Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBstruktion på lyd: Rasmus Festersen stiller støvlerne på hylden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OBstruktion på lyd: Rasmus Festersen stiller støvlerne på hylden

    Senere i dag bliver der spillet en meget vigtig kamp på Odense Stadion, og går det hele, som det skal, bliver det Rasmus Festersens sidste, inden han stiller støvlerne på hylden.
    Vi har haft en snak med Festersen om hans karriere, som vi udgiver på lyd. Det er den perfekte optakt til kampen senere, hvis man skal have slået små 45 minutter ihjel.
    Vi håber, i vil lytte med. God kamp senere!

    http://obstruktion.dk/lyd-festersen-...ne-paa-hylden/

    #2
    Så har jeg lige fået lyttet til det. Det er et rigtig godt interview, og jeg synes, Festersen er meget ærlig, og får sagt nogle rigtig interessante ting. Der er god ping pong hele vejen igennem, og det fungerer rigtig godt, synes jeg. Lad os få mere af det :-)

    og så fik i også lige lidt fortjent ros af Rasmus til sidst i snakken ;-)

    Comment


      #3
      Fedt interview med Rasmus Festersen, han burde have haft mere spilletid her i foråret, håber han bliver skiftet ind til sidst i dag, så han kan få publikums hyldest.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Fedt interview med Rasmus Festersen, han burde have haft mere spilletid her i foråret, håber han bliver skiftet ind til sidst i dag, så han kan få publikums hyldest.
        Afhænger nok af resultatet tænker jeg. Men ja. Ville være på sin plads hvis det er uden betydning for kampens taktik og forløb

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Afhænger nok af resultatet tænker jeg. Men ja. Ville være på sin plads hvis det er uden betydning for kampens taktik og forløb
          Fester scorer i dag!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Håber vi fører 5-0 og han kommer ind i stedet for Gryte så de begge kan få en hyldest!

            Comment

            Working...
            X