CN MoM - tja, vel ok
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - BIF (25/05-19)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEt hold med kun en enkelt klasseangriber kan ikke nå højere. Fat det, JH.
i sin tid fordi JH ikke fik købt en angriber. JH kan ikke løseopgaven, JM kan måske hjælpe, men det er jo ikke hans opgave.Last edited by tOrnBjerg; 25-05-2019, 18:02.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægTotal antiklimaks. Og så trist at vi taber e. Pladsen i fcn. Og at FCK og fcm spiller latterligt mod Esbjerg
Hvor mange point blev der hentet i mesterskabsslutspillet?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Fuldstændigt ligegyldigt når OB ikke kan holde en 2-0 i Nordsjælland og vinde på hjemmebane mod den direkte konkurrent .. OB smed både 3. pladsen og 4. pladsen ..
Hvor mange point blev der hentet i mesterskabsslutspillet?
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHavde jeg ikke skullet arbejde i dag var jeg taget fra Ærø for at se kampen. Helt ærligt er jeg lidt tilfreds med at have sparet 500 kr.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
r der nogen steder man kan se skud indenfor rammen i hele sæsonen/mesterskabsslutspillet?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
10 point i 10 kampe ....
r der nogen steder man kan se skud indenfor rammen i hele sæsonen/mesterskabsslutspillet?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment