Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bookmaker tror på vi bliver i Superligaen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bookmaker tror på vi bliver i Superligaen

    Se her. Med odds 12 er der en del hold under os som favorit til nedrykning. AGF er en af storfavoritterne:


    AGF er efter tre nederlag i træk nu kun to point at give af i forhold til nedrykningsstregen, hvor Sønderjyske og Viborg aktuelt ligger på den forkerte side.
    AGF'erne har tre på papiret meget svære kampe i sigte. Søndag gælder det FC København i Parken, og siden kommer der to hjemmekampe mod henholdsvis FC Midtjylland og Brøndby.

    I AGF er troen på overlevelse stadig stor, men bookmakeren NordicBet ser anderledes på det, og selv om AGF ligger placeret som nummer ni i tabellen, har bookmakeren nu gjort AGF til favorit som nedrykker sammen med Sønderjyske.

    - 29 point på nuværende tidspunkt af sæsonen er i sig selv ikke en katastrofe, men når man tager med i betragtningen, at spillet overhovedet ikke hænger sammen, at man ikke har scoret et mål i snart fem timer, og at selvforståelsen i en klub som AGF næppe kan holde til at være placeret under stregen med 4-5 kampe tilbage af sæsonen, så bør alle advarselslamper i Aarhus være tændt lige nu, siger NordicBets oddssætter Tonni Munk Jensen
    - Lige nu og her er Sønderjyske og AGF vores favoritter til at rykke ned. Sønderjyske, fordi de stadig har et efterslæb fra efteråret, som kan være svært at indhente, mens AGF simpelthen har været det dårligste hold af alle i forårets kampe. Det kan blive aarhusianernes redning, at truppen trods alt har potentialet til at spille langt bedre, men fortsætter spillet i samme dur, rykker AGF uden tvivl ned, konstaterer Tonni Munk Jensen.
    Bookmakerens odds på nedrykning fra Superligaen:
    • Sønderjyske 1,72
    • AGF 2,05
    • Viborg 2,10
    • FC Vestsjælland 2,40
    • Randers FC 3,50
    • OB 12,00
    • FC Nordsjælland 30,00
    • Esbjerg 40,00
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    #2
    Tror det bliver FcV og AGF...

    ... og det vil jeg egentlig også have det fint med...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Jeg synes at top 7 som den er lige nu, passer rigtig fint på niveauet i de forskellige trupper. De resterende fem hold passer også rigtig fint på dem som er i dårligst form pt. Hvem de to nedrykkere bliver af Randers, AGF, FCV, Viborg og Sønderjyske - Det tør jeg ikke at spå om.
      Jeg håber på at AGF skal en tur i 1. division, det kunne være fedt. Ærgerligt at vi ikke har dem i sidste runde, fordi hvis jeg husker rigtigt, så er vi ret gode til at være med til at sende dem i 1. division?

      Derimod håber jeg så at vi får en mulighed for, at tage noget fra FCK i sidste spillerunde.. eventuelt en CL plads.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Jeg synes at top 7 som den er lige nu, passer rigtig fint på niveauet i de forskellige trupper. De resterende fem hold passer også rigtig fint på dem som er i dårligst form pt. Hvem de to nedrykkere bliver af Randers, AGF, FCV, Viborg og Sønderjyske - Det tør jeg ikke at spå om.
        Jeg håber på at AGF skal en tur i 1. division, det kunne være fedt. Ærgerligt at vi ikke har dem i sidste runde, fordi hvis jeg husker rigtigt, så er vi ret gode til at være med til at sende dem i 1. division?

        Derimod håber jeg så at vi får en mulighed for, at tage noget fra FCK i sidste spillerunde.. eventuelt en CL plads.
        Det skal gå meget galt for FCM, og meget godt for FCK, hvis de skal spille med om CL-kval. AAB slutter ikke uden for top-to. Men hvis vi kunne sende dem på fjerdepladsen, ville det ikke gøre mig noget. (Omend det sikkert ville betyde medaljer til Brøndby, hvilket jeg heller ikke er alt for vild med.)
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Vi står til at få en dansk mester der efter 25 runder kun har vundet 13 kampe!
          Ligaen er lige, uforudsigelig og på et meget meget lavt niveau i denne sæson.

          Jeg tør slet ikke gætte på hvem der rykker ned og hvem der får hvilke medaljer.
          Er eller andet sted glæder jeg mig bare til næste sæson imens jeg hver aften beder til at superligaen udvides til 16 hold.
          (eller det ville jeg gør hvis jeg troede på Gud)

          Comment


            #6
            Ja det er helt vildt at topholdene er så ringe. Kun 13 sejre i 25 kampe, det er uhørt. Ser dog ingen grund til 16 ringe hold i ligaen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Ja det er helt vildt at topholdene er så ringe. Kun 13 sejre i 25 kampe, det er uhørt. Ser dog ingen grund til 16 ringe hold i ligaen.
              Jeg tror bare konkurrencen er blevet større i ligaen.

              Comment

              Working...
              X