Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM 5.5 19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-FCM 5.5 19

    Det bedste at understrege ambitioner i hensigt af bronze er vel en sejr mod den forsvarende mester. Og det er virkeligt tid nu med den første sejr i mesterskabsspillet for os!
    Håber at Ramon og Ryan bliver klar til søndag så vi kan vi stille med et stærkt hold.

    Kan desværre ikke komme til kampen men har en fribillet til RMN. Skriv en PB med e-mail-addressen så sender den gerne, så kan til mindst nogen synge og støtte holdet i sted af mig. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Altså, med mindre kommunikationsafdelingen er helt på månen ELLER man prøver at lægge røgslør ud, så tænker jeg at dagens artikel med RJL på ob.dk indikerer at han spiller. Måske overtolker jeg, men det vil være mærkeligt at lade en spiller der ikke træner med varme op til en hjemmekamp?

    Jeg tror, vi slår dem uanset hvad :)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Altså, med mindre kommunikationsafdelingen er helt på månen ELLER man prøver at lægge røgslør ud, så tænker jeg at dagens artikel med RJL på ob.dk indikerer at han spiller. Måske overtolker jeg, men det vil være mærkeligt at lade en spiller der ikke træner med varme op til en hjemmekamp?

      Jeg tror, vi slår dem uanset hvad :)
      Enig. Det ville også overraske mig. Mon ikke også han nærmere er blevet sparet end at han var skadet imod fck? Ramon er en anden sag, men jeg håber virkelig han er klar. Ikke mindst fordi vi så formentlig kan få kløve væk fra den back og op, hvor han gavner mest.
      projektet med drachmann i forsvaret synes jeg vil være selvmord imod Store Paul, så det er essentielt at vi har 3 midtstoppere klar til søndag udover Oliver, som jeg synes skal ud på backen

      Comment


        #4
        Billeder fra dagens træning afslører lidt om hvem der er klar til søndag

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/billed...gens-traening/

        Begynder at lysne. Dog ingen billeder af Ramon

        Comment


          #5
          Mon ikke start 11 bliver

          Ryan Marco Tver Ludwig Lund
          Casper Drach Kløve
          Kadrii AK

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Mon ikke start 11 bliver

            Ryan Marco Tver Ludwig Lund
            Casper Drach Kløve
            Kadrii AK
            Lad os tage Gryte med. Sikker bedre at have en målmand med.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Lad os tage Gryte med. Sikker bedre at have en målmand med.
              Regnede med at den gav sig selv

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Mon ikke start 11 bliver

                Ryan Marco Tver Ludwig Lund
                Casper Drach Kløve
                Kadrii AK
                Ja det giver så et stensikkert 2 tal på odds og Herning vinder uden OB scorer
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Ja det giver så et stensikkert 2 tal på odds og Herning vinder uden OB scorer
                  Har lyst til at dyppe dit hovedet ned i toiletkummen når du siger sådan noget.....
                  Der helt sikkert sker

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Har lyst til at dyppe dit hovedet ned i toiletkummen når du siger sådan noget.....
                    Der helt sikkert sker
                    Sjældent man håber at ramme meget langt fra Sandheden , men der er intet det vil glæde med mere end at vi tager point fra den bastard klub.
                    Jeg bor jo i området og er dagligt i omgang med flere af deres såkaldte fans .. magter ikke at høre på dem
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Sjældent man håber at ramme meget langt fra Sandheden , men der er intet det vil glæde med mere end at vi tager point fra den bastard klub.
                      Jeg bor jo i området og er dagligt i omgang med flere af deres såkaldte fans .. magter ikke at høre på dem
                      Nej klammere klub i DK findes ikke. Fantastisk at de ikke bliver mestre

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nej klammere klub i DK findes ikke. Fantastisk at de ikke bliver mestre
                        Jeg kommer ikke tættere på at holde med OB i en kamp, kommer lidt an på hvordan den spilles :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Nej klammere klub i DK findes ikke. Fantastisk at de ikke bliver mestre
                          Enig , håber satme også BIF napper pokalen
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Enig , håber satme også BIF napper pokalen
                            The lesser of two evils

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              The lesser of two evils
                              Jeg har dog også fået det noget tungere med FCK efter Hr. Seier er kommet til, men forsøger at fokusere på de enkelte spillere ... jeg har svært ved at finde en sympatisk klub i Danmark pt, i hvert fald når man ser på dem der bestemmer noget i de respektive klubber og hvilket ejergrundlag de har, for mig er valgmulighederne ... slemt eller værre :D!
                              Last edited by Entusiastens; 02-05-2019, 21:09.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X