Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 7.4.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Der skal helt sikkert gøres noget ved den grimme stemning på tribunen.
    Hvis spillerne kunne høre deres tilråb, så har det jo ikke kun været 5 tåbelige mennesker som har råbt.

    Når sådan noget overhøres på stadion vil jeg mene man har pligt til at kommentere deres ulækre tilråb.
    OBeliever

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
      Der skal helt sikkert gøres noget ved den grimme stemning på tribunen.
      Hvis spillerne kunne høre deres tilråb, så har det jo ikke kun været 5 tåbelige mennesker som har råbt.

      Når sådan noget overhøres på stadion vil jeg mene man har pligt til at kommentere deres ulækre tilråb.
      Det skal stoppes ja, ved det er en del unge knægte der står lige bag de stribede i stemnings området som startede det med din mor er en mand osv, desværre er der bare flere og flere der synge gmed på det

      Comment


        #78
        Tilsyneladende er det jo ikke blevet påtalt siden det stadig eksisterer og har eksisteret i MANGE kampe efterhånden!
        Hvordan det i sin tid er startet er mig ubegribelig..
        Den slags fremstiller jo klubben og byen som et sølle provinshul med tankegang og holdninger tilbage fra 1800 tallet...

        Comment


          #79
          Trist at fokus efter en ellers god kamp skal være på at nogle halvhjerner kommer med tilråb der ikke høre nogen steder hjemme. Det sagt synes jeg stadig at Fisher er topmålet af en idiot. Der er masser af måder han kan bringe sådanne tilråb i fokus på, de ting SKAL frem i lyset så helt fint at kommentere på det, men at håne hjemmeholdets fans og på den måde skære alle over en kam, det synes jeg er dybt unødvendigt og siger tæt på lige så meget om Fisher, som diverse tilråb siger om de indavlede tosser der råber sådanne ting. Den lille fyr er rent show og hvis han virkelig ønsker at være en god ambassadør for sporten, så kunne han jo passende starte med at tage afstand til de hjernedøde FCK fans man ligeledes høre råbe ukvemsord efter modstandernes fans og spillere runde efter runde.

          Comment


            #80
            De dér råb skal stoppes omgående. Det er så pinligt og under lavmålet, og det er helt rigtigt af Fischer og Kvist at adressere det. Jeg råbte også selv af dem, der råbte det latterlige pjat, og det er vanvittigt beskæmmende.

            Når det så er sagt, så burde Fischer nøjes med adressere det og ikke provokere yderligere, på banen. Uanset hvor beskæmmende de råb er. Det gør man bare ikke. Glæde sig over sejren og så tordne på tv bagefter.

            Man kunne i samme dur spørge om han så accepterer en hel FCK tribune der råber "luder" ved OBs navneopråb, også selv om det nok ikke er i samme liga som de homofobiske råb?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              De dér råb skal stoppes omgående. Det er så pinligt og under lavmålet, og det er helt rigtigt af Fischer og Kvist at adressere det. Jeg råbte også selv af dem, der råbte det latterlige pjat, og det er vanvittigt beskæmmende.

              Når det så er sagt, så burde Fischer nøjes med adressere det og ikke provokere yderligere, på banen. Uanset hvor beskæmmende de råb er. Det gør man bare ikke. Glæde sig over sejren og så tordne på tv bagefter.

              Man kunne i samme dur spørge om han så accepterer en hel FCK tribune der råber "luder" ved OBs navneopråb, også selv om det nok ikke er i samme liga som de homofobiske råb?

              MvH ChrisOB
              'Luder' er helt sikkert også fladpandet, men det er bare ikke over grænsen på samme måde, synes jeg. Så i min optik, helt fair af Fischer at vente med at reagere, til grænsen blev overskredet.

              Respekt til dig for at råbe op på stadion

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

                'Luder' er helt sikkert også fladpandet, men det er bare ikke over grænsen på samme måde, synes jeg. Så i min optik, helt fair af Fischer at vente med at reagere, til grænsen blev overskredet.

                Respekt til dig for at råbe op på stadion
                Så jeg må godt kalde din søster for luder, men ikke din bror for bøsse? Hmm..... interessant.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg

                  'Luder' er helt sikkert også fladpandet, men det er bare ikke over grænsen på samme måde, synes jeg. Så i min optik, helt fair af Fischer at vente med at reagere, til grænsen blev overskredet.

                  Respekt til dig for at råbe op på stadion
                  Jeg vil stadig mene at provokationer som Fischers rammer som spredehagl - det var jo ikke en hel tribune der råbte de ting.

                  Jeg har det fint med et opråb via medierne, det er mere end fortjent og nødvendigt. Men det er sgu ikke nødvendigt at stå og provokere velvidende det affører flere reaktioner. Det hjælper jo ikke på problemet. Det ansporer bare de møgunger endnu mere.

                  Bedre at vi ser på stor alvor på de tilråb og gør noget ved dem. Det behøves vi ikke ofrets provokationer til.

                  Vi skal løse et problem. Ikke puste mere til ilden.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #84
                    Typisk OB, godt spil men ingen mål, og så går det galt til sidst. Men det er vel noget vi må lærer af til næste sæson.
                    Der må være nogen som kan tage fat i de unger, som råber homofobiske tilråb. Nu kaster det sikkert en bøde af sig til klubben.

                    Comment


                      #85
                      Klubben med en udmelding:
                      "Odense_Boldklub tager naturligvis stærkt afstand fra homofobiske tilråb. Vi er godt klar over, at fodbold kalder på de store følelser, og man kan blive sur, vred og skuffet. Men vi vil ikke acceptere tilråb, som har homofobisk, racistisk eller diskriminerende karakter."
                      https://twitter.com/Odense_Boldklub/...945838592?s=19
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #86
                        Den var også hel gal mod Esbjerg i pokalen. Med homo råb mod Jeppe Højbjerg, som for mig som stod i hjørnet lød som om var ihvertfald 50% af de syngende fans som var med på den

                        Comment


                          #87
                          Nu får vi da belyst problemstillingen omkring disse tilråb på TV. Men generelt skal der tages mere ansvar hos dem der selv påtager sig ansvaret for at skabe stemningen på tribunen!
                          Al respekt til Capo / Capoerne for at yde en indsats og forsøge at opildne til stemning og jubel, men lad os nu få fjernet disse tilråb og dette bør og skal også påtales ved capotårn!

                          Et andet eksempel på den manglende kultur og engagement i klubben og jo ligeledes når en stor gruppe mennesker begynder at synge "Djemba-Djemba" og Utaka sange undervejs i kampen mod FCM i onsdags. Jeg er mig stadig uforstående over for hvordan disse ting skal være en del af at gå til fodbold i Odense.

                          Jeg fornægter ikke at FCK's fans, ligesom alle andre, råber 'luder' efter spillerne. Og jeg er helt indforstået med præmissen omkring at der gælder andre regler når bolden ruller..
                          Men helt ærligt.. Er dette her virkelig det miljø vi har at byde på i Odense...

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af TheLangÆ Se indlæg
                            Den var også hel gal mod Esbjerg i pokalen. Med homo råb mod Jeppe Højbjerg, som for mig som stod i hjørnet lød som om var ihvertfald 50% af de syngende fans som var med på den
                            Jeg har også hørt homo tilråb på tribunen, det har dog været spredt og fra et klart mindretal på tribunen. Jeg var ikke på stadion mod Esbjerg og derfor kan jeg naturligvis ikke udtale mig om hvad du har hørt, men jeg tvivler meget på at 50% af de syngende fans har taget del i homofobiske tilråb. Lad os nu heller ikke gøre et, medgivet stort problem, større end det reelt er.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg
                              Nu får vi da belyst problemstillingen omkring disse tilråb på TV. Men generelt skal der tages mere ansvar hos dem der selv påtager sig ansvaret for at skabe stemningen på tribunen!
                              Al respekt til Capo / Capoerne for at yde en indsats og forsøge at opildne til stemning og jubel, men lad os nu få fjernet disse tilråb og dette bør og skal også påtales ved capotårn!

                              Et andet eksempel på den manglende kultur og engagement i klubben og jo ligeledes når en stor gruppe mennesker begynder at synge "Djemba-Djemba" og Utaka sange undervejs i kampen mod FCM i onsdags. Jeg er mig stadig uforstående over for hvordan disse ting skal være en del af at gå til fodbold i Odense.

                              Jeg fornægter ikke at FCK's fans, ligesom alle andre, råber 'luder' efter spillerne. Og jeg er helt indforstået med præmissen omkring at der gælder andre regler når bolden ruller..
                              Men helt ærligt.. Er dette her virkelig det miljø vi har at byde på i Odense...
                              Yes - når man tager ansvaret for stemningen, så tager man også ansvaret for at adressere de pinlige ting der dukker op, som målmandss-tilråb og homofobiske råb. Et utaknemmeligt job, da det højst sandsynligt ikke er de der skaber stemningen som råber disse ting. Man må bare tage det til sig og gå forrest frem for at være tilskuer til det.

                              Synes nu det var meget hyggeligt at synge lidt gamle spillersange i Herning og kan på ingen måde se et problem i det. Hvad har det med dårlig fankultur at gøre?

                              Og kan vi ikke allerede nu dræbe det der 'men de sang luder' argument? Bottom line er, at de homofobiske råb skal stoppes og kan i min verden slet ikke sammenlignes med at råbe luder.

                              Comment


                                #90
                                Jeg tror at jeg tæller 7-8 muligheder i første halvleg, hvor AK er involveret. Enten bliver der afsluttet meget svagt, ellers formøbler han en god mulighed med en dårlig aflevering.

                                Comment

                                Working...
                                X