Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er dine OB-favoritter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Manner - det gas! Du ka ta det!
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #17
      1. Falk - helt falktastisk at vi har sådan en guldfugl i OB, en fornøjelse at overværer OB kampe når han er med, sjældent at han ikke leverer på højt nivuea og så er han OB helt ind i hjertet.

      2. Kadrii altid hårdt arbejdende krydret med sublime evner.

      3. Diarra vores uslebne juvel der bliver mere og mere sleben, syntes der er en tydelig forskel på holdet når han er med, passer så glimrende sammen med de øvrige stjerner på holdet Falk og Kadrii.

      4-5 Lige gode begge 2, ægte OB talenter som sammen med Falk har bevist at talentafdelingen i OB kan udvikle flyvefærdige superliga spillere, lidt ærgeligt at de ikke begge 2 kan være med i hver kamp, håber det hurtigt kommer.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

        4-5 Lige gode begge 2, ægte OB talenter som sammen med Falk har bevist at talentafdelingen i OB kan udvikle flyvefærdige superliga spillere, lidt ærgeligt at de ikke begge 2 kan være med i hver kamp, håber det hurtigt kommer.
        Tænker du mangler navnene Høegh og K. Larsen på post 4-5? ,o)

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #19
          1. Høegh - Synes den knægt er indbegrebet af alt det gode ved OB - omend han har haft en uheldig spillemæssig periode.
          2. Falk
          3. Kadrii
          4. Kasper Larsen
          5. AMC - ved godt han ikke er, hvad han har været, men synes ay han tilhører den skole, hvor man giver alt og ikke finder på undskyldninger.

          Comment


            #20
            1. Momo
            2. Kadrii
            3. Kasper Larsen
            4. Ruth
            5. Falk

            Comment


              #21
              Jeg er, helt ærligt, overrasket over at jeg er den eneste der har Skoubo med på listen...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg er, helt ærligt, overrasket over at jeg er den eneste der har Skoubo med på listen...
                Han ER en smuk mand... men historikken gør det jo svært at ligefrem gøre ham til klubikon... ,o)

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Han ER en smuk mand... men historikken gør det jo svært at ligefrem gøre ham til klubikon... ,o)
                  Hvis vi taler en spiller, der hvis han stoppede i dag, kunne betegnes som klubikon i fremtiden, så er der ikke én eneste fra holdet, jeg kunne føje på den liste. Kigger vi ud i fremtiden, og sådan nogle knægte som Falk, Høegh og Larsen bliver i klubben karrieren ud, så kan vi vel tale klubikoner - ellers ikke (efter min mening)
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Hvis vi taler en spiller, der hvis han stoppede i dag, kunne betegnes som klubikon i fremtiden, så er der ikke én eneste fra holdet, jeg kunne føje på den liste. Kigger vi ud i fremtiden, og sådan nogle knægte som Falk, Høegh og Larsen bliver i klubben karrieren ud, så kan vi vel tale klubikoner - ellers ikke (efter min mening)
                    Helveg er vel at betegne som klubikon... og han var da vist forbi et par enkelte andre klubber i løbet af karrieren... ,o)

                    Lige med Skoubo, så trækker det jo kraftigt ned at tænke på hvilke danske klubber han har bedrevet tiden i før han kom hertil... lækkert hår eller ej...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Han ER en smuk mand... men historikken gør det jo svært at ligefrem gøre ham til klubikon... ,o)
                      Nu er det jo altså også kun en top-5 over sine yndlingsstriwer i den nuværende trup... og der troede jeg han ville have hevet lidt "point" hjem på fan-barometeret...

                      ... men klubikon, det er lidt langt ja... selvom jeg dog mener at Skoubo ofte har været et eksempel at følge for de fleste andre i truppen...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Hvis vi taler en spiller, der hvis han stoppede i dag, kunne betegnes som klubikon i fremtiden, så er der ikke én eneste fra holdet, jeg kunne føje på den liste. Kigger vi ud i fremtiden, og sådan nogle knægte som Falk, Høegh og Larsen bliver i klubben karrieren ud, så kan vi vel tale klubikoner - ellers ikke (efter min mening)
                        Helveg er vel at betegne som klubikon... og han var da vist forbi et par enkelte andre klubber i løbet af karrieren... ,o)

                        Lige med Skoubo, så trækker det jo kraftigt ned at tænke på hvilke danske klubber han har bedrevet tiden i før han kom hertil... lækkert hår eller ej...

                        Mvh

                        MaxHH
                        Ser vi det som egentlig klubikon, så kommer Skoubo aldrig på tale... i den retning har han jo mere eller mindre intet opnået, og er enig med obforever, at vi pt. ikke har noget klubikon i klubben... det tætteste vi kommer er vel AMC, HVIS vi VIRKELIG skulle grave et navn op...

                        Helveg kunne jeg måske være enig i, ikke kun fordi han vendte hjem, for den synes jeg faktisk han trak lige længe nok, men også fordi han kom hjem og tog det ansvar som han gjorde... men også kun måske, for han er jo ikke heeelt på højde med Høghen eller Ricardo...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Nu er det jo altså også kun en top-5 over sine yndlingsstriwer i den nuværende trup... og der troede jeg han ville have hevet lidt "point" hjem på fan-barometeret...

                          ... men klubikon, det er lidt langt ja... selvom jeg dog mener at Skoubo ofte har været et eksempel at følge for de fleste andre i truppen...
                          Det må du gerne uddybe. Skoubo er truppens med afstand dyreste spiller og blev hentet som en profil, og det forpligter i den grad. Skoubo har hverken leveret på målkontoen, syner at være nogen særlig stor leder, og han har også haft sine skadesperioder. Manden er da sympatisk ja, men det gør sgu ikke nogen favoritspiller i mine øjne. I min verden går Skoubo over i historien, som et af de større fejlkøb, når man ser på, hvad vi har fået ud af alle de lønkroner der er smidt efter ham. Jeg tvivler også på, at de ansvarlige er særligt stolte over den handel.

                          Comment


                            #28
                            Ruud er da snarere et klubikon end nogen anden.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det må du gerne uddybe. Skoubo er truppens med afstand dyreste spiller og blev hentet som en profil, og det forpligter i den grad. Skoubo har hverken leveret på målkontoen, syner at være nogen særlig stor leder, og han har også haft sine skadesperioder. Manden er da sympatisk ja, men det gør sgu ikke nogen favoritspiller i mine øjne. I min verden går Skoubo over i historien, som et af de større fejlkøb, når man ser på, hvad vi har fået ud af alle de lønkroner der er smidt efter ham. Jeg tvivler også på, at de ansvarlige er særligt stolte over den handel.
                              Jeg synes Skoubo har haft den rigtige indstilling stort set hele vejen igennem, og han har aldrig pakket tingene ind, hverken om sine egne mål, ambitioner, eller evner... eller holdets for den sags skyld... Han har også taget sin del af ansvaret, og tog jo bla. bladet fra munden i vinterpausen... Han sidder ikke og mugger når han er sat af, som feks. JC gør det... og nu vi er ved JC, så er der i min verden et stykke endnu før Skoubo når ham hvad angår fejlkøb... Jeg synes ikke der er meget at sætte på Skoubo, bortset fra ja, at han selvfølgelig er for dyr at have i forhold til hvad vi måske ellers kunne få, men det påvirker nu ikke mig så meget lige hvad dét her angår...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Ruud er da snarere et klubikon end nogen anden.
                                Tænker bare ud fra at AMC jo trods alt er den spiller i truppen der har været her længst, og har flest kampe... Faktisk bevæger han sig inden sæsonens slutning, op i top-10 på alle tiders liste over spillere med flest kampe i OB trøjen... Det er nu ganske stort...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X