Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB-EfB 10/5-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg glæder mig helt vildt til på fredag. Det er så dejligt, at det igen er i vores egne hænder, at vi kan opnå noget. Håber og tror på, at vi (igen) får et energifyldt OB hold at se, som vil ud og knokle på for tre point. Så er der også gode chancer for, at vi får dem! Håber også virkeligt meget, at Odense igen stepper lidt op, og der kommer gang i den på tribunerne også!
    Med risiko for at lave en kæmpe jinx, så har jeg bare en rigtig god fornemmelse!!
    Det bliver fedt, men nu er det vigtigt at alle fynboer træder i karakter, og møder op på stadion, håber som minimum at der bliver dobbelt op på tilskuerpladserne...

    Comment


      #32
      Hvis byen flyder med fribilletter igen, aftager jeg gerne en.. Jeg glæder mig til kampen! Har også en god fornemmelse.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
        Hvis byen flyder med fribilletter igen, aftager jeg gerne en.. Jeg glæder mig til kampen! Har også en god fornemmelse.
        Hvis folk ikke kan ofre 100 kr. på billetten online mindst 24 timer før kampen, til så vigtig en kamp, så står det godt nok sløjt til på fanscenen i OB.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Ja det er bemærkelsesværdigt. Det ser dog ikke ud til det hjælper nogen af holdene.
          For en sjældens gangs skyld er vi enige, det var ikke nogen god kamp, men sådan er det jo tit mellem jævnbyrdige hold (Esbjerg - OB var vel ikke bedre :)!
          EFB er svære fordi de ofte står så lavt.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            For en sjældens gangs skyld er vi enige, det var ikke nogen god kamp, men sådan er det jo tit mellem jævnbyrdige hold (Esbjerg - OB var vel ikke bedre :)!
            EFB er svære fordi de ofte står så lavt.
            Også derfor jeg tror vi får det svært på fredag..
            siden 1887

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

              Hvis folk ikke kan ofre 100 kr. på billetten online mindst 24 timer før kampen, til så vigtig en kamp, så står det godt nok sløjt til på fanscenen i OB.
              Kan jeg skam godt, men hvis det alligevel flød kunne de lige så godt blive brugt. Kommer fra København ligegyldigt hvad

              Comment


                #37
                http://obstruktion.dk/kloeve-vil-ger...chvinder-igen/
                siden 1887

                Comment


                  #38
                  nogle skader til i morgen?
                  siden 1887

                  Comment


                    #39
                    Det ved vi om nogle timer når de offentligører truppen.
                    Men gætter på at Barret,Leuwin,Oliver C og Eske er ude

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Også derfor jeg tror vi får det svært på fredag..
                      Ja, et relativt defensivt indstillet EFB-hold og OB som heller ikke går all-in med det samme ... og har det svært offensivt = der kommer ikke mange mål fra OB (eller EFB).
                      Last edited by Entusiastens; 09-05-2019, 12:34.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Ja, et relativt defensivt instillet EFB-hold og OB som heller ikke går all-in med det samme ... og har det svært offensivt = der kommer ikke mange mål fra OB (eller EFB).
                        Er tilfreds med ét mål i kampen - hvis vi scorer det.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Leuwin og OC trænede idag. Så måske er de med i truppen

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Leuwin og OC trænede idag. Så måske er de med i truppen
                            God nyhed!
                            Men Leeuwin var ude et stykke tid nu så måske det er for tidligt for ham at spille i morgen.
                            Ved du om han var med hele træning og med fuld belastning?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              God nyhed!
                              Men Leeuwin var ude et stykke tid nu så måske det er for tidligt for ham at spille i morgen.
                              Ved du om han var med hele træning og med fuld belastning?
                              Han trænede med i åbent spil og burde være klar til imorgen. Ved dog ikke om han starter inde

                              Comment


                                #45
                                Ramon Leeuwnin er tilbage. Helenius er også med igen, allerede
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X