Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 10.2.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Enig - Helenius og Kløve viste ingenting. Absolut ingenting. Derudover må Gryte's situation overvejes. Han er fortid til sommer og han var ikke-eksisterende i kampen mod fck. Ind med Oliver C og give ham noget erfaring
    At Gryte bør bænkes har jeg sagt længe men at han har vundet det gyldne bur giver åbenbart en friplads

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Sådom ændringer i truppen så dødvægt som Kløve og Helenius ikke er startere.
    En indkaldelse af JH til personlig samtale hos NT.
    Et spillermøde hvor cheftræneren gør det klart for truppen at den slatne holdning pr omgående bringes til standsning.
    Enig - Helenius og Kløve viste ingenting. Absolut ingenting. Derudover må Gryte's situation overvejes. Han er fortid til sommer og han var ikke-eksisterende i kampen mod fck. Ind med Oliver C og give ham noget erfaring

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Der er en OB "fejl" med i samtlige mål. Det sidste dog en grotesk dommerfejl. Med eller uden Drachmann, så skal vi kunne slå Vejle. Vi er bedre end dem, og vi er på hjemmebane.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Enig. Men de to Skov mål kan på en måde trækkes fra. Uden hans utrolige evner var det blevet 4-1 forudsat den 17 årige med det eminente talent ikke var kommet ind tidligere.
    Vejle bliver en helt anden kamp - uden vores vigtige anfører. Det kort kan koste top 6.
    Hvis og hvis.....sådan kan man altså ikke regne på det. Gryte satte en ringe mur og stod skift på det andet.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det var nu heller ikke mange redninger grytebust diskede op med. Var det 6 mål på 8 skud?
    Enig. Og det andet frispark sad altså ikke voldsomt yderligt.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Enig. Men de to Skov mål kan på en måde trækkes fra. Uden hans utrolige evner var det blevet 4-1 forudsat den 17 årige med det eminente talent ikke var kommet ind tidligere.
    Vejle bliver en helt anden kamp - uden vores vigtige anfører. Det kort kan koste top 6.
    Det var nu heller ikke mange redninger grytebust diskede op med. Var det 6 mål på 8 skud?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Enig. Men de to Skov mål kan på en måde trækkes fra. Uden hans utrolige evner var det blevet 4-1 forudsat den 17 årige med det eminente talent ikke var kommet ind tidligere.
    Vejle bliver en helt anden kamp - uden vores vigtige anfører. Det kort kan koste top 6.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Sådom ændringer i truppen så dødvægt som Kløve og Helenius ikke er startere.
    En indkaldelse af JH til personlig samtale hos NT.
    Et spillermøde hvor cheftræneren gør det klart for truppen at den slatne holdning pr omgående bringes til standsning.
    Synes allerede at JM lod det få konsekvenser for et par af se bærende kræfter. Jeg tror simpelthen han straffede dem for ikke at vise den klasse de har og formåede at løfte holdet bare en smule. De to faldt også helt igennem. Der er selvfølgelig langt til at de to sættes af, men jeg synes det var et fint signal at sende dem, at de som to af holdets stivere, ganske enkelt ikke leverede, hvad der er i orden for spillere med deres kvalitet. Drachmann dummer sig jo også ved ikke bare at se uheldig ud, men de bedste rutinerede spillere finder også de rette tidspunkter til deres karantæner. I denne her fase af grundspillet er det rigtig skidt at han må sidde ude i en must win-kamp næste weekend!

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan ikke mindes Def nogensinde skulle have gået bevidst efter at skade en modspiller, men jeg husker ham som en kompromisløs, hård og kontant spiller man kunne slå sig på. Absurd forslag men det ville være rart hvis vi havde bare en enkelt spiller som kunne sætte sig igennem og tackle så det kan høres på tribunen fremfor den stribe frøken ben vi har nu, og som især i går blev udstillet og ikke en eneste forsøgte at forstyrre FCK når de havde bolden.
    Jamen enig. Der er bare stor forskel på at gå hårdt til den og så at gå efter at skade sin modspiller med vilje.
    Jeg mener forøvrigt normalt at Drachmann godt kan betragtes som en hård spiller, som man slår sig på. Men han kom aldrig tæt nok på FCK'erne i går til at kunne gøre ondt på dem. Og den ene gang han gjorde, kostede det et kort - og det sætter jo sine begrænsninger. Men udover Drachmann er det rigtig nok ikke mange hårde hunde vi har i truppen.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan ikke mindes Def nogensinde skulle have gået bevidst efter at skade en modspiller, men jeg husker ham som en kompromisløs, hård og kontant spiller man kunne slå sig på. Absurd forslag men det ville være rart hvis vi havde bare en enkelt spiller som kunne sætte sig igennem og tackle så det kan høres på tribunen fremfor den stribe frøken ben vi har nu, og som især i går blev udstillet og ikke en eneste forsøgte at forstyrre FCK når de havde bolden.
    Jeg er ikke uenig i kritikken med vores "frøkenben". Sad selv og håbede på en udskiftning af J. Barret til Oliver Lund til starten af anden halvleg, i håbet om en, de kunne slå sig på.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Man kan sagtens gå efter at kyse sin modspiller og gå hårdt til dem, så de ikke tør tage duellerne. Men at gå bevidst efter at skade en modspiller er jeg enig med Entusiastens i, er dybt problematisk. Det håber jeg aldrig at vi gør - og det tror jeg for øvrigt heller ikke at Dethlefsen gjorde.
    Kan ikke mindes Def nogensinde skulle have gået bevidst efter at skade en modspiller, men jeg husker ham som en kompromisløs, hård og kontant spiller man kunne slå sig på. Absurd forslag men det ville være rart hvis vi havde bare en enkelt spiller som kunne sætte sig igennem og tackle så det kan høres på tribunen fremfor den stribe frøken ben vi har nu, og som især i går blev udstillet og ikke en eneste forsøgte at forstyrre FCK når de havde bolden.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Såsom?
    Sådom ændringer i truppen så dødvægt som Kløve og Helenius ikke er startere.
    En indkaldelse af JH til personlig samtale hos NT.
    Et spillermøde hvor cheftræneren gør det klart for truppen at den slatne holdning pr omgående bringes til standsning.
    Last edited by Magge; 11-02-2019, 14:38.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Hold kæft noget lort at lukke ud.
    Hvis en spiller får den opgave og udfører den, så skal klubben have en enorm bøde + en pointstraf og spilleren udelukkes for livstid/en meget lang straf.
    Man kan sagtens gå efter at kyse sin modspiller og gå hårdt til dem, så de ikke tør tage duellerne. Men at gå bevidst efter at skade en modspiller er jeg enig med Entusiastens i, er dybt problematisk. Det håber jeg aldrig at vi gør - og det tror jeg for øvrigt heller ikke at Dethlefsen gjorde.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    I en kamp som denne havde det altså været rart at have en Detlefsen-type, hvor man simpelthen kunne give ham den simple opgave at skade Robert Skov og/eller Rasmus Falk - eller i det mindste kyse dem, fordi de blev bange for, at der skulle ske noget med dere små fine fodboldben. Det kunne måske koste et rødt kort, men det havde jo også været fint at få på bekostning af en skade til Robert Skov efter 10 minutter. Desværre har vi ikke længere sådanne spillere i OB.
    Hold kæft noget lort at lukke ud.
    Hvis en spiller får den opgave og udfører den, så skal klubben have en enorm bøde + en pointstraf og spilleren udelukkes for livstid/en meget lang straf.

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    I en kamp som denne havde det altså været rart at have en Detlefsen-type, hvor man simpelthen kunne give ham den simple opgave at skade Robert Skov og/eller Rasmus Falk - eller i det mindste kyse dem, fordi de blev bange for, at der skulle ske noget med dere små fine fodboldben. Det kunne måske koste et rødt kort, men det havde jo også været fint at få på bekostning af en skade til Robert Skov efter 10 minutter. Desværre har vi ikke længere sådanne spillere i OB.

    Leave a comment:

Working...
X