Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FC Midtjylland-OB (12. April 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ligger falks mål nogensteder endnu?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Ligger falks mål nogensteder endnu?
      Har ikke kunne finde det desværre.. Glæd dig. Det var klasse...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Bare lidt "sjov" info, sidste år havde vi 37 point efter 26 kampe og lå ti point over stregen på en 5. plads.........

        Really

        Det sgu da ik sjov info

        Comment


          Begge mål er her, uden reklamer:
          http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../12/184330.htm

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mrkmrk Se indlæg
            det er et fuldstændig vanvittigt godt mål der til fulde beviser at Falk er blevet fysisk meget stærkere da han kæmper sig forbi FCM forsvareren, og lynhurtigt fodskifte i afslutningen hvor han nærmest spiller ping pong med sig selv fra højre til venstre fod 😄👌
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det er et fuldstændig vanvittigt godt mål der til fulde beviser at Falk er blevet fysisk meget stærkere da han kæmper sig forbi FCM forsvareren, og lynhurtigt fodskifte i afslutningen hvor han nærmest spiller ping pong med sig selv fra højre til venstre fod 
              lækkert mål - så skal han bare bliver bedre til at lave flere....de behøves ikke engang være så lækre alle sammen ;)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mrkmrk Se indlæg
                Takker... ,o)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det er et fuldstændig vanvittigt godt mål der til fulde beviser at Falk er blevet fysisk meget stærkere da han kæmper sig forbi FCM forsvareren, og lynhurtigt fodskifte i afslutningen hvor han nærmest spiller ping pong med sig selv fra højre til venstre fod 
                  det er ren Ronaldo

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Poul Hansen har lige meldt os ude af nedryknings dramaet
                    Så er der da først rigtig grund til bekymring!!!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Bare lidt "sjov" info, sidste år havde vi 37 point efter 26 kampe og lå ti point over stregen på en 5. plads.........
                      ja viser jo bare det nok er lige vel tidligt helt at melde os ud af nedrykningskampen. De 3 point lunede og meget skal gå galt før vi ender dernede - men så er der altså heller ikke længere. Men sidste forår var jo også nærmest "den perfekte storm" alt gik simpelthen galt....

                      men netop efterveerne fra sidste år gør at jeg ikke helt tør ånde lettet op endnu - vi mangler stadig i den grad stabilitet; både i spillet og resultatmæssigt, vi mangler at vise vi kan vinde mere end 1 kamp i træk ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        ja viser jo bare det nok er lige vel tidligt helt at melde os ud af nedrykningskampen. De 3 point lunede og meget skal gå galt før vi ender dernede - men så er der altså heller ikke længere. Men sidste forår var jo også nærmest "den perfekte storm" alt gik simpelthen galt....

                        men netop efterveerne fra sidste år gør at jeg ikke helt tør ånde lettet op endnu - vi mangler stadig i den grad stabilitet; både i spillet og resultatmæssigt, vi mangler at vise vi kan vinde mere end 1 kamp i træk ;)
                        Men trods alt ubesejrede i fem kampe, ikke?

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Jeg synes risikoen for nedrykning er meget lille nu. Selvfølgelig hvis Viborg og AGF vinder i denne runde er det ikke helt lukket endnu, men jeg har svært ved at se nogle tegn på at SE og Viborg skulle kunne sætte en slutspurt ind i sådan en grad at de rykker forbi os. Taber Viborg derimod så ser det rigtig godt ud for os, så har vi syv point ned til dem med syv runder igen.
                          Samtidig er vores forår allerede bedre end de forrige to (der skal så heller ikke meget til), vi vinder nogle kampe og spiller til tider godt, dog ikke altid de to ting på samme tid. Jeg har en god fornemmelse, der er flere sejre i det her hold i foråret også skal Viborg (en sejr i år) eller SE (to sejre i år) altså virkelig sætte en slutspurt ind hvis de skal hente os.
                          Last edited by spfisk; 13-04-2014, 09:37.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Men trods alt ubesejrede i fem kampe, ikke?

                            Mvh

                            MaxHH
                            og har vel triplet forårs sejrene i forholdet til sidste år

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Men trods alt ubesejrede i fem kampe, ikke?

                              Mvh

                              MaxHH
                              jo bestemt - skriver jo også at meget skal gå galt før vi ender dernede. Der har helt sikkert været fremgang men stabilt syntes jeg langt fra det er.

                              Jeg tror bestemt vi klare frisag, men som sagt sidder sidste forår stadig og nager, måden hvorpå vi kunne tabe og tabe og falde fuldstændigt fra hinanden - det tager noget tid før jeg er helt over det - og derfor vil jeg nok have frygten for nedrykning siddende i mig til det matematisk ikke længere er en risiko ;)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                jo bestemt - skriver jo også at meget skal gå galt før vi ender dernede. Der har helt sikkert været fremgang men stabilt syntes jeg langt fra det er.

                                Jeg tror bestemt vi klare frisag, men som sagt sidder sidste forår stadig og nager, måden hvorpå vi kunne tabe og tabe og falde fuldstændigt fra hinanden - det tager noget tid før jeg er helt over det - og derfor vil jeg nok have frygten for nedrykning siddende i mig til det matematisk ikke længere er en risiko ;)
                                Så får du lige en beroligende dosis matematik:) De sidste 20 år er det kun sket to gange, at et hold med mere end 34 point er rykket ned (36 og 38 point). Skal vi ikke lade være med at snakke om det nedrykningshalløj. Det giver sådan en irriterende rumsteren i maven:)

                                Comment

                                Working...
                                X