Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Anders Møller Christensen
Collapse
X
-
Jeg læste i går, at Leif Rasmussen skrev på Twitter, at man kunne læse Jesper Hansens tilbud til AMC i dagens avis. Er der nogen, der har læst det?
Leave a comment:
-
Så et klokkeklart fejlkøb?
Bekymrende, hvis man kan skyde så meget galt! Jeg tror, at der er mere i det end den karakteristik...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægEr der nogen, der har en forklaring på, hvad der skete med Vadocz? Havde ham bare ikke psyken med sig lidt a la Demba Nyren?
Mangler hurtighed, fodskifte og teknik.....han har målnæse (HHA).
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægDet var nemlig rigtig god stil af Vadocz. En spiller som vi nærmest kun har set i en halvsæson. Alligevel bliver han ude som den sidste, og siger tak for alt. Mange andre var nok strøget direkte ud i flyet og hjem. Sympatisk fyr, synd vi ikke så mere til det høje topniveau.
-Og et stort tak til AMC for otte år i trøjen. Det er vel nærmest moderne fodbolds svar på klubmænd.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægEnig før kampen ikke i halvlegen, håber også vi kan få lov og sige pænt farvel til AMC og de andre. Går også ud fra det er et spørgsmål om beslutningen ikke har været 100% før sidste hjemme kamp. (Lidt off topic, så syntes jeg det var fedt og se Vadoz tage en stille runde efter sidste hjemme kamp).
-Og et stort tak til AMC for otte år i trøjen. Det er vel nærmest moderne fodbolds svar på klubmænd.
Leave a comment:
-
Vadocz gik hele banen rundt efter kampen og klappede ud til fansene og var nede ved flere og trykke hånd, synes også det var fedt og desto endnu mere skuffende over at flere ikke blev og gav hyldest til Espen og ham...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægEnig før kampen ikke i halvlegen, håber også vi kan få lov og sige pænt farvel til AMC og de andre. Går også ud fra det er et spørgsmål om beslutningen ikke har været 100% før sidste hjemme kamp. (Lidt off topic, så syntes jeg det var fedt og se Vadoz tage en stille runde efter sidste hjemme kamp).
Leave a comment:
-
Enig før kampen ikke i halvlegen, håber også vi kan få lov og sige pænt farvel til AMC og de andre. Går også ud fra det er et spørgsmål om beslutningen ikke har været 100% før sidste hjemme kamp. (Lidt off topic, så syntes jeg det var fedt og se Vadoz tage en stille runde efter sidste hjemme kamp).
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægHvorfor al den harme over afskeden med AMC? Vi som klub har altid sagt pænt farvel til vores spillere og selvfølgelig gør vi også det denne gang med AMC ved først givne lejlighed - det skal vi være stolte af!! At der ikke blev sagt farvel på hjemmebane, hænger vel unægteligt sammen med at beslutningen ikke var taget endnu.
Mon ikke vi ser AMC med en buket blomster på Odense stadion i næste sæson ;-)
Beslutningen burde være taget noget før (personligt synes jeg den burde være taget for 2 år siden. Mindst), så folk føler vel lidt at OB nærmest skubber Møller ud af bagdøren, hvilket han på ingen måder fortjener.
Lad os bringe ham tilbage på stadion og hylde ham - fortræksvis før en kampstart og ikke i halvlegen, hvor folks opmærksomhed måske ikke lige er rettet mod banen.
Tak for alt Anders Møller - og held og lykke fremover!
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Ingen harme for mit vedkommende, men havde gerne set ham stoppe tidligere, og havde også gerne undt ham et DM.
Leave a comment:
-
Hvorfor al den harme over afskeden med AMC? Vi som klub har altid sagt pænt farvel til vores spillere og selvfølgelig gør vi også det denne gang med AMC ved først givne lejlighed - det skal vi være stolte af!! At der ikke blev sagt farvel på hjemmebane, hænger vel unægteligt sammen med at beslutningen ikke var taget endnu.
Mon ikke vi ser AMC med en buket blomster på Odense stadion i næste sæson ;-)
Leave a comment:
Leave a comment: