Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: VFF-OB (6.April 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Foran 2 - 0 mod superligaens bundhold nr. 2 - slutresultat: 2 - 2 = godt nok ? Nej, som de sidste par sæsoner eller 3 må vi (jeg) konstatere, at OB desværre ER et bundhold i bedste fald et midterhold - fanden forstå det, holdet er jo egentlig godt nok, er det så trænerteamet der ikke forstår, at fortælle holdet, at man skal kæmpe i 90 min. + 3 - HVER GANG !

    Comment


      Man kan jo diskutere Troels ansvar i forhold til de mange brændte chancer!! Stiller han med de rigtige oppe foran? Har man trænet de rigtige ting etc. -
      men jeg synes ikke at det er til diskussion, at Troels har ansvar for at vi stiller os så langt tilbage efter 0-2 - og det er , i min optik, det der gør at vi ikke vinder!!!
      - men egentlig ville jeg jo bare gerne vide hvornår mandens kontrakt udløber....? :-)

      Comment


        Det er belastende at vi ikke kan / magter at vinde idag. Der mangler lederskab på banen. Næste kamp er mod FCM puha. Deres hurtighed mod vores modløse og tunge drenge. Uha uha. Baskim skal starte inde i stedet for Emil der ikke rammer noget rigtigt idag. Men vi hjælper ikke hinanden idag. Hvor var glæden hos spillerne ved at fører 2 -0.
        Det er bare for typisk OB. Regnskabet er dårligt, spillet er dårligt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
          Arrrhhhh... Denne her kan man sgun'te klandre TB for... Den burde have været vundet. At De ikke udnytter de chancer De har, er jo ikke TB's skyld. De spillede en ok kampe det meste af tiden, men falder ud undervejs, og det udnytter Viborg desværre....
          Arrrhhhh man kan vel godt lidt klandre TB for at deres indstilling ikke er bedre i starten af 2. halvleg, når de nu kun har en lille føring.

          Comment


            Ligaen er sgu så tæt i år at alle slår alle... OB skaber de chancer der skal til i dag, men formår desværre ikke at sparke dem ind. Der er ingen lette kampe i år eller nogen sikre kampe som SKAL give 3 pts. - det har sæsonen da vist med stor tydelighed hele året.
            Men foran 2-0 og oppe 11 imod 10 i de 20 sidste minutter - hvor man tilmed har meldt ud fra starten, at man ville satse på, at have en bedre fysik end modstanderne - tjaa... så er det vel næppe et godkendt resultat i dag... Ærgerlig - men lad os se det fra den lyse side: ubesejret i de sidste 4 kampe. Det er der trods alt ikke mange hold i ligaen der kan prale med lige nu. Alle points er vigtige i år...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
              Man kan jo diskutere Troels ansvar i forhold til de mange brændte chancer!! Stiller han med de rigtige oppe foran? Har man trænet de rigtige ting etc. -
              men jeg synes ikke at det er til diskussion, at Troels har ansvar for at vi stiller os så langt tilbage efter 0-2 - og det er , i min optik, det der gør at vi ikke vinder!!!
              - men egentlig ville jeg jo bare gerne vide hvornår mandens kontrakt udløber....? :-)
              Mos brænder en 100% chance men han scorer også to ... hvem vil du ellers stille med?

              Vi har ham en sæson endnu ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Troels kan sgu da ikke gøre ved at de ikke kan losse de kæmpe chancer i rusen.
                nej men det er jo ikke det eneste problem; den første halve time syntes jeg vi spiller fint og kommer foran 2-0, hvad fanden der så sker derefter aner jeg ikke men vi trækker os for langt tilbage og lukker derved viborg ind i kampen igen. Kampen skulle have været lukket der.
                - at vi så ikke formår at score på ihvertfald 4 store i anden ahlvleg - og ikke magter at lægge dem væsenligt under pres en mand i overtal gør det jo ikke bedre - faktisk kunne de ligeså godt have vundet på store kontra chancer på vores elendigt udførte hjørnespark.

                Vi mangler altså en mand som dalgaard - kan godt være de var en mand mindre på banen, men muligheden for han dukker op lige pludselig og tryller et mål frem er altid til sted. Han fylder simplethen mere på banen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                  Man kan jo diskutere Troels ansvar i forhold til de mange brændte chancer!! Stiller han med de rigtige oppe foran? Har man trænet de rigtige ting etc. -
                  men jeg synes ikke at det er til diskussion, at Troels har ansvar for at vi stiller os så langt tilbage efter 0-2 - og det er , i min optik, det der gør at vi ikke vinder!!!
                  - men egentlig ville jeg jo bare gerne vide hvornår mandens kontrakt udløber....? :-)
                  det kan man sagtens gøre, men den er nu godt nok meget nemmere når kampen er slut, og vi ikke vandt, vi havde chancerne og brændte dem på en stærk Pescovic
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Mos brænder en 100% chance men han scorer også to ... hvem vil du ellers stille med?

                    Vi har ham en sæson endnu ..
                    Oplever at vi bliver betydeligt farligere med Kadrii og Escubo - og synes ikke Emil bidrager overhovedet. Så de to førstnævnte i stedet for Emil og Bodul......
                    Er klar over at det er nemt at være bagklog, men min hovedanke er faktisk også at vi trækker os så langt tilbage ved 0-2 - og det synes jeg faktisk Troels har ansvar for.....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Mos brænder en 100% chance men han scorer også to ... hvem vil du ellers stille med?

                      Vi har ham en sæson endnu ..
                      Mos kan man ikke klage over i dag. 2 mål på 3 chancer er mere end godkendt. Skoubo eller Bashkim skulle have afgjort sagen.

                      Comment


                        TB brokker sig over manglende løb for hinanden og direkte spil mens han konstaterer at VIF sætter sig igennem fysisk efter den 1. halve time ... mangler lederskab på banen ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                          Oplever at vi bliver betydeligt farligere med Kadrii og Escubo - og synes ikke Emil bidrager overhovedet. Så de to førstnævnte i stedet for Emil og Bodul......
                          Er klar over at det er nemt at være bagklog, men min hovedanke er faktisk også at vi trækker os så langt tilbage ved 0-2 - og det synes jeg faktisk Troels har ansvar for.....
                          Tjae .. det er vist ikke på hans oplæg at spillerne går længere tilbage på banen .. han konstaterede at spillerne stoppede med at løbe fo hinanden og at VIF overtog fysisk .. og ikke med hans gode vilje ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Tjae .. det er vist ikke på hans oplæg at spillerne går længere tilbage på banen .. han konstaterede at spillerne stoppede med at løbe fo hinanden og at VIF overtog fysisk .. og ikke med hans gode vilje ..
                            Men det er bare sket rigtigt ofte, at vi går alt for langt tilbage efter en føring. Jeg synes da der er et mønster.
                            - og det må da i sidste ende være ham der har ansvaret for at piske fremad, motivere etc.
                            At noget ikke er " med hans gode vilje" forekommer mig lidt letkøbt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Tjae .. det er vist ikke på hans oplæg at spillerne går længere tilbage på banen .. han konstaterede at spillerne stoppede med at løbe fo hinanden og at VIF overtog fysisk .. og ikke med hans gode vilje ..
                              men det kan jo snart ikke komme som en overraskelse mere.....det har vi set så mange gange. Og oveni det havde han jo en hel pause til at adressere problemet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Tjae .. det er vist ikke på hans oplæg at spillerne går længere tilbage på banen .. han konstaterede at spillerne stoppede med at løbe fo hinanden og at VIF overtog fysisk .. og ikke med hans gode vilje ..
                                I så fald må han jo give dem med hårtørreren i pausen

                                Comment

                                Working...
                                X