2-0 :-)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KMD - Cup 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægHvor har man set noget med mange chancer, dårlig udnyttelse og sjusket forsvarsspil før? :-)
Ps. Jeg har sådan en halvdårlig hunch med Oliver Christensen, som allerede materialiserede sig mod Brøndby i efteråret. Tror vi kan forvente store redninger, men også stor usikkerhed og mange spøjse dispositioner, der vil koste, når han kommer på kassen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOliver er en super god målmand og jeg er vildt glad for vi har forlænget med ham. Indendørsfodbold et tydeligvis IKKE hans spidskompetence
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOliver er en super god målmand og jeg er vildt glad for vi har forlænget med ham. Indendørsfodbold et tydeligvis IKKE hans spidskompetence
Comment
-
Jeg så U14 mod Brøndby. Ham der hed han Marcus Jensen, der scorede teknisk gode mål, er da et talent - og så med nr 10 på ryggen. Ham bør klubben nok gøre lidt ekstra for at holde på. Sejr over BIF er altid godt.
Jeg så ingen af de "voksnes" kampe, men kan jo læse med her, at det var noget af en elendighed og med de sædvanlige problemer.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment