Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 7.4.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Nu kan jeg ikke udtale mig om hvad diverse fans mener, da jeg ikke er fan, men observatør. Jeg så ikke kampen i går, men helt generelt har han været en af de vigtigste spillere i foråret, og der er ikke nogen i truppen der er bedre. Så med mindre du foreslår at stille op med 10 mand så er Casper Nielsen på holdet.
    Synes du det, well ... vi ser jo forskelligt på en del ting :D.
    Er du ikke fan?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Synes du det, well ... vi ser jo forskelligt på en del ting :D.
      Er du ikke fan?
      Nej det vil jeg ikke mene. Og desuden, hvornår er man fan?

      Comment


        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...o-haan/7588190
        FCK vil også tale med deres egne fans om problemet.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja uha, det var så lige HELE tribunen der sang med dér... Sikke en volumen..

          Det bevis er jo, at det er og var meget få, der sang den sang. Så meget, at der var flere på langsiden, der ikke hørte noget. Og nogen i hjørnerne på RMN. Jeg sad lige ved siden af, og jeg kunne da høre det, og var vred. Det er jeg stadig.

          Men det her skal lige have en ekstra tand.

          Lad os gøre noget ved det når det igen opstår og lad os for fanden snart snakke fodbold.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment

          Working...
          X