Manner - det gas! Du ka ta det!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvem er dine OB-favoritter?
Collapse
X
-
1. Falk - helt falktastisk at vi har sådan en guldfugl i OB, en fornøjelse at overværer OB kampe når han er med, sjældent at han ikke leverer på højt nivuea og så er han OB helt ind i hjertet.
2. Kadrii altid hårdt arbejdende krydret med sublime evner.
3. Diarra vores uslebne juvel der bliver mere og mere sleben, syntes der er en tydelig forskel på holdet når han er med, passer så glimrende sammen med de øvrige stjerner på holdet Falk og Kadrii.
4-5 Lige gode begge 2, ægte OB talenter som sammen med Falk har bevist at talentafdelingen i OB kan udvikle flyvefærdige superliga spillere, lidt ærgeligt at de ikke begge 2 kan være med i hver kamp, håber det hurtigt kommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
4-5 Lige gode begge 2, ægte OB talenter som sammen med Falk har bevist at talentafdelingen i OB kan udvikle flyvefærdige superliga spillere, lidt ærgeligt at de ikke begge 2 kan være med i hver kamp, håber det hurtigt kommer.
Mvh
MaxHH
Comment
-
1. Høegh - Synes den knægt er indbegrebet af alt det gode ved OB - omend han har haft en uheldig spillemæssig periode.
2. Falk
3. Kadrii
4. Kasper Larsen
5. AMC - ved godt han ikke er, hvad han har været, men synes ay han tilhører den skole, hvor man giver alt og ikke finder på undskyldninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHan ER en smuk mand... men historikken gør det jo svært at ligefrem gøre ham til klubikon... ,o)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægHvis vi taler en spiller, der hvis han stoppede i dag, kunne betegnes som klubikon i fremtiden, så er der ikke én eneste fra holdet, jeg kunne føje på den liste. Kigger vi ud i fremtiden, og sådan nogle knægte som Falk, Høegh og Larsen bliver i klubben karrieren ud, så kan vi vel tale klubikoner - ellers ikke (efter min mening)
Lige med Skoubo, så trækker det jo kraftigt ned at tænke på hvilke danske klubber han har bedrevet tiden i før han kom hertil... lækkert hår eller ej...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHan ER en smuk mand... men historikken gør det jo svært at ligefrem gøre ham til klubikon... ,o)
... men klubikon, det er lidt langt ja... selvom jeg dog mener at Skoubo ofte har været et eksempel at følge for de fleste andre i truppen...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægOprindeligt indsendt af obforever Se indlægHvis vi taler en spiller, der hvis han stoppede i dag, kunne betegnes som klubikon i fremtiden, så er der ikke én eneste fra holdet, jeg kunne føje på den liste. Kigger vi ud i fremtiden, og sådan nogle knægte som Falk, Høegh og Larsen bliver i klubben karrieren ud, så kan vi vel tale klubikoner - ellers ikke (efter min mening)
Lige med Skoubo, så trækker det jo kraftigt ned at tænke på hvilke danske klubber han har bedrevet tiden i før han kom hertil... lækkert hår eller ej...
Mvh
MaxHH
Helveg kunne jeg måske være enig i, ikke kun fordi han vendte hjem, for den synes jeg faktisk han trak lige længe nok, men også fordi han kom hjem og tog det ansvar som han gjorde... men også kun måske, for han er jo ikke heeelt på højde med Høghen eller Ricardo...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNu er det jo altså også kun en top-5 over sine yndlingsstriwer i den nuværende trup... og der troede jeg han ville have hevet lidt "point" hjem på fan-barometeret...
... men klubikon, det er lidt langt ja... selvom jeg dog mener at Skoubo ofte har været et eksempel at følge for de fleste andre i truppen...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet må du gerne uddybe. Skoubo er truppens med afstand dyreste spiller og blev hentet som en profil, og det forpligter i den grad. Skoubo har hverken leveret på målkontoen, syner at være nogen særlig stor leder, og han har også haft sine skadesperioder. Manden er da sympatisk ja, men det gør sgu ikke nogen favoritspiller i mine øjne. I min verden går Skoubo over i historien, som et af de større fejlkøb, når man ser på, hvad vi har fået ud af alle de lønkroner der er smidt efter ham. Jeg tvivler også på, at de ansvarlige er særligt stolte over den handel.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægRuud er da snarere et klubikon end nogen anden.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment