Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Kan godt gå hen og blive en kæmpe signing, hvis han rammer noget nær sit FCN-niveau. Mesterskabet ser ret åbent ud lige pludselig, som de sidste uger er forløbet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror seriøst det bare er sniksnak. Der sker intet og man siger det for at please os fans lidt. Tror ikke at de tror på det selv
Comment
-
Tror seriøst det bare er sniksnak. Der sker intet og man siger det for at please os fans lidt. Tror ikke at de tror på det selv
Comment
-
Jeg vil heller ikke sætte mine penge på, at der kommer til at ske noget, men vi har i det mindste hørt mangt en gang, at vinduet var lukket for OBs vedkommende, på det her tidspunkt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
I så fald er det ny retorik. JH har aldrig været bleg for at lukke vinduerne før stegen er røget på middagsbordet. Jeg synes dog mest det lyder til at man er indstillet på at få trimmet truppen.
Hvis man tror JH kommer til at trylle noget ind her i de sidste timer har man ikke lært noget af fortiden
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
I så fald er det ny retorik. JH har aldrig været bleg for at lukke vinduerne før stegen er røget på middagsbordet. Jeg synes dog mest det lyder til at man er indstillet på at få trimmet truppen.
“Som jeg sagde, er der gang i mange ting, og jeg tror, at der er rimelig gang i sagerne”
Der kunne godt ske ét eller andet..
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Der er meget forskel på om Lund er en reserve man kan sætte ind. Her er han fin, men sku da ikke seriøst til start 11 i en klub med top 6 ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Han siger ret direkte; der kommer næppe til at ske noget i OB, men mere i 'fodboldens verden'. hvilket er den mest gratis kommentar nogensinde. Vindue lukket - tak for i dag; nu skal vi videre. I det mindste kommer der mere ro på, hvilket ofte er fint.
- Likes 2
Comment
-
Jeg vil heller ikke sætte mine penge på, at der kommer til at ske noget, men vi har i det mindste hørt mangt en gang, at vinduet var lukket for OBs vedkommende, på det her tidspunkt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Ja, så er du jo klogere end vort trænerteam, som flere gange har brugt ham i OB`s start 11, også selvom f.eks. Jacob B var klar. Du mener måske ikke at OB har top 6 ambitioner ??
Det er let at sige, men noget andet at gøre. Jeg syntes ikke st de sidste kampe peger i top 6, nærmere der hvor vi skal være glad for afstanden til de 4 nederste pladser.
Comment
Comment