Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    I guder et uvejr. Hvor mange mon kommer på stadion i morgen, til et opgør mod en middelmådig og ikke særlig publikumsvenlig modstander?
    Tror den går lige under de 6000. Alt andet end 3 point vil være en skuffelse uanset hvem OB stiller op med. Håber skaderne snart er et overstået kapitel.
    Jeg erklærer mig enig i at det er et l...evejr lige nu, men det bedres forhåbentlig til i morgen skaderne er jeg også enig i forhåbentlig snart er overstået .. sejr bliver nok sværere end som så. Det er var altså stærkt af FCN at vinde sikkert i Haderslev. Jeg sælger den gerne for en smal sejr - fortjent eller ufortjent

    https://www.dmi.dk/lokation/show/DK/2615876/Odense/
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      I guder et uvejr. Hvor mange mon kommer på stadion i morgen, til et opgør mod en middelmådig og ikke særlig publikumsvenlig modstander?
      Tror den går lige under de 6000. Alt andet end 3 point vil være en skuffelse uanset hvem OB stiller op med. Håber skaderne snart er et overstået kapitel.
      Alle unge under 14 kommer gratis ind i morgen og hvis det bare holder nogenlunde tørvejr skal der nok komme 6000-7000...

      Alle skaderne som er gået hen og blevet langvarige desværre irriterer mig også grænseløst. Det udløste så et mini gennembrud til Frøkjær, men ellers har der ikke været positive sider IMO.
      Den med Marco Lund er også pisse træls. Starter med at have karantæne mod Horsens og spiller 90 min i landsholdspausen mod Køge. Og så var han også skadet.. Flot flot

      Comment


        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kaempe...ampe-i-odense/
        Det er godt nok billigt.

        Comment


          Sindssygt at ordinære Aab vinder over SdJ. De var helt væk i 80 min. Og Lucas A skadet igen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sindssygt at ordinære Aab vinder over SdJ. De var helt væk i 80 min. Og Lucas A skadet igen
            Ja dem er jeg heller ikke imponeret over. Men der er virkelig også mange dårlige hold i ligaen.

            Comment


              Så blev Lars Olsen lige ny træner i Efb

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-i-esbjerg-fb

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så blev Lars Olsen lige ny træner i Efb

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-i-esbjerg-fb
                Selvom man ikke kan sammemligne det OB som LO var i spidsen for og det EFB han nu skal træne, eller de målsætninger som de to hold under LO har/havde, er jeg godt nok spændt på at se hvad en LO gør med et fremragende EFB talentarbejde.

                Comment


                  Skidt for SIF

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-silkeborg-if

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    RIGTIG skidt!
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Håber vi henter ham som erstatning for AK i vores angribergruppe.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Håber vi henter ham som erstatning for AK i vores angribergruppe.
                        Han ville i så fald blive et ret dyrt 4 valg tror jeg, det bliver et klart pas fra mig. En spændende yngre angriber der måske ikke erstatter AK 1:1, men som trækker en noget lavere løn og som har noget udviklings/videresalgs potentiale ville jeg foretrække, hvis man så kunne bruge de frigjorte lønkroner andre vigtigere steder på banen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Han ville i så fald blive et ret dyrt 4 valg tror jeg, det bliver et klart pas fra mig. En spændende yngre angriber der måske ikke erstatter AK 1:1, men som trækker en noget lavere løn og som har noget udviklings/videresalgs potentiale ville jeg foretrække, hvis man så kunne bruge de frigjorte lønkroner andre vigtigere steder på banen.
                          I forhold til AK, vil han jo få en sulteløn...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Han ville i så fald blive et ret dyrt 4 valg tror jeg, det bliver et klart pas fra mig. En spændende yngre angriber der måske ikke erstatter AK 1:1, men som trækker en noget lavere løn og som har noget udviklings/videresalgs potentiale ville jeg foretrække, hvis man så kunne bruge de frigjorte lønkroner andre vigtigere steder på banen.
                            Helt enig, det er det der bør være ambitionen. De mange lønkroner som vi skal kaste efter ham, er bare bedre givet ud andre steder med lidt længere sigte.

                            Comment


                              Dejligt nederlag til AGF idag. Syntes godt man kan se de mangler Amini som de nok også gør torsdag

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Han ville i så fald blive et ret dyrt 4 valg tror jeg, det bliver et klart pas fra mig. En spændende yngre angriber der måske ikke erstatter AK 1:1, men som trækker en noget lavere løn og som har noget udviklings/videresalgs potentiale ville jeg foretrække, hvis man så kunne bruge de frigjorte lønkroner andre vigtigere steder på banen.
                                Meget enig. Den giver næsten sig selv. Men hvor finder man lige en 18-19 årig med stort potentiale der kan købes for OB penge? Han løber desværre umiddelbart ikke rundt på akademiet lige pt.

                                Comment

                                Working...
                                X