Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Anders Møller Christensen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet er også mig en gåde hvorfor en af vores gamle kæmper som har gjort det godt i den stibede trøje skal sables ned på den måde. Det er ganske enkelt smagløst og dårlig stil! Hans niveau er selvfølgelig en del dårligere end da han var yngre. Men han har tidligere gjort det godt for os og vist at han var trøjen værd.
Jeg synes ikke at vi skal forlænge mere med ham da hans tid ser ud til at være over, men jeg synes bestemt ikke at han skal behandles som du gør efter mange pålidelige år i klubben. Jeg vil være klar til at sige et sidste farvel og tak for en god indsats til AMC når Esbjerg kampen spilles. Det har han i mine øjne fortjent. Det andet - Det kan man proppe op et vidst sted.
- Sjovt nok synes jeg aldrig han har været god, og han har altid puttet sig bag en solid forsvarer og en god keeper.
Kald det dårlig stil, eller hvad du har lyst til. Men lad nu vær med at få det til at lyde som om, at AMC er en gammel OB-kæmpe, som vil blive husket i historien. Det er da netop dårlig stil!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægSer ud til at folk har fået øjnene op for AMC evner. Eller mangel på samme. Det har været det samme de sidste 4 år - med små opture hist og her. At AMC har kunnet opnå så meget kredit på forum, vil for mig hver en evig gåde.
Han har været en af vores dyreste mænd!
Jeg synes ikke at vi skal forlænge mere med ham da hans tid ser ud til at være over, men jeg synes bestemt ikke at han skal behandles som du gør efter mange pålidelige år i klubben. Jeg vil være klar til at sige et sidste farvel og tak for en god indsats til AMC når Esbjerg kampen spilles. Det har han i mine øjne fortjent. Det andet - Det kan man proppe op et vidst sted.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægSer ud til at folk har fået øjnene op for AMC evner. Eller mangel på samme. Det har været det samme de sidste 4 år - med små opture hist og her. At AMC har kunnet opnå så meget kredit på forum, vil for mig hver en evig gåde.
De fleste har vist længe ment, at AMC i den grad var over the hill - men hvad var alternativet - uden penge? DH og KL uden backup - for 1 måned siden - for 1 år siden - for 2 år siden?
Det er mere kompliceret end som så - når der ikke var en oplagt arvtager. Så var OB måske nærmest tvunget til AMC fordi man ville have rutine, hvilket man ikke kunne få uden øko. midler.
Leave a comment:
-
Ser ud til at folk har fået øjnene op for AMC evner. Eller mangel på samme. Det har været det samme de sidste 4 år - med små opture hist og her. At AMC har kunnet opnå så meget kredit på forum, vil for mig hver en evig gåde.
Leave a comment:
-
Et af de mest tidstypiske billeder på superligaen overhovedet er AMC, siddende på røven, imens han fægtende med armene belærer gud og hver mand om, hvordan man ikke forsvarer. Bolden hopper i målet, og modstanderne er i gang med at etablere en jubelscene.
Det anstrengende er ikke i sig selv, at manden er blevet dårlig. Det utålelige er den attitude, han optræder med. Han bidrager ikke med noget som helst, som jeg ser det.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægJa nu bør midterforsvarere ikke være de sværeste at finde. Kasper Larsen kan der bygges på. Amc er waaaay over the hill og Daniel Høegh bliver bare aldrig god nok. Dertil laver han simpelthen for mange fejl og han vel snart ikke betegnes som et talent længere, med mindre man sætter "evigheds" foran.
I lang tid har han ikke spillet fast. Jeg synes godt nok det er tidligt at afvise en spiller der har været inde omkring landsholdet. Især ikke når han har en alder der taler for han stadig kan udvikle sig meget. Især hvis han får lov at spille.
Leave a comment:
-
Ja nu bør midterforsvarere ikke være de sværeste at finde. Kasper Larsen kan der bygges på. Amc er waaaay over the hill og Daniel Høegh bliver bare aldrig god nok. Dertil laver han simpelthen for mange fejl og han vel snart ikke betegnes som et talent længere, med mindre man sætter "evigheds" foran.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEnig. Som Max siger: Jeg vil hellere se urutinerede begå fejl end at se de såkaldt rutinerede igen og igen og igen lave fejl, de burde have smidt af sig for længe siden. Her snakker vi om mængden - for alle kan begå fejl, men AMC har opbrugt sin kvote forlængst og burde selv snart stoppe eller trappe ned. Vi skal IKKE forlænge med ham.
Er mindst lige så træt af at se ham slå ud med armene overfor hans skiftende makkere i centerforsvaret, som om det f.eks var deres skyld at AMC stod på mellemhånd ved begge Spalvis' mål.
Eller det var Kasper Larsens skyld at Vetokele stod aldeles udækket.
AMC er både en dårlig lærermester og en dårlig leder. Er blevet. For der var engang, hvor han rent faktisk var god. Det er han så langt fra længere.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg magter bare ikke, at se mere på den toprutinerede AMC sejle rundt i forsvaret, brokke sig til gule kort, for senere at blive udvist på frispark udløst af hans mangel på speed. Så hellere se DH udvikle sig via en blanding af godt spil og fejl, som kan føre til udvikling/forbedring. AMC er den gamle hund man ikke kan lære nye tricks!
Er mindst lige så træt af at se ham slå ud med armene overfor hans skiftende makkere i centerforsvaret, som om det f.eks var deres skyld at AMC stod på mellemhånd ved begge Spalvis' mål.
Eller det var Kasper Larsens skyld at Vetokele stod aldeles udækket.
AMC er både en dårlig lærermester og en dårlig leder. Er blevet. For der var engang, hvor han rent faktisk var god. Det er han så langt fra længere.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg magter bare ikke, at se mere på den toprutinerede AMC sejle rundt i forsvaret, brokke sig til gule kort, for senere at blive udvist på frispark udløst af hans mangel på speed. Så hellere se DH udvikle sig via en blanding af godt spil og fejl, som kan føre til udvikling/forbedring. AMC er den gamle hund man ikke kan lære nye tricks!
mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægStort tryk på enig knap.
Men håber stadig det lykkedes for hamLast edited by claudes1; 28-04-2014, 16:03.
Leave a comment:
Leave a comment: