Syntes efterhånden at vi har en del gode alternativer til de fleste pladser da flere spillere kan spille flere pladser.
På trods af at der fortsat bliver prædiket kontinuitet formår vores trænerteam fortsat at rokere på flere pladser fra kamp til kamp.
Ja der er skader, ja der er karantæner og ja vi møder forskellige modstandere der kan udfordres på forskellige opstillinger men hvordan ville I stille den optimale start11? Både her i foråret og i næste sæson.
Kun nuværende trup kan benyttes inkl. evt. forlængelse hvis vi siger at der er kr. 0,- til handler til sommer.
Nuværende trup:
Mads Toppel
Jesper Christiansen
Casper Radza
Espen Ruud
Mohammed Diarra
Anders Møller Christensen
Daniel Høegh
Kasper Larsen
Jacob Barret Laursen
Rasmus Falk
Lukas Jensen (dog først fra sommer)
Ari Skulason
Azer Busuladzic
Martin Spelmann
Jacob Schoop
Connor O´Brien
Kriztian Vadocz
Emil Larsen
Baskim Kadrii
Mustafa Abdellaaoue
Darko Bodul
Morten Skoubo
Jeppe Hansen
Cedric N´Koum
Dusan Djuric
Mikkel Desler (defensiv midtbane)
Anders Thomsen (angriber)
Mathias Greve (midtbane)
Som jokere tillader jeg mig at tilføje de U19 spillere der er 18+ men endnu ikke er forlænget med eller rykket op på 1. holdet.
Mads Raben (angriber)
Mark Kongsted (midtbane)
Emil P. Jørgensen (forsvar)
Frederick Schram (målmand)
På trods af at der fortsat bliver prædiket kontinuitet formår vores trænerteam fortsat at rokere på flere pladser fra kamp til kamp.
Ja der er skader, ja der er karantæner og ja vi møder forskellige modstandere der kan udfordres på forskellige opstillinger men hvordan ville I stille den optimale start11? Både her i foråret og i næste sæson.
Kun nuværende trup kan benyttes inkl. evt. forlængelse hvis vi siger at der er kr. 0,- til handler til sommer.
Nuværende trup:
Mads Toppel
Jesper Christiansen
Casper Radza
Espen Ruud
Mohammed Diarra
Anders Møller Christensen
Daniel Høegh
Kasper Larsen
Jacob Barret Laursen
Rasmus Falk
Lukas Jensen (dog først fra sommer)
Ari Skulason
Azer Busuladzic
Martin Spelmann
Jacob Schoop
Connor O´Brien
Kriztian Vadocz
Emil Larsen
Baskim Kadrii
Mustafa Abdellaaoue
Darko Bodul
Morten Skoubo
Jeppe Hansen
Cedric N´Koum
Dusan Djuric
Mikkel Desler (defensiv midtbane)
Anders Thomsen (angriber)
Mathias Greve (midtbane)
Som jokere tillader jeg mig at tilføje de U19 spillere der er 18+ men endnu ikke er forlænget med eller rykket op på 1. holdet.
Mads Raben (angriber)
Mark Kongsted (midtbane)
Emil P. Jørgensen (forsvar)
Frederick Schram (målmand)
Comment