Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AGF - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes nu ikke det er lort. Jeg har sådan set bare fortalt om lidt facts. Men jeg vedkender at det sortseer på stor klinge. Tro bestemt ikke at jeg ikke ville give min højre klunk for en sejr min morgen... Jeg klipper den af selv... Har bare en dårlig mavefornemmelse om kampen i morgen. Men den var okay god inden BIF kampen.
Vi må stadig gerne debattere, ikke ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg20 minutters kø i myldretid ... har lyst til at holde hornet i bund ! ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægHar hørt på vandrørene at vi vinder 1-3 🍻😋"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægHar hørt på vandrørene at vi vinder 1-3 🍻😋
Man kan ikke vinde med en negativ score og nej det betyder intet om det er hjemme eller ude.
Man vinder 3-1.
Man taber 3-1.
:).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDu mener 3-1 :D.
Man kan ikke vinde med en negativ score og nej det betyder intet om det er hjemme eller ude.
Man vinder 3-1.
Man taber 3-1.
:).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægPræcis! Jeg får så lange trætte løg når folk f.eks. siger 'vi tabte 1-3'!!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment