Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Niels Thorborg Special

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Godt spin af NT. Først gemmer han sig og så træder han frem og siger mange fornuftige ting. Jeg kan ikke forstå hvorfor der skulle gå så lang tid. Også mærkeligt valg, at han ikke løbende har orienteret, når han siger fans er vigtige. Men åbenbart ikke så vigtige.
    Jeg håber han er genfødt, og sjovt nok udtalte han at man skal turde ansætte nogle som er dygtigere end en selv. Tør han ansætte en sportsdirektør som kan flytte klubben og finde noget guld. Det tror jeg desværre ikke. Og derfor bliver vi ikke fast første udfordre til de tre store.
    De 3 store? Må jeg være fri. Det er hvad 4 år siden Benham købte og redde den latterlige lille lorte klub i Herning ... De er en snoldet mini klub i en by ingen udenfor region Midtjylland har hørt om. Første udfordre, Sikke da lavt barren er sat. Det er 8 år siden vi var udfordre til mesterskabet. Og i mellemtiden har en middelmådig lille klub et sted i Jylland købt 2 mesterskaber for et par hundrede mio. Jeg tænker vi har en fin chance for at komme op til FCK igen for det er vel der målsætningen skal være.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Når du nu gerne vil belære mig om hvad "acceptere" betyder, og ikke betyder betyder så må jeg jeg korrigere dig og sige at det i flg. sproget.dk bl.a. kan betyde "afinde sig med", "leve med", "tåle" og sågar "tolerere". De to ord er så nært beslægtede at de praktisk talt betyder det samme. Så du må nok acceptere tingenes tilstand i fht. til JH.
      Det sidste du skriver tror jeg næppe der nogen brugere herinde der ikke er helt på det rene med det.
      Jeg synes ikke, at det var en belæring; mere et udtryk for, hvordan jeg ser accept versus tolerere.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        OB u13 14 vundne ud af 14.
        OB u14 1. plads.
        OB u15 1. plads.

        Jeg vil stadig argumentere for at det tager længere tid for vi virkeligt kan se forskellen. Men det er vel de årgange hvor at Tonny H og hans ungdomsarbejde for alvor har slået igennem (Også u12, men 4 kampe er ikke så meget at vurdere på.)

        Og det er da dejligt at have den luksus at vente med at se resultatet af noget før man tager stilling. Jeg vil nu være glad hvis vi investerer yderligere i ungdomsarbejdet, og også faciliteter også inden vi har set resultaterne.
        Så synes jeg, at du bliver tilfredsstillet af alt for lidt.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          OB u13 14 vundne ud af 14.
          OB u14 1. plads.
          OB u15 1. plads.

          Jeg vil stadig argumentere for at det tager længere tid for vi virkeligt kan se forskellen. Men det er vel de årgange hvor at Tonny H og hans ungdomsarbejde for alvor har slået igennem (Også u12, men 4 kampe er ikke så meget at vurdere på.)

          Og det er da dejligt at have den luksus at vente med at se resultatet af noget før man tager stilling. Jeg vil nu være glad hvis vi investerer yderligere i ungdomsarbejdet, og også faciliteter også inden vi har set resultaterne.
          Det er opdelt i flere zoner, så det er en placering i et afgrænset område ... Fyn og op til Midtjylland, vil jeg tro.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            OB u13 14 vundne ud af 14.
            OB u14 1. plads.
            OB u15 1. plads.

            Jeg vil stadig argumentere for at det tager længere tid for vi virkeligt kan se forskellen. Men det er vel de årgange hvor at Tonny H og hans ungdomsarbejde for alvor har slået igennem (Også u12, men 4 kampe er ikke så meget at vurdere på.)

            Og det er da dejligt at have den luksus at vente med at se resultatet af noget før man tager stilling. Jeg vil nu være glad hvis vi investerer yderligere i ungdomsarbejdet, og også faciliteter også inden vi har set resultaterne.
            U12 har ikke spillet i en større turnering og det var ottemandsbold, kan kun finde et enkelt nederlag ud af omtrent 15 kampe, i de fleste er modstanden dog heller ikke på højeste niveau.
            Faktisk er der i efteråret også kun blevet spillet ottemandsbold for u13, som vandt den ene af 3 puljer (24 hold samlet).
            U14 blev nr. 2 og ikke nr.1, i den ene af 2 grupper (16 hold samlet) ... den uden københavnerholdene.
            U15 blev nr. 3 i den ene af to puljer (16 hold samlet).

            Det er sværere at vurdere niveauet når det er opsplittede puljer.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Så synes jeg, at du bliver tilfredsstillet af alt for lidt.

              MvH ChrisOB
              Nej, glad. Der er en stor forskel. Jeg kan godt være glad for de investeringer der bliver foretaget uden at være tilfreds og synes det er nok.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                U12 har ikke spillet i en større turnering og det var ottemandsbold, kan kun finde et enkelt nederlag ud af omtrent 15 kampe, i de fleste er modstanden dog heller ikke på højeste niveau.
                Faktisk er der i efteråret også kun blevet spillet ottemandsbold for u13, som vandt den ene af 3 puljer (24 hold samlet).
                U14 blev nr. 2 og ikke nr.1, i den ene af 2 grupper (16 hold samlet) ... den uden københavnerholdene.
                U15 blev nr. 3 i den ene af to puljer (16 hold samlet).

                Det er sværere at vurdere niveauet når det er opsplittede puljer.
                Absolut, også derfor jeg ikke synes det er til at gå ind og vurdere på hvilken effekt det har haft. Såvidt jeg lige kan skimme, så er Vejle og Esbjerg de eneste andre A licens klubber som de ligger og kæmper med.

                Hvor finder du dem? For kiggede egentlig bare på dem OB selv linker til og kan egentlig godt se der ligger lidt som er fra foråret, og synes DBU's hjemmeside ikke er til megen hjælp.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                  De 3 store? Må jeg være fri. Det er hvad 4 år siden Benham købte og redde den latterlige lille lorte klub i Herning ... De er en snoldet mini klub i en by ingen udenfor region Midtjylland har hørt om. Første udfordre, Sikke da lavt barren er sat. Det er 8 år siden vi var udfordre til mesterskabet. Og i mellemtiden har en middelmådig lille klub et sted i Jylland købt 2 mesterskaber for et par hundrede mio. Jeg tænker vi har en fin chance for at komme op til FCK igen for det er vel der målsætningen skal være.
                  Det er det NT siger, at de tre er langt foran os økonomisk. Du har så lov Til at mene hvad du vil, men 2 mesterskaber og måske på vej til det tredje gør dem pt til en af de tre store i min og NT bog. Det er ikke alt jeg er enig med NT i, men lige her er det set ud fra resultater og økonomi fair.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Absolut, også derfor jeg ikke synes det er til at gå ind og vurdere på hvilken effekt det har haft. Såvidt jeg lige kan skimme, så er Vejle og Esbjerg de eneste andre A licens klubber som de ligger og kæmper med.

                    Hvor finder du dem? For kiggede egentlig bare på dem OB selv linker til og kan egentlig godt se der ligger lidt som er fra foråret, og synes DBU's hjemmeside ikke er til megen hjælp.
                    Jeg troede det også til at starte med, men kunne så se at det OB skrev ikke passede med stillingerne.
                    Du skal lede på hold og derefter finde 2018 og ikke "nuværende".
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jeg troede det også til at starte med, men kunne så se at det OB skrev ikke passede med stillingerne.
                      Du skal lede på hold og derefter finde 2018 og ikke "nuværende".
                      Takker :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Nej, glad. Der er en stor forskel. Jeg kan godt være glad for de investeringer der bliver foretaget uden at være tilfreds og synes det er nok.
                        Jamen så synes jeg du også er "glad" om for lidt. ;-)

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Det er det NT siger, at de tre er langt foran os økonomisk. Du har så lov Til at mene hvad du vil, men 2 mesterskaber og måske på vej til det tredje gør dem pt til en af de tre store i min og NT bog. Det er ikke alt jeg er enig med NT i, men lige her er det set ud fra resultater og økonomi fair.
                          Der kan da ikke stilles spørgsmål ved andre end Brøndby af de tre.
                          Hvis Thorborg virkelig mener det han siger i FS om vigtigheden nej nødvendigheden af fans opbakning håber jeg han viser det bedre fremover.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment

                          Working...
                          X