Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: FCN - OB 19. maj kl. 12.00
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Superligaen er ikke god nok. Det har chefen lige udtalt i løbet af ugen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-nordsjaelland
hahaha Højbjerg har nok set sig sur på os efter alle de dårlige minder her i Odense! Ikke desto mindre, så vil uafgjort også være acceptabelt, for selvom vi historisk klarer os godt mod FCN, så så vi i 2-2 kampen, hvor gode de kan være, hvis vi ikke tager os sammen. Det hjælper dog utvivlsomt, at Ramon og Tverskov begge er tilbage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Superligaen er ikke god nok. Det har chefen lige udtalt i løbet af ugen.
Uha, jeg er ikke stor fan af Hareide, det var frygteligt hvad vi præsterede sidst.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlægSelvfølgelig vinder vi. Vores træner har jo langt om længe indset at vi skal spille uden AK i front.. De 2 sidste kampe uden ham har vi jo vundet nemt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det er ganske enkelt en kæmpe befrielse at have en træner som har evnerne til at skifte system og opstilling når det er påkrævet fremfor stædigt at fastholde noget som ikke virker
- Likes 1
Comment
-
Gode værter i Farum:
https://twitter.com/Odense_Boldklub/...104308737?s=19
Men vi tager alligevel de tre point med. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment