Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dejligt nederlag til AGF idag. Syntes godt man kan se de mangler Amini som de nok også gør torsdag
    Ja det er tydeligt. Ham Duncan er lidt en tikkende bombe, med den risiko han spiller med. Poulsen har heller ikke sine forcer på bolden, så man er nået langt, hvis man kan lukke Blume ned. Han er spilleren som kan gøre Bundu god også.
    tror i øvrigt det har været en rigtig hård kamp for agf i dag. De forsøgte fra start at overrumple fck med et hidsigt pres. Da de så kommer bagud er de nødt til fortsat at satse fremad banen, så det har helt sikkert kostet lidt kræfter vi forhåbentligt kan drage en lille fordel af. Men nu får vi se. Jeg kunne godt forestille mig de bruger bredden lidt. 3 nederlag i træk, gør at de efterhånden skal til at få point på kontoen igen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Meget enig. Den giver næsten sig selv. Men hvor finder man lige en 18-19 årig med stort potentiale der kan købes for OB penge? Han løber desværre umiddelbart ikke rundt på akademiet lige pt.
      De hænger jo ikke på træerne, men det var jo muligt at finde en type som Sander, som for mig passer et stykke henad vejen på de parametre, så selvfølgelig kan lade sig gøre. Og hvis man gider at kigge udenfor landets grænser og cheftrænerens tidligere spillere, så hjælper det jo en del på det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Ja det er tydeligt. Ham Duncan er lidt en tikkende bombe, med den risiko han spiller med. Poulsen har heller ikke sine forcer på bolden, så man er nået langt, hvis man kan lukke Blume ned. Han er spilleren som kan gøre Bundu god også.
        tror i øvrigt det har været en rigtig hård kamp for agf i dag. De forsøgte fra start at overrumple fck med et hidsigt pres. Da de så kommer bagud er de nødt til fortsat at satse fremad banen, så det har helt sikkert kostet lidt kræfter vi forhåbentligt kan drage en lille fordel af. Men nu får vi se. Jeg kunne godt forestille mig de bruger bredden lidt. 3 nederlag i træk, gør at de efterhånden skal til at få point på kontoen igen.
        Ja det bliver spændende at se startopstillingerne på torsdag. Også vores med alle de skader vi har.

        Jeg vil vildt gerne videre i pokalen. Men hvis jeg fik valget solgte jeg den for 3p søndag som virkelig kunne gøre os til et subtophold.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          De hænger jo ikke på træerne, men det var jo muligt at finde en type som Sander, som for mig passer et stykke henad vejen på de parametre, så selvfølgelig kan lade sig gøre. Og hvis man gider at kigge udenfor landets grænser og cheftrænerens tidligere spillere, så hjælper det jo en del på det.
          Klart klart. Men Sander blev jo hentet som starter. Ikke som et udviklingstalent som der ligges op til her. Vi må se. Mon ikke at JH har lyst til at slutte på “toppen” med et godt vindue hvis det bliver aktuelt til vinter..
          Kunne det godt hvis AK vil væk. Nu blev der nævnt igår at hans kontrakt var til 31/12-2020??

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja det bliver spændende at se startopstillingerne på torsdag. Også vores med alle de skader vi har.

            Jeg vil vildt gerne videre i pokalen. Men hvis jeg fik valget solgte jeg den for 3p søndag som virkelig kunne gøre os til et subtophold.
            Det er Hobro på søndag. Den skal give 3 point uanset hvem OB stiller op med. Må indrømme jeg er pænt ligeglad med pokalturneringen. Det er kun hvis man alligevel er nået frem til finalen det er interessant.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Det er Hobro på søndag. Den skal give 3 point uanset hvem OB stiller op med. Må indrømme jeg er pænt ligeglad med pokalturneringen. Det er kun hvis man alligevel er nået frem til finalen det er interessant.
              På papiret skal den ja. Men intet er sikkert. De er jo selv ude af pokalen forlængst og har et udemærket hold. Føler mig bestemt ikke sikker på en sejr.
              Jeg forventer der bliver justeret på lidt pladser. Her er mit bud

              Oliver Christensen
              OL————- Barret
              AJA-Ramon-Lund/Tverskov
              Opondo-JJ-Frøkjær
              AK—-Sander/Jebali

              Comment


                Så lige Schwartz sætte et skifte til Kina/Østen helt i toppen af skalaen, når det kom til interessante destinationer for ham. Mere interessant end skifter til AGF og Brøndby. Fair nok han gerne vil nå at tjene nogle gode penge, men en plus +30 spiller, hvis primære ambition er en høj løn, er alt det jeg synes vi skal holde os fra.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Så lige Schwartz sætte et skifte til Kina/Østen helt i toppen af skalaen, når det kom til interessante destinationer for ham. Mere interessant end skifter til AGF og Brøndby. Fair nok han gerne vil nå at tjene nogle gode penge, men en plus +30 spiller, hvis primære ambition er en høj løn, er alt det jeg synes vi skal holde os fra.
                  Jeg er enig, har aldrig været specielt vild med ham. Og tror heller ikke han gider sidde på bænken i OB.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Det tegner til at blive en perfekt runde i superligaen for OB. Som det ser ud nu kan 3 sejre i de sidste 9 runder i grundspillet vise sig nok.
                    Men det gælder selvfølgelig om at høste alle de point det er muligt så der er noget at spille om i slutspillet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Det tegner til at blive en perfekt runde i superligaen for OB. Som det ser ud nu kan 3 sejre i de sidste 9 runder i grundspillet vise sig nok.
                      Men det gælder selvfølgelig om at høste alle de point det er muligt så der er noget at spille om i slutspillet.
                      OB skal selvfølgelig gå efter 3. Pladsen som er billigt til salg med en svag superliga

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                        OB skal selvfølgelig gå efter 3. Pladsen som er billigt til salg med en svag superliga
                        Helt enig. I sidste sæson skulle vi have haft 3 pladsen men smed det hele væk. Og i denne sæson kan den 3 plads godt blive vores. Men kræver vi ikke dummer os i evt mesterskabs spil, som vi ja gjorde i sidste sæson

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Det tegner til at blive en perfekt runde i superligaen for OB. Som det ser ud nu kan 3 sejre i de sidste 9 runder i grundspillet vise sig nok.
                          Men det gælder selvfølgelig om at høste alle de point det er muligt så der er noget at spille om i slutspillet.
                          Sejre til Randers og AGF. Det er sgu ikke særlig perfekt.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                            Helt enig. I sidste sæson skulle vi have haft 3 pladsen men smed det hele væk. Og i denne sæson kan den 3 plads godt blive vores. Men kræver vi ikke dummer os i evt mesterskabs spil, som vi ja gjorde i sidste sæson
                            Man kan også være heldig at få FCM og FCK til slut og håbe på de ikke gider spille fodbold mere, som vi så sidste sæson
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Det tegner til at blive en perfekt runde i superligaen for OB. Som det ser ud nu kan 3 sejre i de sidste 9 runder i grundspillet vise sig nok.
                              Men det gælder selvfølgelig om at høste alle de point det er muligt så der er noget at spille om i slutspillet.
                              Kan glæde dig med at der er 11 runder tilbage af grundspillet til de 3 sejre som du mener er nok. Jeg tror nu at cuttet bliver 37-38p i år..

                              Comment


                                Igen så man dommer niveauet fra dets grimme side og igen ja i parken til FCK's fordel som så ofte sker . Det sgu skræmmede

                                Comment

                                Working...
                                X