Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Op/nedrykning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Op/nedrykning

    Hvem vil folk gerne have op fra 1.division? Og hvem vil i gerne have rykker ud? Det er jo som bekendt sidste år med nuværende struktur, da der skal findes 3 direkte nedrykkere til næste sommer.
    Jeg ser helst Hobro og Vendsyssel bliver erstattet af Fredericia og Næstved.
    På den måde vil de 2 første nedrykkere være fundet fra starten

    #2
    Silkeborg og Viborg for mit vedkommende. Det er rigtige fodboldbyer og klubber med traditioner og en historik der gør, at de hører til i den bedste række i dansk fodbold. Jeg undværer gerne Fredericia og Lyngby.

    Hobro og Vendsyssel måtte også gerne forlade rækken for min skyld.

    Comment


      #3
      Hobro og Vendsyssel ned ja, og så SjE/ACH.

      Op med SIF, VFF og Næstved, og så erstat Næstved med SjE.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Hobro og Vendsyssel ned ja, og så SjE/ACH.

        Op med SIF, VFF og Næstved, og så erstat Næstved med SjE.
        Sønderjyske har reddet sig og kan ikke rykke ned. Eller det er måske mere et generelt ønske?

        Comment


          #5
          Ja, det er set på direkte konkurrence, stations etc, og ift Horsens så er det deres kedelige fodbold, jeg ikke gider

          SIF og VFF har begge stadions som berettiger til ligabold.

          Næstved har Hemme, historie, nostalgi etc. Jeg under dem gerne en tur op og vende

          Comment


            #6
            Jeg synes efterhånden, at SønderjyskE har bevist, at de hører hjemme i Superligaen. De er ved at have et ret godt stadion efterhånden, og med ca. 5000 i snit, så er de også ved at have en opbakning der berettiger til Superligaen. At de så er en typisk hademodstander for os, er en anden ting.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg synes efterhånden, at SønderjyskE har bevist, at de hører hjemme i Superligaen. De er ved at have et ret godt stadion efterhånden, og med ca. 5000 i snit, så er de også ved at have en opbakning der berettiger til Superligaen. At de så er en typisk hademodstander for os, er en anden ting.
              Jeg er slet ikke uden respekt for SjE’s profil og deres generelle tilgang til tingene - det er også derfor jeg hellere dem oppe igen, end feks ACH.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Ja, det er set på direkte konkurrence, stations etc, og ift Horsens så er det deres kedelige fodbold, jeg ikke gider

                SIF og VFF har begge stadions som berettiger til ligabold.

                Næstved har Hemme, historie, nostalgi etc. Jeg under dem gerne en tur op og vende
                Sif har bare deres plasticbane der diskvalificerer dem. Viborg, ja fint stadion men jysk fodbold, i betonklassen. Ser hellere Næstved i superligaen da de ser spændende ud.
                Helsingør er desuden ved at rykke ned for 2.sæson i træk. Det ser man alligevel ikke ret ofte.

                Comment

                Working...
                X