Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Alle mand til Århus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alle mand til Århus

    Hvis man har været med de sidste 8/9 år, og bare føler det mindste for OB, burde hverken job, skole eller kællinger kunne holde en fra at tage turen. OB fans fra Sjælland, det er nu at i skal bevise at i ikke bare er internetfans, DSB orange... OB jyder, der burde ikke være noget til hindre i at i alle dukker op, get the fuck in there.... Fynske OB fans. Det er satme det her vi har sukket efter de sidste 8/9 år. Hvis man ikke kan ofre de timer og lønkroner, at det tager at tage til Århus på mandag, frasiger man sig fremover at have en offentlig holdning til tingene i ådalen de næste par år.

    Den kamp på mandag, kan for alvor vende skuden for striwerne, ikke bare i indeværende sæson, men de næste mange sæsoner. Kampen er større end da vi var i Berlin, det er simpelthen den største kamp OB har spillet siden "Miraklet i Madrid". Den er på højde med en pokalfinale, så hvis vi ikke kan stille minimum 2-3000 mand til at bakke op, så er folk i bund og grund ligeglade med OB.

    Kampen kan blive forskellen mellem at have OB kørende hvor vi er pt., eller hvor NT vælger at geare op til sommer. Vi er så tæt på at være, hvor vi har sukket efter at være, let nu røven.

    #2
    Altså...hvis du forventer mellem 2000 og 3000 OB-fans i Aarhus med dobbelt-a, så tror jeg, du bliver slemt skuffet.

    Kan slet ikke komme i tanke om bare én kamp i "nyere" tid (10-15-20 år tilbage), hvor der har været det antal OB-fans på udebane - undtaget herfor er pokalfinalerne.

    Men ja, det er en vigtig kamp, hvor top 6 kan sikres, og der bør komme mange striwer til kampen.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #3
      Ja, rolig nu. 2000-3000 fans på en mandag aften er nok at forvente for meget. Personligt, så kan det ikke lade sig gøre at møde op p.g.a. tidspunktet

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Altså...hvis du forventer mellem 2000 og 3000 OB-fans i Aarhus med dobbelt-a, så tror jeg, du bliver slemt skuffet.

        Kan slet ikke komme i tanke om bare én kamp i "nyere" tid (10-15-20 år tilbage), hvor der har været det antal OB-fans på udebane - undtaget herfor er pokalfinalerne.

        Men ja, det er en vigtig kamp, hvor top 6 kan sikres, og der bør komme mange striwer til kampen.
        Sidst vi mødte op i stort antal i Aarhus var bronze kampen i 2006 , husker dog ikke om vi var 2-3000 men mange var vi. Kan heller ikke forestille mig vi kommer over 1000 på en mandag.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Ja, rolig nu. 2000-3000 fans på en mandag aften er nok at forvente for meget. Personligt, så kan det ikke lade sig gøre at møde op p.g.a. tidspunktet
          Hvis du ikke dukker op mandag kan du lige så godt slette din profil. Så er man ikke berettiget til at have nogen offentlig holdning til OB.

          Comment


            #6
            Hvis man havde muligheden kunne det være fedt. JEg kommer til en del kampe på hjemmebane selvom jeg har 150 km hver vej, så jeg bliver nød til at springe de 180 km hver vej over i denne omgang. Hvis jeg tog toget ville jeg først kunne komme hjem tirsdag morgen :P!.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Sidst vi mødte op i stort antal i Aarhus var bronze kampen i 2006 , husker dog ikke om vi var 2-3000 men mange var vi. Kan heller ikke forestille mig vi kommer over 1000 på en mandag.
              Også den kamp jeg lige kom til at tænke på.
              Og mener at huske vi var over de 2000.
              En af de federe ture!
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Sidst vi mødte op i stort antal i Aarhus var bronze kampen i 2006 , husker dog ikke om vi var 2-3000 men mange var vi. Kan heller ikke forestille mig vi kommer over 1000 på en mandag.
                Klasse kamp, med pitchinvasion og hele lortet ��������������❤️������

                Comment


                  #9
                  Min 4 bedste OB oplevelse.

                  Comment


                    #10
                    Desværre vrimler det med dårlige undskyldninger, så vi skal nok maks forvente omkring 200 OB-fans. Vores udebanekultur er simpelthen noget af det mest jammerlige i hele landet. Vi står alt for spredt, når vi så endelig dukker mange op. Dette resulterer i en næsten flabet stemning, hvor det ikke kan lykkes at koordinere noget som helst.

                    Hvornår har vi sidst haft en away, hvor stemningen har været over middel? Kom nu i gang folkens. Drop nu de dårlige undskyldninger og få bevæget måsen mod Aarhus. Kan det lykkes for alle andre klubber, ja, så burde det velsagtens også kunne for OB's vedkommende. Det er ALT eller INTET nu.

                    Comment


                      #11
                      Er forresten fuldt ud enig med dig, majs. Kan man ikke støtte holdet nu, hvornår f..... skulle man så nosse sig op til det?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                        Desværre vrimler det med dårlige undskyldninger, så vi skal nok maks forvente omkring 200 OB-fans. Vores udebanekultur er simpelthen noget af det mest jammerlige i hele landet. Vi står alt for spredt, når vi så endelig dukker mange op. Dette resulterer i en næsten flabet stemning, hvor det ikke kan lykkes at koordinere noget som helst.

                        Hvornår har vi sidst haft en away, hvor stemningen har været over middel? Kom nu i gang folkens. Drop nu de dårlige undskyldninger og få bevæget måsen mod Aarhus. Kan det lykkes for alle andre klubber, ja, så burde det velsagtens også kunne for OB's vedkommende. Det er ALT eller INTET nu.
                        I Vejle i efteråret?

                        Comment


                          #13
                          Kom nu. De kampe med gratis billetter tæller selvfølgelig ikke.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                            Kom nu. De kampe med gratis billetter tæller selvfølgelig ikke.
                            Selvfølgelig gør de da det..

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                              Kom nu. De kampe med gratis billetter tæller selvfølgelig ikke.
                              Der var jo Allerede stor tilslutning til turen før den blev gjort gratis.

                              Comment

                              Working...
                              X