Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sang til Superligaens flotteste spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny sang til Superligaens flotteste spiller

    Jeg tror vi alle ved, hvem jeg snakker om, når jeg siger, at Superligaens mest feterede dame-magnet hver weekend trækker i den striwede trikot. Det er naturligvis Jeppe Tverskov, der er tale om!
    Inspireret fra det engelske, synes jeg egentlig også, at han fortjener en ny sang.

    https://www.youtube.com/watch?v=0KSC...d3Pn_k&index=2

    Han er midtstopper, han har nummer seeeks
    Spiller som en boooooss, der ik' noget piiiiis...
    Piller bolden ned, ød'lægger ik sit hååååår..
    Han er Jeppe Tverskov... Han er Jeppe Tverskov!

    Ses fredag i Brøndby!

    #2
    Det er simpelthen genialt.
    Lav en video og smid på Youtube, hvor du synger den, så vi kan få den ud og køre 😁

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
      Det er simpelthen genialt.
      Lav en video og smid på Youtube, hvor du synger den, så vi kan få den ud og køre 
      :D
      siden 1887

      Comment


        #4
        https://youtu.be/-wonSFsxEAU

        Verdens hurtigste bud på en video (er åbenlyst ikke den store videoskaber...)
        Last edited by mckellberg; 26-03-2019, 11:39.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          https://youtu.be/-wonSFsxEAU

          Verdens hurtigste bud på en video (er åbenlyst ikke den store videoskaber...)
          Teksten kunne godt komme op på skærmen i takt med sangen, men ellers fint
          siden 1887

          Comment


            #6
            Jeg er helt enig i, at den sang er helt genial :D

            Så snart der er en, der har indspillet den, tager jeg den personligt med ned i Ådalen, og viser ham den, og bruger den som lokkemad til, at han skal skrive under på en ny kontrakt 💪

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Jeg er helt enig i, at den sang er helt genial :D

              Så snart der er en, der har indspillet den, tager jeg den personligt med ned i Ådalen, og viser ham den, og bruger den som lokkemad til, at han skal skrive under på en ny kontrakt 💪
              👍👍👍
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Det er genialt det der👍

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Jeg er helt enig i, at den sang er helt genial :D

                  Så snart der er en, der har indspillet den, tager jeg den personligt med ned i Ådalen, og viser ham den, og bruger den som lokkemad til, at han skal skrive under på en ny kontrakt 💪
                  Haha.. Jeg ville ønske, jeg havde evnerne til det, for så havde jeg gjort det, hvis i havde lovet at optage en video, så man kunne se hans reaktion på sangen 😂

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                    Haha.. Jeg ville ønske, jeg havde evnerne til det, for så havde jeg gjort det, hvis i havde lovet at optage en video, så man kunne se hans reaktion på sangen 
                    Jeg optager selvfølgelig det hele på video

                    Comment


                      #11
                      Er det egentlig ikke tid til at gøre noget mere ud af den her geniale sang, nu hvor Tverskov har forlænget? :D

                      Comment


                        #12
                        Apropos sange..
                        Selvom jeg af hele mit hjerte hader FCK og alt hvad de står for, så er den ultimative fedeste sang, som virkelig kan noget 'Ole super dame n doye'. Det lyder for fedt når de giver den gas.

                        Lad os finde på noget nemt, hvor mange kan være med og få lov til at råbe igennem!
                        Jeg elsker at stå på Møller Nielsen hver uge, men vores sange er virkelig ikke særlig ophidsende..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Apropos sange..
                          Selvom jeg af hele mit hjerte hader FCK og alt hvad de står for, så er den ultimative fedeste sang, som virkelig kan noget 'Ole super dame n doye'. Det lyder for fedt når de giver den gas.

                          Lad os finde på noget nemt, hvor mange kan være med og få lov til at råbe igennem!
                          Jeg elsker at stå på Møller Nielsen hver uge, men vores sange er virkelig ikke særlig ophidsende..

                          Alt lyder jo bare federe når mange mennesker synger med på det. Go West som melodien kører på, er jo efterhånden skambrugt rundt i hele Europa.

                          Jeg synes vores største problem er, at folk ikke gider lære sangene, og derved er der egentligt nogle potientielt gode sange, der aldrig rigtigt får fat.

                          Men derfor er det da altid rart med noget nyt på tribunen. Har ikke selv den store kreativitet ud i sangskrivning, så må håbe andre med sådanne talenter får lyst til at lave noget nyt :)

                          Comment

                          Working...
                          X