Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der nogen der tænker at FCM forsøget at gafle JM - han er vel nærmest skræddersyet til den klub

    Uups forkert tråd kan admin evt. flytte til “rygte os spekulationstråd”
    Last edited by manner; 07-10-2019, 11:09.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

      FCM er helt klart på top 3-hadlisten.

      Jeg kunne godt tænke mig at ambitionen i Odense er at blive bedst i Danmark. Både i ledelsen og på fannivrau
      Så er det mest realistisk på ledelseplan, for på fanniveau er der godt nok lang vej. Der er bare top 6 en våd drøm

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Vi når dem ikke uanset hvad. Nu er Damen snart klar og da mit ønske er at FCM ikke skal blive mestre håber jeg de kommer igang og vinder over alle vores Top 6 modstandere
        Helt enig
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          AGF vil have 37 mill hvis Bundu skal sælges

          Er bange for at AGF snart kommer med på toget for store transfers som vi så med Stage i sommers. Det tog er vi simpelthen nød til også at skulle med på hvis vi skal forblive et Top 6 hold.
          AaB prøver også at kræve uhyrlige summer for deres spillere. Heldigvis uden held foreløbig.
          SdJ vil have 10+ mill for deres højreback Bah

          Har vi pt nogle spillere vi selv syntes er 10-20 mill værd og realistisk kan sælges for dette?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            AGF vil have 37 mill hvis Bundu skal sælges

            Er bange for at AGF snart kommer med på toget for store transfers som vi så med Stage i sommers. Det tog er vi simpelthen nød til også at skulle med på hvis vi skal forblive et Top 6 hold.
            AaB prøver også at kræve uhyrlige summer for deres spillere. Heldigvis uden held foreløbig.
            SdJ vil have 10+ mill for deres højreback Bah

            Har vi pt nogle spillere vi selv syntes er 10-20 mill værd og realistisk kan sælges for dette?
            Det er selvf. svært at spå om, men hvis der ikke er et loft i Tverskovs kontrakt synes jeg at det må være muligt at få et pænt to-cifret beløb for ham. Han må absolut være interessant for klubber i Belgien, Holland, Frankrig og lign. hvor de rigtige klubber har en del mere at handle med end stort set alle danske klubber

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              AGF vil have 37 mill hvis Bundu skal sælges

              Er bange for at AGF snart kommer med på toget for store transfers som vi så med Stage i sommers. Det tog er vi simpelthen nød til også at skulle med på hvis vi skal forblive et Top 6 hold.
              AaB prøver også at kræve uhyrlige summer for deres spillere. Heldigvis uden held foreløbig.
              SdJ vil have 10+ mill for deres højreback Bah

              Har vi pt nogle spillere vi selv syntes er 10-20 mill værd og realistisk kan sælges for dette?
              Kan OC fortsætte med at levere så stabilt som han gør og smide nogle af de børnefejl vi ser en gang i mellem, synes jeg bestemt ikke at 10-20 mill lyder urealistisk. Obbekjær, uden at jeg personligt selv har noget som helst at have det i. Kadrii burde vel også kunne sendes af sted for en pæn sum hvis han kan holde sig skades fri.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det er selvf. svært at spå om, men hvis der ikke er et loft i Tverskovs kontrakt synes jeg at det må være muligt at få et pænt to-cifret beløb for ham. Han må absolut være interessant for klubber i Belgien, Holland, Frankrig og lign. hvor de rigtige klubber har en del mere at handle med end stort set alle danske klubber
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Kan OC fortsætte med at levere så stabilt som han gør og smide nogle af de børnefejl vi ser en gang i mellem, synes jeg bestemt ikke at 10-20 mill lyder urealistisk. Obbekjær, uden at jeg personligt selv har noget som helst at have det i. Kadrii burde vel også kunne sendes af sted for en pæn sum hvis han kan holde sig skades fri.
                Det ville bare være lækkert hvis man kunne få fyldt kassen hver sommer på 1 max 2 profilsalg. Jeg tør ikke at tænke på hvad der sker hvis AGF kan sælge spillere i den klasse hver sommer. Så skal vi godt nok stå tideligt op for at følge med. For de har sgu ambitioner

                Barren skal hæves for transfers og jeg håber på at vi allerede ser det her til sommer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Kan OC fortsætte med at levere så stabilt som han gør og smide nogle af de børnefejl vi ser en gang i mellem, synes jeg bestemt ikke at 10-20 mill lyder urealistisk. Obbekjær, uden at jeg personligt selv har noget som helst at have det i. Kadrii burde vel også kunne sendes af sted for en pæn sum hvis han kan holde sig skades fri.
                  OC er bestemt også mulig at lave "kassen" på, jeg tror og synes dog at han skal forblive i OB hele denne, og næste sæson med før et salg skal tages op til overvejelse. Han skal forbedre sig og stå stabilt, gerne bag et stærkt forsvar. Jeg tror der er meget statistik i målmandssalg, så 2 sæsoner med mange clean sheets vil næsten automatisk generere en masse interesse fra klubberne i u'landet.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    OC er bestemt også mulig at lave "kassen" på, jeg tror og synes dog at han skal forblive i OB hele denne, og næste sæson med før et salg skal tages op til overvejelse. Han skal forbedre sig og stå stabilt, gerne bag et stærkt forsvar. Jeg tror der er meget statistik i målmandssalg, så 2 sæsoner med mange clean sheets vil næsten automatisk generere en masse interesse fra klubberne i u'landet.
                    Det ville nok være det bedste for Oliver ja. Men nogle gange skal man også smede mens jernet er varmt. Et godt 1/2 år og man er lige pludselig Hot på transfermarkedet. 6 måneder senere efter en doenperiode koster man 1/3.
                    Last edited by fmprOB; 07-10-2019, 18:27.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      OC er bestemt også mulig at lave "kassen" på, jeg tror og synes dog at han skal forblive i OB hele denne, og næste sæson med før et salg skal tages op til overvejelse. Han skal forbedre sig og stå stabilt, gerne bag et stærkt forsvar. Jeg tror der er meget statistik i målmandssalg, så 2 sæsoner med mange clean sheets vil næsten automatisk generere en masse interesse fra klubberne i u'landet.
                      Uden at vide noget som helst om det, tror jeg heller ikke at OC har specielt travlt med at komme afsted. Han spiller fast for et potentielt top6 hold i DK, og jeg tror ikke at han skifter nogle steder bare for at være et stort talent der skal køres i stilling til start11 i en anden klub. Spilletid er alfa og omega for en ung keeper og med tæt på garanteret spilletid på et højt niveau for OB uge efter uge skal en potentiel klub virkelig tilbyde hele parken for at det er mere interessant end OB.

                      Comment


                        Jeg tvivler på at Oliver indeholder meget mere end 10-15 millioner i salgspotentiale, men mindre at han får et kæmpe gennembrud og bliver Superligaens bedste keeper. Målmænd bliver sjældent solgt for de helt store beløb ud af den danske liga, med mindre man er FCK, Brøndby fik 20 millioner for Rønnow f.eks. og han var endda 2. keeper på landsholdet på daværende tidspunkt, samt en af ligaens klart bedste keepere. Og det er jo heller ikke fordi, at vores nuværende sportsdirektør ligefrem evnede at slå kapital af, at man havde årets keeper to år i træk.

                        Jeg har svært ved at se lige nu, hvem der skulle kunne indbringe os et Stage-salg på sigt, men der var omvendt nok heller ikke mange der forudså, at han skulle gå for så mange penge, for bare et år eller to siden, og det samme med Bundu for den sags skyld. Mange af de største talenter som vi har haft gående i de seneste år, har vi jo allerede skudt af i Jørgensen, Grubbe og Søndergaard, så mit bedste bud må være Obbekjær.

                        Kigger vi på vores førstehold, kan der da givetvis godt laves nogle gode salg, men næppe for beløb meget over en €2 millioner. Til det er vores transferstrategi bare for konservativ, vi henter for mange spillere der er i midt 20erne eller derover, og vi tager ikke rigtigt chancer på typer som Bassogog og Bundu, som har alderen, de fysiske egenskaber og potentialet til at blive mange penge værd. Hvis vi skal sælge en spiller i midt- eller slut-20erne for +20 millioner, skal han være en af ligaens klart bedste spillere. Og der kommer til at gå lang tid i mellem, at vi har sådan en.

                        Ud fra den måde vi agerer på, må det antages, at det er en bevidst strategi, at vi gerne vil have mere "sikre" spillere ind som ikke kræver en lang indkøringsperiode, men som så samtidig heller ikke bringer det helt store potentiale. Det er også det billede både JH og Ole Spion har givet i interviews, hvor de begge har været forbeholdne overfor spillere fra væsentligt anderledes kulturer.

                        Comment


                          Jeg mindes at jeg læste en artikle med Ousager på et tidspunkt, der samlignede OC med netop Rønnow. En sammenligning som jeg bestemt mener kan forsvares. Det er altid svært at forudse hvor langt en ung talentfuld keeper kan drive det, men spiller man fast på et højt niveau som 20 årig keeper, så er forudsætningerne altså ikke dårlige. Med de salg vi ser på transfermarkedet - Stage som et fint eksempel - synes jeg bestemt ikke det er urealistisk at lave et stort salg på OC.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det ville nok være det bedste for Oliver ja. Men nogle gange skal man også smede mens jernet er varmt. Et godt 1/2 og man er lige pludselig Hot på transfermarkedet. 6 måneder koster man 1/3.
                            Overordnet set er jeg da enig i at der nogen gange skal smedes mens jernet er varmt, men omvendt kan prisen jo forøges markant hvis udviklingen kan fortsættes i OCs tilfælde. Jeg tror nu heller ikke i lighed med Stonebear at OC har særlig travlt med at komme ud, hans udvikling kan sagtens fortsætte i OB, det er jeg sikker på både han og OB er opmærksom på. Kommer der et "no-brainer" bud på ham, og han selv har lyst til det vil det selvf. være sært hvis OB siger nej-tak

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                              Jeg mindes at jeg læste en artikle med Ousager på et tidspunkt, der samlignede OC med netop Rønnow. En sammenligning som jeg bestemt mener kan forsvares. Det er altid svært at forudse hvor langt en ung talentfuld keeper kan drive det, men spiller man fast på et højt niveau som 20 årig keeper, så er forudsætningerne altså ikke dårlige. Med de salg vi ser på transfermarkedet - Stage som et fint eksempel - synes jeg bestemt ikke det er urealistisk at lave et stort salg på OC.
                              Vi kan jo diskutere hvad et "stort" salg er, faktum er bare, at der aldrig er blevet solgt en målmand ud af Superligaen for mere end 20 millioner kroner, som ikke har spillet for FCK. Selv folk som Hradecky og Rønnow som klart var en af de bedste keepere i ligaen på daværende tidspunkt, var med inde omkring deres respektive landshold, spillede for en klub som Brøndby, som trods alt er et større udstillingsvindue, og blev hentet ind som startere i en Bundesligaklub i den gode halvdel, gik ikke for mere end 20 millioner.

                              Så OC skal godt nok være et fuldstændigt unikt målmandstalent og få et kæmpe gennembrud, hvis vi skal drømme om beløb der er større end det. Det er bare sværere at bedømme end målmands niveau og potentiale, end det er at bedømme at Skov Olsen er et kæmpe offensivt talent, ovenpå en sæson med 22 mål, derfor går de også for lavere beløb.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Vi kan jo diskutere hvad et stort salg er, faktum er bare, at der aldrig er blevet solgt en målmand ud af Superligaen for mere end 20 millioner kroner, som ikke har spillet for FCK. Selv folk som Hradecky og Rønnow som klart var en af de bedste keepere i ligaen på daværende tidspunkt, var med inde omkring deres respektive landshold og spillede for en klub som Brøndby, som trods alt er et større udstillingsvindue, gik ikke for mere end 20 millioner.

                                Så OC skal godt nok være et fuldstændigt unikt målmandstalent og få et kæmpe gennembrud, hvis vi skal drømme om beløb der er større end det. Det er bare sværere at bedømme end målmands niveau og potentiale, end det er at bedømme at Skov Olsen er et kæmpe offensivt talent, ovenpå en sæson med 22 mål, derfor går de også for lavere beløb.
                                Hva' med Jesper Christiansen til Skotland .. var det ikke +20


                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X