Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opgradering af faciliteter - nu også på forum!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hvis nogen har problemer med login, så skriv også gerne k denne tråd ;-) x) :P

    Elias: Hvis pik skal jeg sutte, for at det her forum accepterer smilies fra en iPhone?! Jeg kan mærke ilden der til sidst får mig til at brænde sammen, er blevet antændt!

    Comment


      #17
      Er i tvivl om det er mit login jeg er på ..

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Hvis nogen har problemer med login, så skriv også gerne k denne tråd ;-) x) :P

        Elias: Hvis pik skal jeg sutte, for at det her forum accepterer smilies fra en iPhone?! Jeg kan mærke ilden der til sidst får mig til at brænde sammen, er blevet antændt!
        Puha... Det er sgu en svær/risikabel opgave, som jeg ikke laver lige nu! Tegnsættet på alle værdier i databasen skal konverteres til utf8mb4 for at supportere emojis. Og det er den ikke så glad for Må lige prøve en dag, hvor jeg ikke lægger hele forummet ned!

        Comment


          #19
          Ok, sig til h is der er noget jeg kan gøre - er dog ret hårdt bundet op, den næste uges tid, måske to :S

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg

            Puha... Det er sgu en svær/risikabel opgave, som jeg ikke laver lige nu! Tegnsættet på alle værdier i databasen skal konverteres til utf8mb4 for at supportere emojis. Og det er den ikke så glad for Må lige prøve en dag, hvor jeg ikke lægger hele forummet ned!
            Hmmm, tror jeg har fundet en anden udvej

            Comment


              #21
              Kan godt være det var mig der ikke var vågen, men det tog mig ret lang tid at finde login knappen. Der kom en notifikation på et tidspunkt, hvor der står noget med at man skulle være logget ind for at kunne gøre den handling. Kunne man gøre det "trykbart" så man bliver ledt hen til login siden. Måske er det også fordi den var grå på hvid baggrund.

              Comment


                #22
                Jeg tror der skal kigges på den gendannelses-mail til password, som bliver send ud. Min så sådan her ud:
                Hej,

                Du har bedt om at få nulstillet dit password på $vboptions[bbtitle] fordi du har glemt dit password. Hvis det ikke var dig der bad om det, så skal du bare ignorere denne mail og linket nednunder vil udløbe og blive ubrugelig i løbet af 24 timer.

                For at nulstille dit password, skal du besøge følgende side:
                $vboptions[bburl]/login.php?a=pwd&u=$user[userid]&i=$user[activationid]

                Når du besøger denne side, vil dit password blive nulstillet, og en nyt password vil blive sendt til din emailadresse.

                Dit brugernavn er: $user[username]

                For at redigere din profil, kan du besøge denne side:
                $vboptions[bburl]/profile.php?do=editprofile

                Med venlig hilsen
                $vboptions[bbtitle]
                This is what you have been trained for, makes us proud!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                  Jeg tror der skal kigges på den gendannelses-mail til password, som bliver send ud. Min så sådan her ud:
                  Hej,

                  Du har bedt om at få nulstillet dit password på $vboptions[bbtitle] fordi du har glemt dit password. Hvis det ikke var dig der bad om det, så skal du bare ignorere denne mail og linket nednunder vil udløbe og blive ubrugelig i løbet af 24 timer.

                  For at nulstille dit password, skal du besøge følgende side:
                  $vboptions[bburl]/login.php?a=pwd&u=$user[userid]&i=$user[activationid]

                  Når du besøger denne side, vil dit password blive nulstillet, og en nyt password vil blive sendt til din emailadresse.

                  Dit brugernavn er: $user[username]

                  For at redigere din profil, kan du besøge denne side:
                  $vboptions[bburl]/profile.php?do=editprofile

                  Med venlig hilsen
                  $vboptions[bbtitle]
                  Lyder som en fejl i vBulletin. Prøver at kigge på det :-)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Hvis nogen har problemer med login, så skriv også gerne k denne tråd ;-) x) :P
                    Vil ikke sige jeg har problemer, bliver bare bedt om at logge ind, hver gang jeg besøger siden (ipad)

                    Comment


                      #25
                      Får ingen opdatering mere i "Kamptråd OB-FCK" på trådoversigten. Der står altid en indlæg fra klokken 19.35 som den nyeste. Men får hver gang en notifikation når nogen skriver i tråden. Ved andre tråd fungerer det åbenbart helt normalt. Nogen med en idé om jeg valgte en forkert indstilling?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg

                        Vil ikke sige jeg har problemer, bliver bare bedt om at logge ind, hver gang jeg besøger siden (ipad)
                        Det havde jeg i starten, men loggede så ind helt normalt, uden brug af gemte logins, og så har der ikke været et problem siden.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Får ingen opdatering mere i "Kamptråd OB-FCK" på trådoversigten. Der står altid en indlæg fra klokken 19.35 som den nyeste. Men får hver gang en notifikation når nogen skriver i tråden. Ved andre tråd fungerer det åbenbart helt normalt. Nogen med en idé om jeg valgte en forkert indstilling?
                          Skulle virke nu

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg

                            Skulle virke nu
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Er det ikke muligt at have signatur?

                              Comment


                                #30
                                Det tog lige et øjeblik at finde ud af, hvordan man loggede ind på forum.

                                Comment

                                Working...
                                X