Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 7.4.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    De sædvanlige 4 direktører før vi scorer ....
    Eller kommer bagud :/

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      De sædvanlige 4 direktører før vi scorer ....
      Er det så næste gang vi scorer?
      OBeliever

      Comment


        #18
        Det er så flot. Desværre falder Lund lidt igennem.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Og det ER mål der tæller
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            Godt nok et imponerende højt pres vi holder kørende i perioder. Man kan godt mærke de mangler nogle profiler hos FCK i dag. Men pokkers ærgerligt at se stillingen efter sådan et overtag. Der skulle som minimum stå 1-0.

            Comment


              #21
              Ja når vi bruger så mange kræfter på flot spil, så SKAL det belønnes. Ellers ender vi med at blive kørt over i 2. Halvleg
              OBeliever

              Comment


                #22
                Uh, jeg har en skidt fornemmelse. Det hører til de absolutte sjældenheder, at FCK smider så mange bolde væk, som de har gjort i første halvleg. At vi ikke kan profitere på det er skidt. Mulighederne fås ikke meget større for at slå FCK, så det er sgu trist at se, at vi pisser den ene chance efter den anden væk.

                Comment


                  #23
                  Lort det ikke gav mål
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #24
                    De var Falk med hånden i deres felt!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Vi skal også til at passe gevaldigt på vi ikke trækker en udvisning. Der har været nogle grumme svinestreger fra vores side, som ikke er blevet opdaget af dommeren.

                      Comment


                        #26
                        Til gengæld var Tverskov ved at rive parykken af der
                        OBeliever

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                          Vi skal også til at passe gevaldigt på vi ikke trækker en udvisning. Der har været nogle grumme svinestreger fra vores side, som ikke er blevet opdaget af dommeren.
                          Jeppe med dagens detalje mod N Doye - ellers synes jeg ikke man kan sige at vi har spillet beskidt bare fordi vi matcher dem fysisk?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                            Til gengæld var Tverskov ved at rive parykken af der
                            Tverskov med talent som frisør. ;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Træls at have feberramt knægt, ville ellers gerne have været afsted i dag. Kan da trøste mig med at min far, bror og bonusmor er derovre og heppe for mig :D.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Jeppe med dagens detalje mod N Doye - ellers synes jeg ikke man kan sige at vi har spillet beskidt bare fordi vi matcher dem fysisk?
                                Haha, ja den var helt vild. Jeg elsker når der er tænding på. forstå mig ret, det ville bare være helt ubærligt at ryge i undertal. Det vil tippe den over til FCK. Så var der i øvrigt også Casper Nielsen der hiver i trøjen da FCK er lige ved at få en kontra.

                                Comment

                                Working...
                                X