Det blev desværre et smut til Herning i semifinalen, mens AaB skal til betonen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokal: FCM - OB 3.-4./4
Collapse
X
-
https://twitter.com/Odense_Boldklub/...74682402209792
OB på twitter: "Vi har vundet pokaltuneringen 5 gange.... Omvendt har FCM vundet den 0 gange"siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDårlig lodtrækning........for FCM
Glæder mig allerede på turen til Parken hvor vi må afhente vores pokal!!!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Kunne ikke være værre. Jeg er pessimist. Havde det så bare været hjemmebane. Men chancen for at gå videre er der selvfølgelig.
Jeg var der da vi vandt pokalen sidst. Vil MEGET gerne prøve det igen, for går vi videre, tror jeg sgu på det.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægKunne ikke være værre. Jeg er pessimist. Havde det så bare været hjemmebane. Men chancen for at gå videre er der selvfølgelig.
Jeg var der da vi vandt pokalen sidst. Vil MEGET gerne prøve det igen, for går vi videre, tror jeg sgu på det.
Hvis det skulle ske at vi absolut skal tabe til FCM så hellere i semi end i finalen, vil ganske enkelt være ubærligt at tabe en finale til så usmagelig en bastard klub.
Men Hey! det skal vi sgu ikke vi skal i den finale og det kan vise sig at være en fordel at semi kun er en kamp, vi kan bede til at de i weekenden efter skal møde FCK hvilket måske kan flytte deres fokus . Lad os se om vi kan møde 500-700 mand Herning og hjælpe gutterne .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis det skulle ske at vi absolut skal tabe til FCM så hellere i semi end i finalen, vil ganske enkelt være ubærligt at tabe en finale til så usmagelig en bastard klub.
Men Hey! det skal vi sgu ikke vi skal i den finale og det kan vise sig at være en fordel at semi kun er en kamp, vi kan bede til at de i weekenden efter skal møde FCK hvilket måske kan flytte deres fokus . Lad os se om vi kan møde 500-700 mand Herning og hjælpe gutterne .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægSkulle fandme gerne mønstre flere. Jeg tænker ala Vejle, det håber jeg for holdet. Og så skal vi bare lige skabe et lille mirakel på banen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment