Og kan man i øvrigt købe billetter ved parken? Er for længe siden jeg har været derinde
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCK-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvis han er så god er det ærgerligt han ikke er dansker.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Det er
Grytebust
Leeuwin Tverskov Lund
Ryan Nielsen Drachmann Kløve Barrett
Kadrii Helenius
som jagter sejren i aften."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
AK ude pga familieforøgelse. Stort tillykke!
https://twitter.com/Odense_Boldklub/...809009670?s=19"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægHvis vi tager de stribede briller af, er der vel reelt også kun Eskesen, der pt kunne gøre en forskel. Havde også hellere set Eskesen starte i stedet for Kløve.
Det minder ærligt talt mere om Kim Brink-tiden end "Det Nye OB".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa- Daramy er 17 år, og er måske lige så hurtig som MJ. Han starter på bænken for køwenhavnerne.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment