjyske bliver den ene part ..
            satme trist at klubber med mindre budget år efter år præsterer en bedre sæson end OB
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Enten Horsens eller sønderjyske bliver den ene part ..
              satme trist at klubber med mindre budget år efter år præsterer en bedre sæson end OB
              Enig - Ikke at det skal være en decideret undskyldning, men vi har godt nok ikke haft meget lodtrækningsheld, i den turnering, de seneste sæsoner.

              Bare for at sætte det i perspektiv, så har Horsens mødt, Thisted, Fremad Amager og Silkeborg hjemme - Og så er man i semifinalen mod Sønderjyske. Wow
              Last edited by OBSch; 05-03-2020, 23:48.

              Comment


                Jeg troede ikke at Greve, AK og eskesen måtte spille pokalkamp for deres nye klubber, når de har spillede for OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                  Enig - Ikke at det skal være en decideret undskyldning, men vi har godt nok ikke haft meget lodtrækningsheld, i den turnering, de seneste sæsoner.

                  Bare for at sætte det i perspektiv, så har Horsens mødt, Thisted, Fremad Amager og Silkeborg hjemme - Og så er man i semifinalen mod Sønderjyske. Wow
                  Kan da huske vi er røget ud til Brønshøj, Fredericia, Vensyssel inden vi de sidste tre sæsoner er tværet ud 2 gange af Herning/Ikast og så i år røg til AGF.
                  Lodtræknings held eller ej der har vi heller ikke præsteret alt imens mægtige klubber som.FC Vestsjælland, Silkeborg og nu Horsens/Sønderjysle har vært en tur i Parken.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skuere/8034486

                    Nogen der ved om vi også kommer til at misse kampen mod efb?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skuere/8034486

                      Nogen der ved om vi også kommer til at misse kampen mod efb?
                      Det skal vi nok regne med tænker jeg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Det skal vi nok regne med tænker jeg.
                        Øv altså

                        Comment


                          Kynisk set, så er det en fordel for os med 2 udekampe ud af 3 tilbage.
                          Desuden var vi jo rigtigt gode i træningskampene, og måske kan de manglende tilskuere frembringe en træningskampsfølelse.
                          Men det er godt nok trist, at det er kommet hertil

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Kynisk set, så er det en fordel for os med 2 udekampe ud af 3 tilbage.
                            Desuden var vi jo rigtigt gode i træningskampene, og måske kan de manglende tilskuere frembringe en træningskampsfølelse.
                            Men det er godt nok trist, at det er kommet hertil
                            Sportsligt tænker jeg også det er en fordel for os, men ak hvor er superliga produktet efterhånden blevet dårligt. Jeg læste lige at kun 31000 tv seere så BIFs sidste kamp pga. Yousee/discovery konflicten.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Sportsligt tænker jeg også det er en fordel for os, men ak hvor er superliga produktet efterhånden blevet dårligt. Jeg læste lige at kun 31000 tv seere så BIFs sidste kamp pga. Yousee/discovery konflicten.
                              Alle kampe spilles uden tilskuere.
                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...cle8034503.ece
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Alle kampe spilles uden tilskuere.
                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...cle8034503.ece
                                Det er jeg med på, hvorfor OB nok kan se frem til 2 udekampe uden hjemmebane fans på lægterne hvilket jeg tænker er en fordel, særligt i Århus. Men trist bliver det, kampe uden folk på lægterne er lige til at skide i.

                                Comment

                                Working...
                                X