Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB-EfB 10/5-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det lignede godt nok den var inde over stregen. Øv! Esbjerg virker dårlige. Især hvis de presset højt og spiller den lange bold. Vi burde kunne presse dem højt med så løbestærke spillere som vi har. Ulrik Yttergård Jenssen er en af de dårligste midterforsvarer jeg har set meget længe!

    Comment


      #17
      Slutter 0-0...

      Må være i toppen over dårlige suppekampe, men omvendt, så er der sgu mange af den slags kampe i suppen.

      3 point må være muligt mod fiskerne.

      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
        Det lignede godt nok den var inde over stregen. Øv! Esbjerg virker dårlige. Især hvis de presset højt og spiller den lange bold. Vi burde kunne presse dem højt med så løbestærke spillere som vi har. Ulrik Yttergård Jenssen er en af de dårligste midterforsvarer jeg har set meget længe!
        Ja det er ikke midtforsvarer han skal være. Fuck han lavede mange fejl

        0-0 er et udemærket resultat for os

        Comment


          #19
          0-0 I Esbjerg. Fint resultat. Nu er det i egne hænder igen.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            0-0 I Esbjerg. Fint resultat. Nu er det i egne hænder igen.
            Hvis vi vinder fredag vil vi føre med 1p inden de sidste 2 kampe hvor de har FCK/FCM...

            Fredagens kamp er nøglen

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
              Det lignede godt nok den var inde over stregen. Øv! Esbjerg virker dårlige. Især hvis de presset højt og spiller den lange bold. Vi burde kunne presse dem højt med så løbestærke spillere som vi har. Ulrik Yttergård Jenssen er en af de dårligste midterforsvarer jeg har set meget længe!
              Det må da snart være tid til noget målteknologi i superligaen. For fa'en bolden er jo en halv meter inde i målet.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Det der fcn hold. Kejserens nye klæder ... hvordan helvede er de endt over AaB og AGF?
                Synes du Esbjerg havde mere at byde på?

                Comment


                  #23
                  Fint resultat i Esbjerg. Nu kan vi gøre den rigtig store skridt til Europa fredag. Med en sejr fredag er vi klar for bronze, det er jeg overbevist om. Mindst 5 point til BIF, måske er de allerede ude af kapløbet næste runde og 1 point til Esbjerg som har FCK hjemme og FCM ude, tror de henter der maksimal ét point.
                  Og med en pokalsejr for Herning kunne vi endda undgå den kval-kamp mod nr.7.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                    Synes du Esbjerg havde mere at byde på?
                    Nej men de bliver heller ikke skreget op til noget de ikke er. Alle ved de lever af omstillinger.

                    Comment


                      #25
                      Så 2. Halvleg. Det var tæt på det ringeste jeg har set i år. Grotesk at EFB kan få 3. pladsen med en spillestil, som de viste i går. Tænk hvis de skal spille kval kampe i UEFA regi.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                        Så 2. Halvleg. Det var tæt på det ringeste jeg har set i år. Grotesk at EFB kan få 3. pladsen med en spillestil, som de viste i går. Tænk hvis de skal spille kval kampe i UEFA regi.
                        Ja hvis vi så ender under EfB så kan vi jo tænke lidt over egne evner ;-) og at vi havde 4 points forspring da slutspillet startede
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Nej men de bliver heller ikke skreget op til noget de ikke er. Alle ved de lever af omstillinger.
                          Altså, det du skrev var en undrende "hvordan kan de havne over AGF og AaB?" - det har vel intet med hvad man er skreget op til - både Esbjerg og FCN er havnet over de to klubber uanset hvad folk så måtte mene om deres spillestil.

                          Derudover synes jeg faktisk ikke FCN er skreget op til specielt meget i år. De har et par spillere der er, men holdet som helhed synes jeg ikke jeg ser de vilde lovprisninger af - der ser jeg langt mere lovprisning af Esbjerg, som i mine øjne har fået langt flere point end de reelt har spillet til.

                          Comment


                            #28
                            Alle hold i Suppen, minus et enkelt, har spillet kampe som den vi så igår.
                            Suppen har så mange dødssyge kampe. Om det så havde været AaB eller AGF i top-6 i stedet for EfB, så ville vi have set det samme lort.
                            Det er også derfor en oprykker endnu engang kan stryge lige ind og vinde bronze. Fordi ligaen er fuld af elendig bold, spillet af elendige hold.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Vi får særlig støtte fredag på lægter e. Sjov video:
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fredag...-i-fejemoeget/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Jeg glæder mig helt vildt til på fredag. Det er så dejligt, at det igen er i vores egne hænder, at vi kan opnå noget. Håber og tror på, at vi (igen) får et energifyldt OB hold at se, som vil ud og knokle på for tre point. Så er der også gode chancer for, at vi får dem! Håber også virkeligt meget, at Odense igen stepper lidt op, og der kommer gang i den på tribunerne også!
                                Med risiko for at lave en kæmpe jinx, så har jeg bare en rigtig god fornemmelse!!

                                Comment

                                Working...
                                X