Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - fcn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    På vej hjem fra stadion efter at have set en elendig kamp, på trods af at vi ramte træværket tre gange i kampen. Jeg synes, at vi var for tunge, vores boldomgang, afleveringer såvel som tæmninger, var dårlige. FCN havde langt større gåpåmod i duellerne end os. Vi oppede dog os lidt efter den første halve time, uden at det blev særlig godt heller. Min hovedpine, der kun tiltog i løbet af kampen, forsvandt da vi tog os sammen efter Festersens mål, og det fantastiske comeback, der gav stærke flashbacks til AGF-kampen, hvor vi bagud 0-2 kom tilbage med et straffe i overtiden.

    En sidste ting, så var det en fryd, at de forrædere, der forlod stadion efter 0-2, gik glip af det fantastiske comeback. Der er næsten ingen undskyldning for at forlade en kamp før tid, medmindre man kommer langvejs fra og f.eks. skal nå et tog. Af alle hold, har vi jo vist, at vi kan komme tilbage fra at have været bagud!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg
      På vej hjem fra stadion efter at have set en elendig kamp, på trods af at vi ramte træværket tre gange i kampen. Jeg synes, at vi var for tunge, vores boldomgang, afleveringer såvel som tæmninger, var dårlige. FCN havde langt større gåpåmod i duellerne end os. Vi oppede dog os lidt efter den første halve time, uden at det blev særlig godt heller. Min hovedpine, der kun tiltog i løbet af kampen, forsvandt da vi tog os sammen efter Festersens mål, og det fantastiske comeback, der gav stærke flashbacks til AGF-kampen, hvor vi bagud 0-2 kom tilbage med et straffe i overtiden.

      En sidste ting, så var det en fryd, at de forrædere, der forlod stadion efter 0-2, gik glip af det fantastiske comeback. Der er næsten ingen undskyldning for at forlade en kamp før tid, medmindre man kommer langvejs fra og f.eks. skal nå et tog. Af alle hold, har vi jo vist, at vi kan komme tilbage fra at have været bagud!
      Mon ikke de får en Koval eller 2 i næste uges Podcast

      Comment


        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
        Har slukket for fjernsynet. Bedrøvelig kamp i dag, mangler gnisten hos OB. For mange alibispillere. SUK
        Er du lidt træt af dig selv lige nu? Jeg går aldrig fra stadion før tid og slukker aldrig før kampen er slut, men lige idag, der er jeg træt af jeg kørte i Rema da FCN kom på 2-0

        Comment


          En dårlig kan mod en ringe modstander og med en finale som skulle hjælpe holdet at komme i gang igen. Fedt at det var den gode gamle Festersen som viste de andre hvordan målet står. Den piint i daf gig på Festers konto. Glæder mig helt vildt for ham.
          Med Tverskov (og væsentlig Ramon) tilbage skulle vi se er bedre hold i Esbjerg. Helt tydeligt i dag hvor vigtigt de er for vores opspil. Vi stod ja ret godt defensivt i store dele af kampen men vi nu lykkedes ikke at sætte vores spil i gang uden Tverskov og Ramon.
          Vi kom ja bedre ud i anden halvleg men det gik i stykker igen efter FCNs scoring.
          Alt i alt en heldig men spektakulær point vi hentede.
          Er skuffet om JJ. Han lykkes ikke at tage taktstokken på midtbanen og viste ikke nok kreativ potentiale. Frygter mere og mere at han bliver aldrig mere end en backup for midtbanen. Og Oliver Lund spillede en god første halvleg, men i anden var det virkeligt ringe.

          Så: lad os hente plads tre tilbage i Esbjerg! Tror på det!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            En dårlig kan mod en ringe modstander og med en finale som skulle hjælpe holdet at komme i gang igen. Fedt at det var den gode gamle Festersen som viste de andre hvordan målet står. Den piint i daf gig på Festers konto. Glæder mig helt vildt for ham.
            Med Tverskov (og væsentlig Ramon) tilbage skulle vi se er bedre hold i Esbjerg. Helt tydeligt i dag hvor vigtigt de er for vores opspil. Vi stod ja ret godt defensivt i store dele af kampen men vi nu lykkedes ikke at sætte vores spil i gang uden Tverskov og Ramon.
            Vi kom ja bedre ud i anden halvleg men det gik i stykker igen efter FCNs scoring.
            Alt i alt en heldig men spektakulær point vi hentede.
            Er skuffet om JJ. Han lykkes ikke at tage taktstokken på midtbanen og viste ikke nok kreativ potentiale. Frygter mere og mere at han bliver aldrig mere end en backup for midtbanen. Og Oliver Lund spillede en god første halvleg, men i anden var det virkeligt ringe.

            Så: lad os hente plads tre tilbage i Esbjerg! Tror på det!
            Helenius havde aldrig kommet ind og scoret lign mål. Dejligt at se Fester igen. Ufatteligt at han ikke kan være god nok til at komme noget mere ind fra bænken.. AK burde vel bænkes på tirsdag

            Comment


              Festersen om kampen:
              http://obstruktion.dk/roert-festerse...yk-er-vigtigt/
              Man kan vel kun få en solid mancrush med manden!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Festersen om kampen:
                http://obstruktion.dk/roert-festerse...yk-er-vigtigt/
                Man kan vel kun få en solid mancrush med manden!
                Godt at JM ombestemte sig

                Comment


                  Reaktioner:
                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/reakti...nordsjaelland/
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Festersen om kampen:
                    http://obstruktion.dk/roert-festerse...yk-er-vigtigt/
                    Man kan vel kun få en solid mancrush med manden!
                    Vi har været så meget igennem med Festersen under Kent, så han kom ud og score det mål, uha en så dårlig kamp og 1 point, der er håb endnu. Nu har jeg ikke set Fester til træning, men tænker, jeg er nok ikke ene om at han måske skulle have haft et par chancer mere i løbet af sæsonen, det mål var så vigtigt og flot assist af AK

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

                      Vi har været så meget igennem med Festersen under Kent, så han kom ud og score det mål, uha en så dårlig kamp og 1 point, der er håb endnu. Nu har jeg ikke set Fester til træning, men tænker, jeg er nok ikke ene om at han måske skulle have haft et par chancer mere i løbet af sæsonen, det mål var så vigtigt og flot assist af AK
                      Ja AK gav bestemt en hånd med i det sidste mål

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Mange der havde lukket denne kamp ... men det lød igen som om spillerne misbruger hav af chancer ... har OB ikke mental og angrebstrænere?

                        er der et sted man kan se udnyttelsesgrad af antal chancer for spillerne i suppen? Antal chancer hver spiller eller hold har gennem en sæson?
                        Kender ikke lige hvor, men expected goals er en fin parameter at starte med. Tap in på twitter ligger en del opgørelser op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Mange der havde lukket denne kamp ... men det lød igen som om spillerne misbruger hav af chancer ... har OB ikke mental og angrebstrænere?

                          er der et sted man kan se udnyttelsesgrad af antal chancer for spillerne i suppen? Antal chancer hver spiller eller hold har gennem en sæson?
                          Det kan du se her : http://www.superliga.dk/performance-...liga-2018-2019

                          du kan også gå ind og se hver enkelt spiller’s tal både dueller , afleveringer og så videre
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Jeg gik hjem i det 87. Minut....
                            Det gør jeg aldrig igen..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Jeg gik hjem i det 87. Minut....
                              Det gør jeg aldrig igen..
                              så kan du lære det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Jeg gik hjem i det 87. Minut....
                                Det gør jeg aldrig igen..
                                Gør det igen, tak, hvis vi ligger bagud. Det fungerede alt for godt i går.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X