Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCM - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Heldigvis er det bare fcn på fredag. De er bovlamme :)
    37 er jo et noget højere tal end 44, det ved ALLE :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Heldigvis er det bare fcn på fredag. De er bovlamme :)
      I princippet har du ret. De spiller gode kampe med højt topniveau. Men mange med lavt. De har jo egentligt klaret sig fint nok mod de store hold, hvis man tager os selv væk fra den ligning. Det er bestemt ikke et hold jeg frygter mere end Esbjerg, og det er et hold vi skal sætte på plads, præcis som vi gjorde i Farum sidst vi mødte dem. De har én spiller vi især skal holde øje med. Men Jeg er sjældent imponeret af dem. De er gode til at sælge spillere dyrt. Men i det store hele er de i mine øjne totalt ligegyldige.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

        I princippet har du ret. De spiller gode kampe med højt topniveau. Men mange med lavt. De har jo egentligt klaret sig fint nok mod de store hold, hvis man tager os selv væk fra den ligning. Det er bestemt ikke et hold jeg frygter mere end Esbjerg, og det er et hold vi skal sætte på plads, præcis som vi gjorde i Farum sidst vi mødte dem. De har én spiller vi især skal holde øje med. Men Jeg er sjældent imponeret af dem. De er gode til at sælge spillere dyrt. Men i det store hele er de i mine øjne totalt ligegyldige.
        Hvis du med de store hold mener top 2 har du ret. Mod top 6 samlet er de det hold der har fået færrest point.
        De spiller som du siger nogle få gode kampe. For det meste er det den bløde mellemvare. Det bør selvfølgelig blive en hjemmesejr på langfredag, over et ret ordinært hold.
        Men derfor er det ikke sikkert det ender sådan.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          37 er jo et noget højere tal end 44, det ved ALLE :D.
          Ved ikke hvad det er for tal. Det er jo ikke point :) og chancer er de også bagud på :) hø hø måske samlet alder?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Ved ikke hvad det er for tal. Det er jo ikke point :) og chancer er de også bagud på :) hø hø måske samlet alder?
            Mål ... så er det bare at jeg tænker, hvis 44 er bovlamt, hvad er 37 så :D.
            Jeg erkender blankt at jeg er vild bl.a. Andreas Skov + et par andre fra FCN og også ville være det med store talenter fra OB, hvis de altså eksisterede på tilnærmelsesvist samme niveau :D. (Obbekjær KAN komme tæt på, men der går nok lidt endnu).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Mål ... så er det bare at jeg tænker, hvis 44 er bovlamt, hvad er 37 så :D.
              Jeg erkender blankt at jeg er vild bl.a. Andreas Skov + et par andre fra FCN og også ville være det med store talenter fra OB, hvis de altså eksisterede på tilnærmelsesvist samme niveau :D. (Obbekjær KAN komme tæt på, men der går nok lidt endnu).
              Ligesom vi var nogle som troede på FCN kom i top6 mens de lå og rodede på 9-10. pladsen, så kan jeg igen kun advare mod at afskrive dem.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Frygter korsbåndsskade til Helenius

                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-aar/7597841

                Ramon gik ud med lægskade
                Heldigvis kun en kort pause til Hellenius.
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/godt-n...-til-helenius/

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                  Heldigvis kun en kort pause til Hellenius.
                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/godt-n...-til-helenius/
                  Godt at det ik var noget alvorligt, det er glædeligt på hans vegne.

                  For vores kamp for bronze har det dog ingen positiv betydning at have Helenius med.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                    Heldigvis kun en kort pause til Hellenius.
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/godt-n...-til-helenius/
                    Dejligt

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Ligesom vi var nogle som troede på FCN kom i top6 mens de lå og rodede på 9-10. pladsen, så kan jeg igen kun advare mod at afskrive dem.
                      Jeps, FCN vil ofte bliver bedre som sæsonen skrider frem ... da de lige skal have spillet en 10-15 af de 17-19-årige ind :D.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Jeps, FCN vil ofte bliver bedre som sæsonen skrider frem ... da de lige skal have spillet en 10-15 af de 17-19-årige ind :D.
                        Det tabte hjemme i sidste weekend til Esbjerg efter en elendig indsats. Men ja de skal snart have det til at fungere. Om 7 kampe er der udsalg igen. Og det er flot de formår at sælge til sommer igen, og måske også derfor de ingen fans har. Ingen kan jo identificere sig med et nyt hold hver sæson.
                        De vinder sikkert 4-0 på fredag :)

                        Comment

                        Working...
                        X