Ja, well, ikke ønskelodtrækning ligefrem; men når det nu skal være, så fuck det, så vi tager til Herning og vinder. Så spiller vi finale imod en ordentlig klub som AaB og laver en fest et eller andet udefinérbart sted i Danmark. Det er OK:-)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokal: FCM - OB 3.-4./4
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJa, well, ikke ønskelodtrækning ligefrem; men når det nu skal være, så fuck det, så vi tager til Herning og vinder. Så spiller vi finale imod en ordentlig klub som AaB og laver en fest et eller andet udefinérbart sted i Danmark. Det er OK:-)
Comment
-
Der er i mange år blevet snydt med disse lodtrækninger, og det tror jeg også, at der er blevet i år - på den ene eller anden måde. DBU vil have en pokalfinale mellem BIF og FCM, og de vil naturligvis helst have, at BIF vinder den.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægDer er i mange år blevet snydt med disse lodtrækninger, og det tror jeg også, at der er blevet i år - på den ene eller anden måde. DBU vil have en pokalfinale mellem BIF og FCM, og de vil naturligvis helst have, at BIF vinder den."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSker det ikke offentligt med lodtrækning i Danmark? Her i Tyskland sker det mest live på TV og det ville være svært at snyde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDer er altid snak om fusk, til de her lodtrækninger. Jeg tvivler på der er i DK. Men hvad er mon sandsynligheden for, at Porto og Schalke trækker hinanden i CL. Det tvivler jeg ekstremt meget på uefa lader ske.
Tror du virkeligt de snyder der?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hvordan kom det dertil, at minimumsforventningen til en semifinale blev 500 mand? Hvornår gik det så galt?
Vi ligger på en aktuel tredjeplads, vi er i en pokalsemifinale - hvornår f.... har det sidst været så dejligt at være OB-fan? Vi skal altså mønstre LANGT FLERE end 500 mand i Herning. Kom nu i gang, for dælen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægDer er i mange år blevet snydt med disse lodtrækninger, og det tror jeg også, at der er blevet i år - på den ene eller anden måde. DBU vil have en pokalfinale mellem BIF og FCM, og de vil naturligvis helst have, at BIF vinder den.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægHvordan kom det dertil, at minimumsforventningen til en semifinale blev 500 mand? Hvornår gik det så galt?
Vi ligger på en aktuel tredjeplads, vi er i en pokalsemifinale - hvornår f.... har det sidst været så dejligt at være OB-fan? Vi skal altså mønstre LANGT FLERE end 500 mand i Herning. Kom nu i gang, for dælen.
/Dinjo TNB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægLige præcis. Det er den helt rigtige indstilling for fansene og holdet!
Glæder mig allerede på turen til Parken hvor vi må afhente vores pokal!!!
Spillerene må være glubske sultne efter succes, og en title, så selvfølgelig vinder vi denne moralske finale,
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDer er altid snak om fusk, til de her lodtrækninger. Jeg tvivler på der er i DK. Men hvad er mon sandsynligheden for, at Porto og Schalke trækker hinanden i CL. Det tvivler jeg ekstremt meget på uefa lader ske.
https://www.dailymail.co.uk/sport/fo...id-cheats.html
Ærligt tror jeg også det har foregået / foregår i dk.
Comment
Comment