Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal: OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nej, det gør jeg virkelig heller ikke. Men det er åbenbart vigtigere at få sat alle sejl ind på at opnå en sekundær placering, fremfor at gå efter at få en pokal i skabet.
    Heller ikke her, jeg så hellere man vekslede mere i ligaen på de pladser hvor niveauet er ret lige.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Nej, det gør jeg virkelig heller ikke. Men det er åbenbart vigtigere at få sat alle sejl ind på at opnå en sekundær placering, fremfor at gå efter at få en pokal i skabet.
      Tror nu at den sekundære plads (top6) er ret vigtig for ejer, bestyrelse, ledelse, sponsorer, mange fans og ikke mindst spillere (nuværende og kommende) hvis vi skal kunne fastholde og tiltrække de dygtige spillere ..
      En pokaltitel er naturligvis attraktivt men i det lange løb skal vi også vise at klubben kan komme frem i tabellen ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Heller ikke her, jeg så hellere man vekslede mere i ligaen på de pladser hvor niveauet er ret lige.
        Lige præcis. Det ville give mere mening.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Tror nu at den sekundære plads (top6) er ret vigtig for ejer, bestyrelse, ledelse, sponsorer, mange fans og ikke mindst spillere (nuværende og kommende) hvis vi skal kunne fastholde og tiltrække de dygtige spillere ..
          En pokaltitel er naturligvis attraktivt men i det lange løb skal vi også vise at klubben kan komme frem i tabellen ..
          Selvfølgelig er top 6 højt prioritet da det jo er målsætningen og det jo logisk nok er sjovere og bedre salg overfor fans/kunder og sponsorer at vi skal spille mod FCK ,BIF og AGF fremfor Hobro, Vensyssel og Horsens. Især i en sæson hvor Bronzen ikke er umulig.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Hvorfor har vi ikke søgt afholdelse af finalen?
            Fordi vi har et lortestadion :-)

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Tror nu at den sekundære plads (top6) er ret vigtig for ejer, bestyrelse, ledelse, sponsorer, mange fans og ikke mindst spillere (nuværende og kommende) hvis vi skal kunne fastholde og tiltrække de dygtige spillere ..
              En pokaltitel er naturligvis attraktivt men i det lange løb skal vi også vise at klubben kan komme frem i tabellen ..
              En 6. plads er glemt få dage efter. En pokaltitel husker man resten af livet.

              Idéen om, at man skal være et top 6 hold for at tiltrække spillere, giver ingen mening. Hvordan er det i så fald lykkes OB at tiltrække en masse spillere fra SønderjyskE, selvom de har været et top 6-hold, og vi ikke har været? Hvordan lykkedes det at tiltrække AK, KEP og Jönsson? Eller Ludwig i sommer, for den sags skyld. Det handler om penge, lad os nu ikke blide hinanden andet ind.
              Last edited by Sheed; 27-02-2019, 19:02.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                Fordi vi har et lortestadion :-)
                Det samme har AGF. I hvert fald hvis du spørger dem selv. De tuder konstant over deres stadion (som også er elendigt), men de er alligevel ikke blege for at lægge billet ind på en Pokalfinale.

                Comment


                  #83
                  Var det mig der hørte forkert, eller opdagede kommentatorne ikke det er Oliver Lund i dag.

                  Comment


                    #84
                    Fuck jeg er træt af sygdom

                    ville satme gerne være på stadion i dag ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Fuck jeg er træt af sygdom

                      ville satme gerne være på stadion i dag ..
                      +1

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Var det mig der hørte forkert, eller opdagede kommentatorne ikke det er Oliver Lund i dag.
                        Tænkte også over det
                        Han er jo også en fast del af vores start opstilling....... eller nowet

                        Comment


                          #87
                          Vi stiller åbenbart kun med 4 nye???

                          Comment


                            #88
                            God tackling af Oli Lund

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              God tackling af Oli Lund
                              Ja, det klarede han fint.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Der skylder Helenius...

                                Comment

                                Working...
                                X