For helvede Desler. Det var anden gang.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Aab 14.12.18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægAltså vi debatterede jo situationen, på en ret saglig måde ... det børe være okay på et fodboldforum.
Jeg vil mene at jeg sjældent er usaglig, medmindre selve det at jeg ikke er fan, kvalificerer mig til det stempel :D,
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægJeg vil ikke drukne tråden i fnidder, så lad os bare være uenige om det også, og så lade det være ved det :) Min første besked var iøvrigt ikke ment som at du bare skal skride, så beklager hvis det kom lidt hårdt ud. Det var mere ment som at hvis man ikke kan holde ud at høre på "usaglige hjemme fans" der tolker fodbold loven efter hvad der lige passer dem på et givent tidspunkt, så skal man måske ikke være på deres forum under en for dem meget vigtig kamp :)This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægJeg vil ikke drukne tråden i fnidder, så lad os bare være uenige om det også, og så lade det være ved det :) Min første besked var iøvrigt ikke ment som at du bare skal skride, så beklager hvis det kom lidt hårdt ud. Det var mere ment som at hvis man ikke kan holde ud at høre på "usaglige hjemme fans" der tolker fodbold loven efter hvad der lige passer dem på et givent tidspunkt, så skal man måske ikke være på deres forum under en for dem meget vigtig kamp :)
Det håber jeg da ikke at jeg har skrevet noget sted, at jeg ikke kan holde ud at høre på fans ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment