Jeg fucking vidste det! Fra det sekund Kløve sparkede bolden i kassen, vidste jeg at vi nok skulle trække dem ude. Rend mig i røven. FCM og BØF får hjemmekampene, så får DBU den finale de ønsker...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokal: OB-EfB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægAh come on.. Ikke den tabermentalitet der! Lad os nu lige lave den overraskelse mod tegningerne fra Midtjylland.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægAh come on.. Ikke den tabermentalitet der! Lad os nu lige lave den overraskelse mod tegningerne fra Midtjylland.
Men vi er ikke slået endnu. Vi er bedre end længe set, så vi må vise at vi også har rykket os, så vi kan byde topholdende op til dans på udebane.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægDet er ikke realisme at sige at nu er vi ude, det er tabermentalitet. Vi er ikke chanceløse, det bliver sindsygt svært, ingen tvivl om det.
Jeg tror godt at det kan lade sig gøre hvis vi rammer dagen.siden 1887
Comment
-
Sværeste af alle lodtrækninger, men FCM har ikke set skræmmende ud i de sidste kampe. Ja, de har vundet, men jeg skider ikke i bukserne og giver op på forhånd. Selvfølgelig er de favoritter, men på en god dag, kan det godt lade sig gøre. Kan vi til gengæld slå dem, kan vi også slå både BIF og AaB i en finale.
Comment
-
Ligegyldigt om vi slår FCM nu i april i Herning eller i mai i Parken. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment